Mielipiteitä Moodlesta

opiskelija0000

Haluisin tietää mielipiteitä etäopiskelupalvelu Moodlesta, ihmisiltä jotka sitä ovat käyttäneet. Mikä on hyvää, mikä huonoa? Mitä haluisitte että olisi lisänä ja mikä on turhaa? Kiitos jo etukäteen mielipiteistä.

6

3509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moodlesta

      Ensimmäinen huomio: Moodle on vain opiskeluväline. Tärkeintä on minkälainen opettaja siellä Moodlen toisessa päässä ohjaa kurssia ja miten hän on kurssin rakentanut. Hyvin suunnitellulla kurssilla opiskellaan usein ryhmässä ja tehdään tehtäviä kimpassa. Moodlen wiki ja muistio ovat hyviä keskustelun lisäksi.

      Moodlessa on hyvä blogi-toiminto, ryhmän chatti ja Youtube-yhteys.

      Tykkään Moodlesta paljon enemmän kuin siitä mikä meillä ennen oli. En siis edes muista mikä se nyt oli.

    • Helppo..,.

      Jos opettajat laittaa selkeästi tehtävät sinne, sieltä on helppo ne löytää ja palautuskin on yksinkertainen.
      Kyllä sen käyttö helppoa on ja se on hyvä, että opiskeluun liittyvät asiat on varmasti samassa paikassa. Jos epäselvää sieltä voi katsoa ja opettajiinkin saa viestillä yhteyden. Palautetuista tehtävistä arviointi, tuntuu olevan aika sekava. Tai sitten minun selain ei näytä kaikkea oikein.

      • kàytetààn??

        olen tyhmà.tiedàn. mutta minulla on alkamassa moodlen verkkokurssi maaliskuussa,mutta en tiedà koska pitàisi mennà ja mihin?pitààkò ensin mennà kouluun? vai vaan nettiin? mutta mihin ja koska?


      • tosi helppoa
        kàytetààn?? kirjoitti:

        olen tyhmà.tiedàn. mutta minulla on alkamassa moodlen verkkokurssi maaliskuussa,mutta en tiedà koska pitàisi mennà ja mihin?pitààkò ensin mennà kouluun? vai vaan nettiin? mutta mihin ja koska?

        Meillä ainakin opettaja lähettää aina ohjeet sähköpostiin sitten kun on ensin ilmoittautunut kurssille. Jos ei näy ohjeita, niin kysy kurssin opettajalta.


      • kàytetààn?? kirjoitti:

        olen tyhmà.tiedàn. mutta minulla on alkamassa moodlen verkkokurssi maaliskuussa,mutta en tiedà koska pitàisi mennà ja mihin?pitààkò ensin mennà kouluun? vai vaan nettiin? mutta mihin ja koska?

        Meillä on kalenteri moodlen etusivulla ja siellä on ohjeet. Eli on aina käytävä kattomassa kalenteria että tietää minne pitää mennä :)

        Kannattaa kysellä opettajilta että minkälainen käytäntö on.


    • Ite oon tään vuoden alusta lähtien opiskellut moodlen kautta ja tykkään!

      Ite kun tykkään paljon opiskella illalla/yöllä niin moodle antaa siihen mahdollisuuden. Ja voi tehdä tehtäviä omaan tahtiin.

      Myös paljon tulee muiden opiskelijoiden kanssa juteltua moodlen kautta ja opettajatkin on paljon moodlessa. Moodlen kautta myös on helppo kysellä asioita, kun tunneilla ei kehtaa jos ei ymmärrä jotain asiaa.

      Meillä myös aina on videokeskusteluja koko porukan kanssa ja myös opettaja pitää tunteja videokeskustelujen avulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe