Haluisin tietää mielipiteitä etäopiskelupalvelu Moodlesta, ihmisiltä jotka sitä ovat käyttäneet. Mikä on hyvää, mikä huonoa? Mitä haluisitte että olisi lisänä ja mikä on turhaa? Kiitos jo etukäteen mielipiteistä.
Mielipiteitä Moodlesta
6
3772
Vastaukset
- Moodlesta
Ensimmäinen huomio: Moodle on vain opiskeluväline. Tärkeintä on minkälainen opettaja siellä Moodlen toisessa päässä ohjaa kurssia ja miten hän on kurssin rakentanut. Hyvin suunnitellulla kurssilla opiskellaan usein ryhmässä ja tehdään tehtäviä kimpassa. Moodlen wiki ja muistio ovat hyviä keskustelun lisäksi.
Moodlessa on hyvä blogi-toiminto, ryhmän chatti ja Youtube-yhteys.
Tykkään Moodlesta paljon enemmän kuin siitä mikä meillä ennen oli. En siis edes muista mikä se nyt oli. - Helppo..,.
Jos opettajat laittaa selkeästi tehtävät sinne, sieltä on helppo ne löytää ja palautuskin on yksinkertainen.
Kyllä sen käyttö helppoa on ja se on hyvä, että opiskeluun liittyvät asiat on varmasti samassa paikassa. Jos epäselvää sieltä voi katsoa ja opettajiinkin saa viestillä yhteyden. Palautetuista tehtävistä arviointi, tuntuu olevan aika sekava. Tai sitten minun selain ei näytä kaikkea oikein.- kàytetààn??
olen tyhmà.tiedàn. mutta minulla on alkamassa moodlen verkkokurssi maaliskuussa,mutta en tiedà koska pitàisi mennà ja mihin?pitààkò ensin mennà kouluun? vai vaan nettiin? mutta mihin ja koska?
- tosi helppoa
kàytetààn?? kirjoitti:
olen tyhmà.tiedàn. mutta minulla on alkamassa moodlen verkkokurssi maaliskuussa,mutta en tiedà koska pitàisi mennà ja mihin?pitààkò ensin mennà kouluun? vai vaan nettiin? mutta mihin ja koska?
Meillä ainakin opettaja lähettää aina ohjeet sähköpostiin sitten kun on ensin ilmoittautunut kurssille. Jos ei näy ohjeita, niin kysy kurssin opettajalta.
kàytetààn?? kirjoitti:
Meillä on kalenteri moodlen etusivulla ja siellä on ohjeet. Eli on aina käytävä kattomassa kalenteria että tietää minne pitää mennä :)
Kannattaa kysellä opettajilta että minkälainen käytäntö on.
Ite oon tään vuoden alusta lähtien opiskellut moodlen kautta ja tykkään!
Ite kun tykkään paljon opiskella illalla/yöllä niin moodle antaa siihen mahdollisuuden. Ja voi tehdä tehtäviä omaan tahtiin.
Myös paljon tulee muiden opiskelijoiden kanssa juteltua moodlen kautta ja opettajatkin on paljon moodlessa. Moodlen kautta myös on helppo kysellä asioita, kun tunneilla ei kehtaa jos ei ymmärrä jotain asiaa.
Meillä myös aina on videokeskusteluja koko porukan kanssa ja myös opettaja pitää tunteja videokeskustelujen avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1257513Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937224Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit287149Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t656296Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t66040Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1005642Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465448Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa665285Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus445168Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset304943