Tietääkö kukaan kun kaksivuotias pesukoneemme Bosch Classixx päältätäytettävä vuotaa pohjasta vettä?
tulee aina jonkin verran,ei hirveästi ja aina linkouksen aikana.
pesukone on vieläkin myynnissä markantalossa josta me sen ostimme.
linkous on 1000.
vasta vähän aikaa sitten on alkanut vuotamaan.
vasta puhdistin sen roskasäiliön vai mikä se on,nukkasihti mutta silti vuotaa
Bosch pesukone vuotaa vettä ..
7
3887
Vastaukset
- poju1919
Jaa-a
Katsoppa, että allas on täysin ehjä, eikä pohjassa ole mitään epänormaalia.
Myös poistiputken liitos, siis se joka tulee sinne koneeseen on tiivis, eikä välistä pääse vettä vuotamaan.
Katsopa noita asioita.- olla reikä
kauluskumissa.Eli se joustava kumireunus mikä alkaa täyttöluukun reunoilta ja kiinnitetty pesualtaan yläosaan.Usein sen pimuun menee ruuvi tai naula ja koneen liikkuessa hiertää kumiin reiän.Tuota veikkaisin kun vesi ei juuri roisku koneessa kuin linkouksen alussa
- kansirakenne
olla reikä kirjoitti:
kauluskumissa.Eli se joustava kumireunus mikä alkaa täyttöluukun reunoilta ja kiinnitetty pesualtaan yläosaan.Usein sen pimuun menee ruuvi tai naula ja koneen liikkuessa hiertää kumiin reiän.Tuota veikkaisin kun vesi ei juuri roisku koneessa kuin linkouksen alussa
Luultavasti kannen ja rungon välistä vuotaa vettä ja vesi valuu sitten luukun kiinnitystapin reiästä alas. Toisin sanoen tiiviste valskaa.
- Hukassa sihti
Hei
Mulla on samanlainen mutta missä sen roskasäilö/nukkasihti oikein on? Olis kiva tietää kun en ole löytänyt?.- perkuleessss
Löysitkö nukkasihtiä ? itellä vieläkin hukassa :D
- g4bbg
Sihti on rummun sisällä. Olake irti, se irroitetaan rummun ulkopuolelta. Ohje löytyy käyttöohjeesta.
- dfjk
boschilla on 2 vuoden takuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006