Moottoripyöräilevät naiset ovat

maskuliinisia

Joitakin vuosia pyöräilypiireissä olleena olen tehnyt havainnon, että moottoripyöräilyä harrastavat naiset ovat erilaisia kuin naiset keskimäärin. Olen tavannut paljon naisia, jotka ovat jollakin tapaa maskuliinisia, isoja, rotevia, pitkiä, monella väkevät leukaperät ja vahva purukalusto. Fyysisesti he ovat minun mielestäni aika lailla miehisiä naisia. Puhetapa on myös usein aggressivinen ja ronski ja on helppo joutua inttämistilanteeseen.Pienikokoisetkin ovat usein äkäisiä,eikä minun juuri tee mieli ruveta heidän kanssaan juttelemaan. Itse olen kumminkin reilusti keskimittaa pidempi roteva kirvesmies, enkä pelkuri ollenkaan. Onko havaintoni oikea vai olenko vain kiinnittänyt erityisen paljon huomiota juuri edellä kuvaamiini naistyyppeihin. En ole kouluja käynyt, joten en tiedä, onko maskuliinisuus naisilla geneettislähtöistä vai sosiaalisen ympäristön muokkaamaa maskuliinisen roolin ottamista. Tältä minusta kumminkin näyttää. Näenkö oikein ?

39

6390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä muistan

      Turussa oli noin 20 vuotta sitten aivan missiluokkaa oleva tyttö, joka ajoi muistaakseni 750 kyykky-Yamahalla. Pääsin kerran Stormin pihassa jopa juttusille. Vieläkin tarttee nitroja, kun muistaa sen nousevan tiukassa nahkapuvussaan Jammulleen. Missähän on hän nyt?

    • oikeassa!

      Noin se juuri on.
      Jos haluaa kunnon sexikkään naisen vyöruusuks niin se kannattaa iskeä motoristipiirien ulkopuolelta, yrittää innostuttaa harrastukseen , ja toivoa ettei vuosien saatossa muutu samanlaiseks rääväks kun eräät nimim.mainitsemattomat täälläkin seilaavat.
      Ei kyllä viisari pahemmin värähdä ku näkee tyypillisen motomimmin.

    • siltä että

      olet havahtumassa homouteen. Et ole vielä tullut kaapista ulos saatikka itse tiedostanut asiaa, että maskuliinisuus aiheuttaa kutinaa munaskuissa tekstisi perusteella.

      Eli nyt on rankka itsetutkiskelun paikka sinulla!

      Ole huoleti; tule kaapista ulos vaan! Sehän on nykyään trendikästä.

      • VP?

        Todellakin aloittajan teksti on kuin psykologian oppikirjasta. Ilmiselvä torjuntareaktio, jolla oma seksuaalinen suuntaus yritetään estoisesti kieltää. Aloittaja mainosti olevansa kirvesmies, niin eikö siinä takavuosien Village People hinttibändissä yksi roolihahmo ollut kypäräpäinen raksajätkä?


      • Anonyymi

        Joo ja ei tuo Viivi Pumpanen myöskään ole mitenkään miehekäs ? Tai onko jonkun mielestä ?


    • xj..

      tanssin kerran pari tanssia motiristinaisen kanssa, tai ainakin luulen niin... ;-)

    • Komia mies.

      Lähes kaikki tuntemani motoristinaiset ovat lihavia ja kouluttautumattomia. Pyörän selässä nämä katujen prinsessat muistuttavat enemmän herkkusientä kuin naista.
      En panisi!

      • sanonta et ronkelit runkkaa sopii ihan selwästi sinuun tjn


    • LongbayLadybiker

      Minua ja Bambiakin luullaan aina miehiksi ; ))
      Siitä se varmaan johtuu, että kundit heiluttelevat meille niin innoissaan lapaa kun ajavat ohi, joskin usein viipyvät aika pitkään peesissä, miksiköhän!

      • Old Fat Bikerman

        Kun huomaavat sut, tajuavat että puikoissa on vanha akka joka ei kuitenkaan tajuu kattoo taustpeileihin ja saattaa singota mihin päin vaan, ei uskalla ohittaa. Muuta syytä ei ny tähän hätään keksi. Vanhaa lihaa näkee myös K-kaupassa.


      • jepelle

        Bambi on uros - mot.


