Kyllä nyt pitäis värjätä tää parta, on tullu jo sen verran harmaita. Millä parran kannattais sitten värjätä? Ajattelin samalla värjätä kaikki, hiukset,viikset,leukaparran,kulmakarvat ja ripset....Nyt on siis pantavat kaikki peliin kun treffit lähestyy ja haluan tehdä naiseeni todella suuren vaikutuksen...niin ja mitä tuoksuja kannattaisi kokeilla?
Parran värjäys?
10
8579
Vastaukset
- ølkj789øø
Olen käyttänyt värjäämiseen jotain Valintatalosta ostamaani hiusväriä..
Noh, parta vetää harmaaksi, siitä pääsee kyll
Gilletellä. Kainaloitten ja intiimikarvojen ajelu on vähän ikävän tuntuista. Tosin lopputulos on siistimpi ja loppujenlopuksi kivempaa kuin genedaalien värjäys.
Noh, dievuskatkin tykkää.
En tiedä, mitä kemikaaleja väreissä on, net kuitenkin kirvelevät.
Noista hajuista en voi oikein kommentoida. Parempi kai käydä suihkussa.
Mieti tarkkaan sitä naaman värjäystä. Keski-ikäinen mies on oikeastikin jo harmaantunut. Vähän homoa toi värjäys, niin mä ainakin aatellut oon.
=DW=- Anonyymi
Tuskinpa vain.
- miljoonapulu
Olisko musta hyvä väri? Mikä sun oma hiusten väri on? Se voisi olla; anna värjätä omaa väriäsi lisäksi vaaleita raitoja sinne tänne. Miltä kuulostaa? Minkä mittaiset hiukset sulla on?
Tuoksuista, tuota ei ainakaan mitään voimakasta tuoksua tai äitelää. Kai ihan dödö riittää suihkun jälkeen. Ei liian tuoksuvaa on mun vinkkini. Eli ei niitä väkeviä tökettöjä joita mainostetaan miehekkäinä tuoksuina. - gg-10
Värjää karvat kuonossasi, teet siten itsestäsi pellen. Jos olet viisas, ajat karvat lärviltäsi.
Suihkussa muistat käydä ennen tärskyjä. Se on siinä.- Väriä pintaan.
Aika outoja vastauksia meidän ikäisiltä? En tarkoita Sinua Miljoonapulu:)...mutta noi muut??
- miljoonapulu
Väriä pintaan. kirjoitti:
Aika outoja vastauksia meidän ikäisiltä? En tarkoita Sinua Miljoonapulu:)...mutta noi muut??
Älä välitä jos saat outoja vastauksia. Minun mielestäni ihan yhtä hyvin myös miehet voivat värjätä hiuksiaan. Ja minun mielestäni miehet voivat myös ns hoitaa itseään ja ulkonäköään on fiksua huolehtia itsestään.
Ja minusta on kivannäköistä kun miehilläkin on joku kiva värjäys hiuksissaan ja kiva pukeutumistyyli.
Kyllä mä tykkään kun miehellä on oma tyyli, onhan naisillakin miksei miehilläkin voi olla?
Muodikas ei mielestäni tarvitse olla.
Sitäpaitsi kuka nainen tykkää jos ei mies hoida itseään.
Ja ihan tiedoksi sulle, että naisesi luultavasti pitääkin siitä :) .
Ja jos haluat aiheesta vielä lisää vastauksia kysyl multa tai muilta naisilta. Vai mitä :) ?
- Conan Obrien
Mä olen sen verran blondi mies, etten värjäyksiä kaipaa partaan..tosin ei ole harmaita vielä..
- miljoonapulu
Mä olin ihan varma, että olet punapää koska oikea Conan on punapää.
Ahaa, tämäpä mielenkiintoista joukossamme on blondi mies :).
Joudutko paljon kuulemaan blondi vitsejä? :)
Heh heh heh :) - Conan Obrien
miljoonapulu kirjoitti:
Mä olin ihan varma, että olet punapää koska oikea Conan on punapää.
Ahaa, tämäpä mielenkiintoista joukossamme on blondi mies :).
Joudutko paljon kuulemaan blondi vitsejä? :)
Heh heh heh :)No joo, kuulenhan minä niitäkin..tosin olen hieman tummunut iän myötä...
- sipisupisipisupi
Alapään karvotus harmaana - yäk!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592