Parran värjäys?

Väriä pintaan.

Kyllä nyt pitäis värjätä tää parta, on tullu jo sen verran harmaita. Millä parran kannattais sitten värjätä? Ajattelin samalla värjätä kaikki, hiukset,viikset,leukaparran,kulmakarvat ja ripset....Nyt on siis pantavat kaikki peliin kun treffit lähestyy ja haluan tehdä naiseeni todella suuren vaikutuksen...niin ja mitä tuoksuja kannattaisi kokeilla?

10

7490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ølkj789øø

Olen käyttänyt värjäämiseen jotain Valintatalosta ostamaani hiusväriä..

Noh, parta vetää harmaaksi, siitä pääsee kyll
      Gilletellä. Kainaloitten ja intiimikarvojen ajelu on vähän ikävän tuntuista. Tosin lopputulos on siistimpi ja loppujenlopuksi kivempaa kuin genedaalien värjäys.

Noh, dievuskatkin tykkää.

En tiedä, mitä kemikaaleja väreissä on, net kuitenkin kirvelevät.

Noista hajuista en voi oikein kommentoida. Parempi kai käydä suihkussa.

Mieti tarkkaan sitä naaman värjäystä. Keski-ikäinen mies on oikeastikin jo harmaantunut. Vähän homoa toi värjäys, niin mä ainakin aatellut oon.

=DW=

• Anonyymi

Tuskinpa vain.

• miljoonapulu

Olisko musta hyvä väri? Mikä sun oma hiusten väri on? Se voisi olla; anna värjätä omaa väriäsi lisäksi vaaleita raitoja sinne tänne. Miltä kuulostaa? Minkä mittaiset hiukset sulla on?

Tuoksuista, tuota ei ainakaan mitään voimakasta tuoksua tai äitelää. Kai ihan dödö riittää suihkun jälkeen. Ei liian tuoksuvaa on mun vinkkini. Eli ei niitä väkeviä tökettöjä joita mainostetaan miehekkäinä tuoksuina.

• gg-10

Värjää karvat kuonossasi, teet siten itsestäsi pellen. Jos olet viisas, ajat karvat lärviltäsi.

Suihkussa muistat käydä ennen tärskyjä. Se on siinä.

• Väriä pintaan.

Aika outoja vastauksia meidän ikäisiltä? En tarkoita Sinua Miljoonapulu:)...mutta noi muut??

• miljoonapulu
        Väriä pintaan. kirjoitti:

Aika outoja vastauksia meidän ikäisiltä? En tarkoita Sinua Miljoonapulu:)...mutta noi muut??

Älä välitä jos saat outoja vastauksia. Minun mielestäni ihan yhtä hyvin myös miehet voivat värjätä hiuksiaan. Ja minun mielestäni miehet voivat myös ns hoitaa itseään ja ulkonäköään on fiksua huolehtia itsestään.

Ja minusta on kivannäköistä kun miehilläkin on joku kiva värjäys hiuksissaan ja kiva pukeutumistyyli.

Kyllä mä tykkään kun miehellä on oma tyyli, onhan naisillakin miksei miehilläkin voi olla?
        Muodikas ei mielestäni tarvitse olla.
        Sitäpaitsi kuka nainen tykkää jos ei mies hoida itseään.
        Ja ihan tiedoksi sulle, että naisesi luultavasti pitääkin siitä :) .
        Ja jos haluat aiheesta vielä lisää vastauksia kysyl multa tai muilta naisilta. Vai mitä :) ?

• Conan Obrien

Mä olen sen verran blondi mies, etten värjäyksiä kaipaa partaan..tosin ei ole harmaita vielä..

• miljoonapulu

Mä olin ihan varma, että olet punapää koska oikea Conan on punapää.

Ahaa, tämäpä mielenkiintoista joukossamme on blondi mies :).

Joudutko paljon kuulemaan blondi vitsejä? :)
        Heh heh heh :)

• Conan Obrien
        miljoonapulu kirjoitti:

Mä olin ihan varma, että olet punapää koska oikea Conan on punapää.

Ahaa, tämäpä mielenkiintoista joukossamme on blondi mies :).

Joudutko paljon kuulemaan blondi vitsejä? :)
        Heh heh heh :)

No joo, kuulenhan minä niitäkin..tosin olen hieman tummunut iän myötä...

• sipisupisipisupi

Alapään karvotus harmaana - yäk!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe