Olen muutaman päivän ihmetellyt, miksi jippiin sähköposti ei vastaanota sähköposteja. Pystyn kyllä lähettämään, mutta jostain syystä se ei suostu vastaanottamaan. Tilaa näyttäisi olevan kyllä vielä 3/4 M. Mikä voisi olla syynä?
Jippii.fi:n sähköposti ei toimi kunnolla..?
6
2570
Vastaukset
- vieköhän tilaa
nuo poistetut viestit eli pitääkö sekin kansio erikseen tyhjentää? En käytä ao. palvelua, mutta osallistun yleisellä tasolla. Olet siis kokeillut lähettää itsellesi postia, jotta tiedät ettei se loota ota vastaan? Tuo on helpoin tapa kokeilla postiyhteyden toimintaa.
Kyllä ne postetut viestit on poistettu ja olen kokeillut lähettää postia itselleni toisesta sähköpostista. Viestin lähettäminen kuitenkin onnistuu jippiin postista.
- osoitetta,
kalm4ri kirjoitti:
Kyllä ne postetut viestit on poistettu ja olen kokeillut lähettää postia itselleni toisesta sähköpostista. Viestin lähettäminen kuitenkin onnistuu jippiin postista.
kun vielä voit lähettää, laita yhteyshenkilöillesi uusi osoite ja hanki sellainen. Ilmaisia hyvin toimivia on maailmalla paljon:
yahoo, mail.com, gmail.
2-3 gigaa tilaa, gmailissa kait eniten. osoitetta, kirjoitti:
kun vielä voit lähettää, laita yhteyshenkilöillesi uusi osoite ja hanki sellainen. Ilmaisia hyvin toimivia on maailmalla paljon:
yahoo, mail.com, gmail.
2-3 gigaa tilaa, gmailissa kait eniten.Kyllähän olen jo esim. tätä suomi24:n postia mainostanut tutuille jne, mutta kuitenkin saattaa olla joku, jonka olen unohtanut ja pistää "tärkeätäkin" postia tuonne rikkinäiseen.
Toivotaan, että vielä jotenkin lähtisi toimimaan.- wun
kalm4ri kirjoitti:
Kyllähän olen jo esim. tätä suomi24:n postia mainostanut tutuille jne, mutta kuitenkin saattaa olla joku, jonka olen unohtanut ja pistää "tärkeätäkin" postia tuonne rikkinäiseen.
Toivotaan, että vielä jotenkin lähtisi toimimaan.Poista viestejä. Ei siellä parane paljon niitä pitää niin menee lukkoon. Mulla taasen kuukauden päivät koko jippii sivusto ei ole auennut. pitää mennä sähköpostiin toista kautta
- #tupu#
Minulla on ollut Jippiin sähköposti jo monta vuotta mutta en ole päässyt lukemaan sähköpostiani pian kahteen kuukauteen enkä saa edes sivustoa auki!!! Tarvii varmaan vaihtaa toiseen kun ongelmia tuntuu olevan vaikka kuinka paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6411680Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla978888Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.234504Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka234004Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53871- 973853
Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73656Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle173464Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.413276Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei442609