Meneekö kellään muulla meditoidessa korvat lukkoon? Todella ärsyttävää, kun muutenkin jo haastavaa tuo keskittyminen.
Korvat lukkoon meditoidessa
7
759
Vastaukset
- agfacolor
Miksihän jos teen vaikka illalla sängyssä maaten syvärentoutuksen niin en sen jälkeen tahdo saada nukuttua? En saa unesta kiinni tai uni kevenee niin paljon että aamulla tuntuu ettei tullut yöllä nukuttua lainkaan.
- meditoijalla
Syvärentoutuminen vastaa jo sinällään nukkumisen aikana saatavaa kehon ja psyyken palautumista.
- ihmettelen kovasti
Onko sinulla korkea verenpaine? Todella outoa.
- Istu ja ole hiljaa
En oo käyny pitkään aikaan mittaamassa, hyvin mahdollista tosin kun on ollu stressiä aika paljon lähiaikoina. Pitääpä käydä terveyskeskuksessa tässä ens viikolla.
- vaikuttanut unenlaatuun?
mites teillä onko meditointi vaikuttanut unenlaatuun? jonkin aikaa olen nyt harratanut syvempää meditointia ja yöt ovat käyneet melko villeiksi. Varsinkin valve/unen-rajatilakokemukset ovat lisääntyneet. Onko buddhalaisilla valveunen näköä?
- Istuskelija
Jaa-a, en tiedä onko uniin ollut minkäänlaista vaikutusta, mutta unen saanti on parantunut kai sen takia ettei takerru joka ajatukseen. Ja ehkä osaa myös olla vähemmän kärsimätön jos ei heti saa unta. Lisäksi myös tavallaan meditoin itseni uneen, eli rennosti seurailen kehoa ja hengitystä.
Niin olen moneen kertaan myös kuullut että meditointi itsessään on nukkumistakin tehokkaampi palautumiskeino.
- jokuykskaskolme
Mulla ei esiinny korvien lukkoutumista, mutta mulle tulee näköhäiriö jo lyhkäisestäkin meditaatiosta. Sanokaas mistä johtuu, että meditoinnin jälkeen näen molemmilla silmillä keskellä näkökenttää epäselvän pyöreän alueen? Sen poistumiseen menee yli kymmenen minuuttia. Häiritsevää tuollainen, kun näkökentässä on sumee piste pitkän aikaa.
Johtuuko se, että tykkään meditoida silmät kiinni ikkunan edessä päiväsaikaan? Aurinko ei paista kyllä kuitenkaan koskaan suoraan silmiin.... Vai mistä se johtuu, ja onko se vaarallista?
Äskenkään ei tarvinnut kuin muutaman minuutin meditoida, niin aloin näkemään silmät kiinni jo sen sumeen pisteen, mutta jatkoin meditointia, koska tuntui hyvältä. Jostain syystä hyvä olo laittaa mun pään ja silmät nousemaan ylöspäin...Onko tässä mikä saattaa aiheuttaa sen sumeen pisteen?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055029
- 624906
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961- 432731
- 152247
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441794- 341651
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371578