    • kookkaita monesti

      ovat motoristi naiset.
      Eivät välttämättä rumia.
      Viime kesänä juttelin leppävirralla ajotauolla
      kylläkin tosi siron ja sievän (sv 650)
      motoristi naisen kanssa.
      Meni melkein jalat alta. Terveisiä vaan jos
      tunnistat itsesi.

    • että rumia

      mutta semmoisia vähemmän kauniita.

    • varmaan ajellu

      päiväunissa ja television sarjoissa jos luulet että moottoripyöräilevät tytöt ja jopa naisetkin on kaikki sen yhekskyt seitkyt satakymmenen mitoiltaan ja juttelevat sulle pelkästään mitä kuorinta voidetta käytät ja mahdatko käyttää mitäkin päivävoidetta ajaessa.
      mahtavia naisia ovat ainakin mitä minä heitä jokusen tunnen ja tiedän.ikähaarukka tuollanen kakskyt viis -viiskyt........hajabusasta mihin vaan.
      eikä suinkaan nuorimmilla tuota busaa ole että hyvää yötä vaan ja kato että poikakaveris ei sua hylkää ens kesänä.....muista voidella itses ettei tuu ns.korroosio ns.leo vinseen.

    • Mo$$e

      Osaltaan olet aivan oikeassa, mutta itse en allekirjoittaisi moista väitettä, koska mukaan mahtuu myös naisellisia naisia kaikissa kokoluokissa.
      Mukana ajelee myös pieniä hinteliä "miehiä", jotka yrittävät päästä ylisuuren pyöränsä päälle ja pitää sitä pystyssä myös pysähdyttyään...
      Sitten on myös näitä, että iso mies/ nainen ajelee aivan liian pienikokoisella pyörällä, enkä tarkoita tällä pyörän tehoja.
      Mielestäni kuitenkin tämän harrastuksen rikkautena on se, että mukaan mahtuu kaikki "kukkakepeistä" persjalkaisiin maatuskoihin.
      Kaikki ei miellytä kaikkia ulkonäöllään tai olemuksellaan ja jututkin kannattaa jättää joskus omaan arvoonsa, ei minua/sinuakaan kaikki siedä, mutta ei tarvitsekkaan.

      • LongbayLadybiker

        you made my day Mosse

        Ulkonäköön liittyvät arvotukset ovat hirveän henklökohtaisia ja subjektiivisia.
        Toisen mielestä eskimonainen on kaunis, toisen mielestä eurolaiha silikoni-Barbi. Mutta tuo on vain ulkokuorta. Sama kuin ihastelisi kuvia.

        Kauneimpia kohtaamiani ihmisiä ovat sellaiset, joiden olemuksesta huokuu tasapaino, itsensä hyväksyminen, rohkeus, hyvyys ja ystävällisyys sekä älykkyys.
        Ulkokuoren kanssa sillä ei ole yhtään mitään tekemistä.Ei yhteiskunnallisen statuksen eikä oikeastaan minkään ulkoisen.


    • ihanainen motoristi nainen

      Älä muuta viserrä.Olen ruma,iso ja ärhäkkä.Ja punatukkainenkin vielä.Mutta hyvin menee;))))))pS.Olen hoitsu

      • loppujenlopux

        olla aikas söpö? t:eevertti


    • Charlie vaan

      Hän oli jolakin motoristinaisten tapaamisessa leirillä. Kertoi jälkeenpäin, että sai juosta koko ajan karkuun saksalaisia motoristi"siskoja" jotka olivat kovasti saman sukupuole perään. Kuulemma pelottavan näköisiä karjuja, ne naiset.

    • on nähty!

      Joitakin vuosia pyöräilypiireissä olleena olen tehnyt havainnon, että moottoripyöräilyä harrastavat naiset ovat erilaisia kuin naiset keskimäärin. Olen tavannut paljon naisia, jotka ovat jollakin tapaa lihavia tai lösähtäneitä, lyhytjalkaisia, valtava keskivartalo, leveälanteisia, monella hiukset hiirenhännällä ja hieman sottaisia. Fyysisesti he ovat minun mielestäni aika lailla epäseksikkäitä.

      Onko havaintoni oikea vai olenko vain kiinnittänyt erityisen paljon huomiota juuri edellä kuvaamiini naistyyppeihin. Näenkö oikein ?

    • Shadow

      Heitä on joka lähtöön.

      Minulle sattui hyvä tilaisuus, kun olin vaimoni kanssa syömässä erään kaupungin naapuripitäjän kievarissa, paikalle saapui kotikaupunkimme naismmoottoripyöräkerho lähes kokonaisuudessaan.
      Siinä porukassa oli 17 naismotoristia ja yksikään ei täyttänyt kuvaustasi. Ihan normaaleja naisia. Kauniita ja enemmän kauniita; pitkiä ja lyhyitä; tukevia ja hoikkia. Kaiken lisäksi yksikään ei ollut äreä tai muutakaan, vaan erittäin hilpeä porukka.

      • heti huomaa

        Mutta pikkuhiljaa siihen havahtuu.

        Nimittäin näön heikkenemiseen.


    • tarkkailija...

      taas näki ne ns.motoristi naiset pahemman näköisiä kuin ukot leviä perse ja naurettava nahkaliivi päällä.

      • näi 

        o. Eikös se piisaisi ku on ne tissiliivit.


      • myös mesuilla olut ta

        Tarrkailit ehkä liikaa sitä mesuolutta.


      • m-56

        Itse olen kohta puoli miljoonaa kilometriä pyörällä kierrellyt ja matkalle on sattunut laidasta laitaan naismotoristeja. Asioita ei saa yleistää muutaman takia. Pari päivää sitten pysähdyin kahville, niin siellä oli kaksi erittäin kaunista naista Harrikoiden kanssa myös käymässä.


    • pidä paikkaansa.

      Olet täysin väärässä. Vuosia mp piireissä olleena olen havainnut, että moottoripyöräilystä kiinnostuneet naiset jakautuvat kahteen kategoriaan, niihin jotka ajavat itse ja niihin jotka eivät vielä aja itse.

      Ja kaikki heistä ovat olleet poikkeuksessa kauniita.

    • kaikki 

      tyynni.

    • Valentinen päivä

      Koko tämän ketjun naistenhaukkujat ovat selviä misogyynisiä homoja ja /tai piilohomoja.
      Haukkukaa lisää, homot!

    • ehkäannanehkäen

      Moottoripyörä tekee miehestä seksikkään. Vastaavasti osattomaksi jäänyt naisehko voi napata itselleen, ainakin tilapäisesti, komean karvaturrin hankkimalla moottoripyörän ja ryhtymällä motomisuksi...

    • Jutustelija1

      En kyllä allekirjoita että kaikki moristit jotka ovat myös naisia olisivat tukkijätkiä päästä varpaisiin. Onahn täällä palstallakin ihan naisellisia naisia jotka myös ajavat MP:llä.

      • Jutustelija1

      • HarleyTyttö

        Thaimaassa 99 % naisista on motoristeja, eikä yksikään tukkijätkä.

        Tässäpä taas Kurkolle päänvaivaa.


    • Anonyymi

      Minä kerran motoristinaisen iskin. Tai niin luulin kunnes otti nahkapökät poijes niin melkoinen meisseli sieltä tulikin. No ilta jatkui suunnitellusti ja saantihan se oli tärkeintä.

    • Anonyymi

      Helvetin hyvää keskustelua taas kerran.

      • Anonyymi

        Rakkaus ei katso ikään eikä sukupuoleen. Vaseliinia aisan varteen ja homma soimaan. Ainakin yksi reikä löytyy. Näin meillä Pang Kuukissa (lue Hiekkaharjun hoitolassa).

        HSLrajaalueenLerppa


      • Anonyymi

        Ennen oli parempia keskusteluja! Siksi näitä jotkut kaivaa arkistoista! Viime päivien kommentit on vaan sitä samaa tuubaa kaikki...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus ei katso ikään eikä sukupuoleen. Vaseliinia aisan varteen ja homma soimaan. Ainakin yksi reikä löytyy. Näin meillä Pang Kuukissa (lue Hiekkaharjun hoitolassa).

        HSLrajaalueenLerppa

        Niin se Juha Vainiokin lauloi "perse kun on rasvattuna, hyvin sinne uppoo muna".


    • Anonyymi

      Sain uudet pääppölääkkeet. Nyt lähtee taas.

      HSLrajaalueenLerppa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe