huoltomies kouluttaa

porrassiivooja

Olen 33 vuotias rouva ja 3:n lapsen äiti. Työskentelen siivoojana eräässä huolto firmassa. Erään talon vähän reilu 50 vuotias huolto mies on jo pitempään kertonut minulle ronskeja juttuja kun on tavannut minua taloissa. Eräänä päivänä kun olin siivoamassa yhden talon sauna osastoa tunsin kun kädet laskeutuivat pakaroilleni ja kake sanoi täällähän tämä kiimainen rouva taitaa olla kyrvän puutteessa. En ollut saanut kotona pariin viikkoon joten totesin, että mistäs arvasit? Samassa kädet siirtyivät rinnoilleni ja kake sanoi paula sinulla on tosi ihanat tissit haluaisitko tälläistä vanhempaa kyrpää? Minuun meni pieni piru ja ajattelin kokeilla kepillä jäätä. Olisikohan noin vanhasta mihinkään? Nyt tyttö leikit tulella sanoi kake samalla hän sujautti kätensä housuihin ja sanoi voi vittu mikä lutka sinä olet sun pilluhan on ihan märkä. Olin ihan kiimassa ja sanoin, että setä on hyvä ja todistaa että tuon ikäinen kalu on vielä toiminta kunnossa. Kake tarttui hiuksiini ja sanoi, että nyt sinä huora ovat ensiksi minulta suihin samalla hän pakotti minut polvistumaan eteensä ja avasi housunsa sieltä ponnahti esille ihan mukavan kokoinen elin ja aloin varovasti imemään sitä. Kake sanoo kyllä sinä paula otat paljon paremmin suihin kun mun muija. Kun olin saanut kalun juhla kuntoon kake sanoo nyt horo riisut itsesi ja käyt tuohon penkille selällesi. Tein työtä käskettyäni ja kun olin siinä jalat kummallakin puolella penkkiä kake työnsi pari sormea sisääni ja sanoi kyllä on kiimainen ja halukas lutka vaimo siinä tarjolla. Hän sormeili minua hetken ja sanoi no niin horo nyt saat kyrpää kunnolla samassa hän tuli jalkojeni väliin ja survaisi elimensä kerralla pohjaan asti. Mmmmmm. Ynähdin taitaa paula huora tykätä vanhemmasta munasta sanoo kake samalla hän aloittaa hurjan pumppaamisen ja minä saan ainakin 3 orgasmia kunnes lopulta tunnen kuinka kalu sisälläni alkaa sykkiä ja samassa tunnen kuinka siemenet valuvat sisääni. Kake nousee päältäni ja jään jalat avoimena makaamaan penkille kun kake sanoo paula sinun pitää vielä puhdistaa mun mulkku niinkuin kunnon lutkat tekee kun ovat saaneet kyrpää kunnolla samalla hän työntää kalunsa suuhuni. Imen varovasti loput spermat kalusta ja samalla säpsähdän kun salamavalo välähtää. Mitä hittoa sinä teet minä sanon? Kake virnistää ja vastaa että pitäähän minun saada muisto tästä miten auliisti täällä rouva siivooja tyhjentää myös huoltomiesten pussit. Hän näyttää minulle kuvaa missä minä imen hänen turpeaa kalua ja pillustani valuu siemenet ulos. Mitä sinä tuolla aiot kysyn? Kake vastaa, että aika näyttää, aika näyttää vai mitä paula pantava? Nyt minun täytyy lähteä, mutta palaillaan.

1

9782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika23

      Loistava alku... lisää tätä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe