Aikaisemmin tällä palstalla sain vinkin, että jostain Lohjanharjulla sijaitsevasta liikeestä saisi ostaa varaosana hammaspyörän vanhaan Autohelmin pinnapilottiin. Raymarinen maahantuojan kautta ei homma onnistunut. Onko tietoa/arvauksia, mikä tällainen liike voisi olla, jotta voisin asiaa tarkemmin selvittää.
Tietoa Lohjanharjun venetarvikeliikkeistä
5
1036
Vastaukset
- =vellihousu
Kuinka vanhasta laitteesta on kyse? Muistelisin, että varaosia pitäisi saada ainakin 10v vanhaan ihan jo jonkun kuluttajansuojan mukaan. Melkoista sikailua kuitenkin. Hyvä välttää tätä merkkiä.
- raymarine
tietääkseni lohjanharjulla ei ole muita liikkeitä kuin navsystems joka tuo raymarinea ja entistä autohelmia maahan.
ko firman varaosakulttuuri on hyvin erikoinen. omasta ST6000 autopilotista hajosi näyttölaite ja ainut vaihtoehto oli ostaa koko täydellinen autpilotti sarja hintaan 1400 euroa. maahantuojan mukaan tämä oli kannalta hyvä ratkaisu koska nyt minulle jäi ylimääräinen työyksikkö. aika kova hinta näyttölaitteesta ja ilosta pitää varaosia "varmuuden vuoksi" eiköhän se ole maahantuojan tehtävä - ei asiakkaan
valitettavasti kaikkien suomalaisten jotka omistavat ko merkkien tuotteita on pakko sietää tämän firman rahanahneutta ja töykeää palvelua. itse tulen hankkimaan jatkossa kaikki raymarineen liittyvän ulkomailta ja samaa suosittelen muillekkin. ei merkissä itsessään ole mitään vikaa..- juuri...
ehdin jo pohtimaan, että mikset kysynyt muualta. Pätee moneen muuhunkin. Esim. Seldenin varaosat vain hullu (tai täysin kielitaidoton) hankkii suomalaiselta maahantuojalta.
juuri... kirjoitti:
ehdin jo pohtimaan, että mikset kysynyt muualta. Pätee moneen muuhunkin. Esim. Seldenin varaosat vain hullu (tai täysin kielitaidoton) hankkii suomalaiselta maahantuojalta.
Seldenin mahantuoja Jotiko-Marine:sta minulla on taas täysin päinvastaisia kokemuksia.
Jotiko-Marine on palvellut minua moitteettomasti aina 70-luvusta asti, joten oletan että Sinulla on ollut huono tuuri tms.
- Kippari
Lohjanharjulla (Perttilässä) on Raymarinen maahantuoja. Lähin jälleenmyyjä taitaa olla Lohjalla Virkkalassa. Vastaavat pikkupuljut ovat varmasti palvelualttiita muuallakin. Isoja ei pikkunippelit/asiakkaat kiinnosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456