olis kiikarissa tommonen vm05 automaatti Scenicki ajettu 185000 kilometriä uskaltaiskohan noin paljon ajetun ostaa. Moottori on kaksilitrainen'
onko noi koneet ketjulla vai hihnalla ja onko noissa rellun automaattilaatikoissa ollu ongelmia.
Vähän ehkä pelotta ostaa tommonen mutta mutta...
uskaltaako ostaa
6
1520
Vastaukset
- käsinhämmentäjä
tai tietty jos on tosi halpa niin miksei, mutta muuten en kajoaisi automaattiin.
2-litrainen on OK, 1,6-litrainen on alimittainen. Jakopää on hihnalla, ei ketjulla. Vaihto kallis, n. 1000 € merkkiliikkeessä. Vaihtoväli muistaakseni 4v/90tkm.- näin on
Mulla 22v. vanha Toyota Camry jossa automaatti ja enpä kyllä vaihtasi manuaaliin kun olen tottunut mukavuuteen minkä se tarjoaa. Kestävyysongelmia ei ole ollut.
- uusikuski
näin on kirjoitti:
Mulla 22v. vanha Toyota Camry jossa automaatti ja enpä kyllä vaihtasi manuaaliin kun olen tottunut mukavuuteen minkä se tarjoaa. Kestävyysongelmia ei ole ollut.
Mites näissä scenikeissä on noi sähköjutut pelannu, onko tässäkin odotettavissa mittariston pimeneminen
- Ex-RellistiMeganisti04
uusikuski kirjoitti:
Mites näissä scenikeissä on noi sähköjutut pelannu, onko tässäkin odotettavissa mittariston pimeneminen
..jokainen auto ole yksilö. Jostain menee puolaa ku mitäki ja jotkut vempeleet toimii moitteetta. Ota se Scenic koeajoon. Katso vikalistaa hs.fi sivuilta. Googlaa palstoja missä puhutaan Sceniceistä.
- uusikuski
Ex-RellistiMeganisti04 kirjoitti:
..jokainen auto ole yksilö. Jostain menee puolaa ku mitäki ja jotkut vempeleet toimii moitteetta. Ota se Scenic koeajoon. Katso vikalistaa hs.fi sivuilta. Googlaa palstoja missä puhutaan Sceniceistä.
Kahta Scenickiä nyt käyny koeajamassa ja kummatkin puolsi oikealle ja jarrupoljin todella lähellä kaasua tossa automaatissa ei meinaa kenkä mahtua kaasulle kun ottaa jarrupolkimeen kiini
- uusikuski
uusikuski kirjoitti:
Kahta Scenickiä nyt käyny koeajamassa ja kummatkin puolsi oikealle ja jarrupoljin todella lähellä kaasua tossa automaatissa ei meinaa kenkä mahtua kaasulle kun ottaa jarrupolkimeen kiini
kulutus näytti kohtuu kovalle tommosseella 1,6litrasella automaatilla oli 9.5 keskikulutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329