Parran värjäys?

Väriä pintaan.

Kyllä nyt pitäis värjätä tää parta, on tullu jo sen verran harmaita. Millä parran kannattais sitten värjätä? Ajattelin samalla värjätä kaikki, hiukset,viikset,leukaparran,kulmakarvat ja ripset....Nyt on siis pantavat kaikki peliin kun treffit lähestyy ja haluan tehdä naiseeni todella suuren vaikutuksen...niin ja mitä tuoksuja kannattaisi kokeilla?

10

8579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ølkj789øø

      Olen käyttänyt värjäämiseen jotain Valintatalosta ostamaani hiusväriä..

      Noh, parta vetää harmaaksi, siitä pääsee kyll
      Gilletellä. Kainaloitten ja intiimikarvojen ajelu on vähän ikävän tuntuista. Tosin lopputulos on siistimpi ja loppujenlopuksi kivempaa kuin genedaalien värjäys.

      Noh, dievuskatkin tykkää.

      En tiedä, mitä kemikaaleja väreissä on, net kuitenkin kirvelevät.

      Noista hajuista en voi oikein kommentoida. Parempi kai käydä suihkussa.

      Mieti tarkkaan sitä naaman värjäystä. Keski-ikäinen mies on oikeastikin jo harmaantunut. Vähän homoa toi värjäys, niin mä ainakin aatellut oon.


      =DW=

      • Anonyymi

        Tuskinpa vain.


    • miljoonapulu

      Olisko musta hyvä väri? Mikä sun oma hiusten väri on? Se voisi olla; anna värjätä omaa väriäsi lisäksi vaaleita raitoja sinne tänne. Miltä kuulostaa? Minkä mittaiset hiukset sulla on?

      Tuoksuista, tuota ei ainakaan mitään voimakasta tuoksua tai äitelää. Kai ihan dödö riittää suihkun jälkeen. Ei liian tuoksuvaa on mun vinkkini. Eli ei niitä väkeviä tökettöjä joita mainostetaan miehekkäinä tuoksuina.

    • gg-10

      Värjää karvat kuonossasi, teet siten itsestäsi pellen. Jos olet viisas, ajat karvat lärviltäsi.

      Suihkussa muistat käydä ennen tärskyjä. Se on siinä.

      • Väriä pintaan.

        Aika outoja vastauksia meidän ikäisiltä? En tarkoita Sinua Miljoonapulu:)...mutta noi muut??


      • miljoonapulu
        Väriä pintaan. kirjoitti:

        Aika outoja vastauksia meidän ikäisiltä? En tarkoita Sinua Miljoonapulu:)...mutta noi muut??

        Älä välitä jos saat outoja vastauksia. Minun mielestäni ihan yhtä hyvin myös miehet voivat värjätä hiuksiaan. Ja minun mielestäni miehet voivat myös ns hoitaa itseään ja ulkonäköään on fiksua huolehtia itsestään.

        Ja minusta on kivannäköistä kun miehilläkin on joku kiva värjäys hiuksissaan ja kiva pukeutumistyyli.

        Kyllä mä tykkään kun miehellä on oma tyyli, onhan naisillakin miksei miehilläkin voi olla?
        Muodikas ei mielestäni tarvitse olla.
        Sitäpaitsi kuka nainen tykkää jos ei mies hoida itseään.
        Ja ihan tiedoksi sulle, että naisesi luultavasti pitääkin siitä :) .
        Ja jos haluat aiheesta vielä lisää vastauksia kysyl multa tai muilta naisilta. Vai mitä :) ?


    • Conan Obrien

      Mä olen sen verran blondi mies, etten värjäyksiä kaipaa partaan..tosin ei ole harmaita vielä..

      • miljoonapulu

        Mä olin ihan varma, että olet punapää koska oikea Conan on punapää.

        Ahaa, tämäpä mielenkiintoista joukossamme on blondi mies :).

        Joudutko paljon kuulemaan blondi vitsejä? :)
        Heh heh heh :)


      • Conan Obrien
        miljoonapulu kirjoitti:

        Mä olin ihan varma, että olet punapää koska oikea Conan on punapää.

        Ahaa, tämäpä mielenkiintoista joukossamme on blondi mies :).

        Joudutko paljon kuulemaan blondi vitsejä? :)
        Heh heh heh :)

        No joo, kuulenhan minä niitäkin..tosin olen hieman tummunut iän myötä...


    • sipisupisipisupi

      Alapään karvotus harmaana - yäk!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe