Tyhmät ihmiset...

G6ju`F¤kHg8

...kun hankkivat vaativaluonteisia rotuja lemmikeiksi, vaikka eivät omaa minkään laista taitoa kouluttaa koiria! Siksi rottweilerkin on saanut melkoisen määrän kauhujoukkoja rotuaan vastaan. Niin vääriin käsiin monet rottweilerit ja muut palveluskoira- ja vartiorodut joutuvat. Ne tyhmät koirahullut kun hankkivat koiria, joiden roduista, kuten koulutusmenetelmistä, eivät tiedä hevon paskaa! Heidän takiaan vartio- ja palveluskoirien maine on muuttumassa tappajakoiriksi! Miksi jotkut ihmiset ovat niin tyhmiä?

4

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -o-

Tuo on kanssa yksi asia, jota ei tule ikin varmaan ratkaistua.
      Puhutko nyt hieman tuossa itsestäsikin? Se on sääli, että myyjät ei pahemmin pysty vakuuttamaan, onko ostaja "oikea vai väärä" Nykyään muutenkin koiria lopetetaan/myydään eteenpäin, jos ilmenee pienikin ongelma.. surullista

• Nimetön

Mä ainakin olen ottanut nuo "tappajakoira" uutiset vähän toiselta kantilta..

Asun alueella, jossa mulla on tilaa ympärillä - tontillani on kokoa vaaksaa vajaa hehtaari ja se on kokonaan aidattu - mulla on 3 "tappajakoiraa", rottweiler, dogoargentino ja pittbulli.. Siihen asti, kun piha ei ollut aidattu, niin kaiken maailman kylän miehet oikoi takapihani poikki ja ties mitä kaupustelijoita ja saarnaajia kävi oven takana.. nyt kun pihaa kiertää aita jonka sisäpuolella temmeltää 3 tappajaa, niin saan olla ihan rauhassa - tutut vaan käy, kun ne tietää että mun koirat on ihan pullamössöö eikä tee kenellekään mitään - ne vaan näyttää pahalta ja "niillä" on sellanen maine.. Ei mua haittaa ainakaan yhtään vaikka jotkut sanoo niitä pedoiksi ja tappajiksi, kun itse tiedän mitä ne on.

• Rotikka.

"tappajakoira" Haha, väärissä käsissä tulee koirasta kuin koirasta "tappajakoira".
      Nikä ihme se oikein teinipoikia kiehtoo hankkia ns. "tappajakoira"? Pieni pili tarvii jatketta, vai? Saa kaveripiirissä sitä niin kaivattua "kunnioitusta", jota tuon ikäiset naskalit kaipaavat.
      Toinen ääripää on sitten nämä alkoholistit, koiran omistajina, tai sitten "viisaita" neuvojaan antamassa ns, "tappajakoiran" omistajille, usein 2,5 promillen törössä. Säälittävää porukkaa. Itse koiran kanssa ulkona lenkkeillessä ja kohdatessa näitä "neuvojia", heidän pitäisi pitää mielessään, että jos etsin juttukaveria, alan tarinatuokion itse ensin. Ja jos vanha pirtu haisee kilometrin päähän, saattaa oma koirani ainakin olla aika varauksellinen kyseistä henkilöä kohtaan. Joten kaikki pulisanterit, horjukaa ohi, ja pitäkää turpanne kiinni. :)

• on vaikea tajuta..

Muutin rotikkani kanssa pienelle omakotialueelle, jossa kaikki näyttävät olevan tuttuja keskenään ja törmäsinkin asiaan, jota en kaupungissa asuessani osannut ajatella.. Nimittäin näihin ylituttavallisiin ihmisiin, joiden on lenkillä ollessa ihan pakko pysähtyä koiransa kanssa "tutustumaan" yhteisön uuteen koiraan.

Eilen tuli yhden mummelin kanssa fleksin päässä vastaan kimittävä kääpiöpinseri. Koska olen opettanut koirani hihnalenkillä ohittamaan kaikki elolliset olennot huomioimatta, ei ollut muuta ratkaisua, kuin kääntyä takaisin tulosuuntaan. En uskaltanut ottaa riskiä, että Hemulin pokka pettää tilanteessa, joka on sille outo ja pinserille ehkä kohtalokas.

En halua päästä niihin otsikoihin, missä "vihainen rotikka hyökkäsi mummon kultamussukan kimppuun". Mutta mitä ihmettä teen näissä tilanteissa? Koirien omistajien olettaisi opettavan koiralleen edes alkeellisemmat pelinsäännöt! Ottaa nuppiin.

Ostanko patteritoimisen räkyttävän lelukoiran ja opetan Hemulin kävelemään yli.. Miten te täällä olette tämmöiset tilanteet selvittäneet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe