Millaista porukkaa asuu Isonvillasaarentie 10:ssä Vuosaaressa?Olisin ostamassa asuntoa ko.paikasta ja kaupanteko lähipäivänä.Nyt kuitenkin luin jostain,että siellä olisi ollut ongelmaa eestiläisistä raksamiehistä,jotka metelöivät?Pitääkä tämä paikkaansa?Olen juuri metelöivien virolaisten naapurien vuoksi muuttamassa pois vuokra-asunnosta enkä takuulla halua samaa kokea uudestaan vieläpä velkataakka harteilla! Asiallisia neuvoja pian kaivataan!!
ISONVILLASAARENTIE 10
7
2000
Vastaukset
- vaan...
en tiedä tosta kohteesta kertoa, mutta tuskin ne raksamiehet siellä alueella kauaan on?
Yleisestihän toi on kivaa ja rauhallista seutua?
Kannattaa varmaankin laittaa tämä kysymys jollekkin vilkkaammalle keskustelupalstalle, täällä ei kauheesti käy keskustelu.. miten ois vuosaaren omat sivut?
Vinkkinä : Itse menen joskus paikanpäälle juttelemaan asukkaille jotka kulkevat talojen ohi, joista oon siis ollut kiinnostunut ostamaan, ovat kertoneet vaikka mitä tärkeitä juttuja kohteista.
Onnea kauppoihin!!!
T.Toinen pähkäilijä ;) - neuvoja_
Soita isännöitsijälle.
- kanssaanvälinen
Vuosaari on hyvä paikka asua.Kansainvälinen ilmapiiri. Paljon muista maista muuttaneita. On väriä ja elämää kauppojen edustoilla. Sinne vaan.
- vuosaarelainen
Asun kyllä Vuosaaressa tälläkin hetkellä ja ainakaan minulla ei ole paikasta valittamista,pidän alueesta todella paljon.Riippuu pitkälti alueesta/taloyhtiöistä minkälaista porukkaa missäkin asuu..Ja kauppojen edustalla ei työssäkäyvänä tarvitse vietää aikaa,että aika sama minkälaista porukkaa siellä notkuu..
- how are you
pikemminkin olla se Vuosaaren hunomaineisin kaupunginosa elikkä Meri-Rastila. Jonne ei kannata muuttaa.
- tiedä
mutta meidän talossa metelöivät suomalaiset työttömät tosin ei ihan siinä paikassa.
- aionmuuttaapois
Suomalaiset loiset; alkoholistit, nistit ja työttömät meluavat kun niin tahtovat. Epämääräistä porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883