Onko tämäkin

ikäryhmä niin päähänpotkittua

ja kyynistä ,että uuden kunnon elämän aloittaminen PUHTAALTA pöydältä jonkun uuden ihmisen kanssa on mahdotonta, vai mikä on meininki???

13

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokaisen elämä on ainutkertainen joten ei voi koko ikäryhmää ryntätä samaan mielialaan;)
      Jos eletty elämä on pohdittu kunnolla läpi kolhuineen ja opittukin siitä jotakin niin "pöytä on puhtaana" ja mieli avoimena odottamaan mitä elämällä on vielä tarjottavana sinulle ja minullekin;)
      Kiirehän ei ole mihinkään kun elämä on vasta puolessa välissä;-)

      • tätä viestien vaihtoa seuraa

        niin turhan moni pitää itseään "puskissa" kolhujensa takia ehkä?


    • elämää on

      eletty puoli vuosisataa, niin tuskinpa pöytää ihan muruttomaksi saa, vaikka kuinka puhaltaa.

      Mutta ihan käyttökelpoiseksi, kuitenkin.

    • kaikilla taitaa olla

      puhdas pöytä ja kaapit täynnä luurankoja.

      • on hyvin kunhan

        kaapissa olevat ei "kummittele" mielessä saati puheissa negatiivisesti!


      • kunhan uudet
        on hyvin kunhan kirjoitti:

        kaapissa olevat ei "kummittele" mielessä saati puheissa negatiivisesti!

        tulokkaat käyttäytyvät kuin vieraat eivätkä kurkistele kaappeihin.


    • kyynisyys?
      ja mikä on puhdas pöytä :=)

      • Kalle Kotton

        mikäon tämänikäisen puhdas pöytä.
        No se on semmonen painepesurilla pesty, ristikkojaloilla oleva, raakalaudasta tehty pöytä, joka pysyy pystyssä vain kun se on sidottu piikkilangalla seinään kiinni. Koristeena pari kukkivaa suopursua, maljakkona kaljapullo.
        Ruokailuvälineinä on ollut kirves, saha, lapio.
        Lahjaksi saadut posliinit on sirpaleina siellä pöydän alla.


    • Pirre*

      on niitä o n n e l l i s i a k i n uusiopareja, tiedän :)

    • Meillä jokaisella on menneisyys emmekä saa sitä pois pyyhittyä millään. Miksi pitäisi olla niinkuin ei mitään olisi koskaan ollutkaan kun kerran kaikki seuraa mukana. Kysymys on vaan siitä kuinka sen menneen kanssa eletään...

    • RosaLiiin

      mikä ettei.
      Kummankin täytyy vaan hyväksyä toinen täysin, hyvine ja huonone puolineen.
      Jos ei saata kaikkea hyväksyä niin voi ainakin ymmärtää.
      Ja se voi olla vaikeaa ja vaatii melkoista avoimmmutta ja rehellisyyttä kummaltakin.

      Eletty elämähän on rikkaus miksi se pitäisi pyyhkäistä pois uuden tieltä.

      Tuskin nämä asiat ikäryhmästä johtuvat, enemmänkin elämäntilanteesta.
      Monet perättäiset pettymykset tekevät ihmisestä varovaisen.
      Jos aina pitäisi uudestaan ja uudestaan aloittaa puhtaalta pöydältä, sekin olisi raskasta.

      • elämänkokemusta on

        vaikka muille jakaa..ei sitä menneisyyttään kukaan pois voi pyyhkiä, vaikka on elämässä asioita mitä ei olisi tarvinnut tehdä jokaisella.Mutta ei kannata entisestä turhia retostella saati vertailla nykyiseen,hiljaa hyvää tulee...tieto tuo usein tuskaa ja valkoisten valheiden käyttäminen uteluihin on sallittua mielestäni.Avoimin mielin elämässä eteenpäin ilman vanhoja painolasteja!


    • KÄKÖK

      Katsos kun vika on niissä uusissa ihmississä.

      Ihmisillä on tapana muuttua vanhemmiten karikatyyreiksiin.

      Onneksi minä en.


      =DW=

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe