Mielipiteitä Moodlesta

opiskelija0000

Haluisin tietää mielipiteitä etäopiskelupalvelu Moodlesta, ihmisiltä jotka sitä ovat käyttäneet. Mikä on hyvää, mikä huonoa? Mitä haluisitte että olisi lisänä ja mikä on turhaa? Kiitos jo etukäteen mielipiteistä.

6

3832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moodlesta

Ensimmäinen huomio: Moodle on vain opiskeluväline. Tärkeintä on minkälainen opettaja siellä Moodlen toisessa päässä ohjaa kurssia ja miten hän on kurssin rakentanut. Hyvin suunnitellulla kurssilla opiskellaan usein ryhmässä ja tehdään tehtäviä kimpassa. Moodlen wiki ja muistio ovat hyviä keskustelun lisäksi.

Moodlessa on hyvä blogi-toiminto, ryhmän chatti ja Youtube-yhteys.

Tykkään Moodlesta paljon enemmän kuin siitä mikä meillä ennen oli. En siis edes muista mikä se nyt oli.

• Helppo..,.

Jos opettajat laittaa selkeästi tehtävät sinne, sieltä on helppo ne löytää ja palautuskin on yksinkertainen.
      Kyllä sen käyttö helppoa on ja se on hyvä, että opiskeluun liittyvät asiat on varmasti samassa paikassa. Jos epäselvää sieltä voi katsoa ja opettajiinkin saa viestillä yhteyden. Palautetuista tehtävistä arviointi, tuntuu olevan aika sekava. Tai sitten minun selain ei näytä kaikkea oikein.

• kàytetààn??

olen tyhmà.tiedàn. mutta minulla on alkamassa moodlen verkkokurssi maaliskuussa,mutta en tiedà koska pitàisi mennà ja mihin?pitààkò ensin mennà kouluun? vai vaan nettiin? mutta mihin ja koska?

• tosi helppoa
        kàytetààn?? kirjoitti:

olen tyhmà.tiedàn. mutta minulla on alkamassa moodlen verkkokurssi maaliskuussa,mutta en tiedà koska pitàisi mennà ja mihin?pitààkò ensin mennà kouluun? vai vaan nettiin? mutta mihin ja koska?

Meillä ainakin opettaja lähettää aina ohjeet sähköpostiin sitten kun on ensin ilmoittautunut kurssille. Jos ei näy ohjeita, niin kysy kurssin opettajalta.

• kàytetààn?? kirjoitti:

Meillä on kalenteri moodlen etusivulla ja siellä on ohjeet. Eli on aina käytävä kattomassa kalenteria että tietää minne pitää mennä :)

Kannattaa kysellä opettajilta että minkälainen käytäntö on.

• Ite oon tään vuoden alusta lähtien opiskellut moodlen kautta ja tykkään!

Ite kun tykkään paljon opiskella illalla/yöllä niin moodle antaa siihen mahdollisuuden. Ja voi tehdä tehtäviä omaan tahtiin.

Myös paljon tulee muiden opiskelijoiden kanssa juteltua moodlen kautta ja opettajatkin on paljon moodlessa. Moodlen kautta myös on helppo kysellä asioita, kun tunneilla ei kehtaa jos ei ymmärrä jotain asiaa.

Meillä myös aina on videokeskusteluja koko porukan kanssa ja myös opettaja pitää tunteja videokeskustelujen avulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      169
      6423
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      76
      5319
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3715
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3345
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      174
      2679
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2315
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2078
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      29
      1641
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1576
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1316
    Aihe