lomakohdetta etsimässä

R:M:K

Hei,
suunnittelemme eri ikäisiä aikuisia sisältävän perheen kesken 2 viikon lomamatkaa Thaimaaseen maaliskuussa 2010.
Phuketissa Katalla on käyty ja nyt kiinnostaisi Koh Samui.

-Minkälaisia kokemuksia siellä käyneillä on?
Mikä hyvää ja mikä huonoa? Kannattaako lähteä?
-Minnepäin kannattaa suunnistaa jos etsii rauhallista, mutta ei kuitenkaan ihan kuollutta paikkaa?
-Ja miten vesi, olen monesta paikkaa lukenut veden sameudesta ja rantojen roskaisuudesta? -Entäpä ne merivirrat ja meduusat?
-Onko kellään kokemuksia sekä Phuketin Katasta/Karonista ja Koh Samuista?

Kiitos vastauksista jo näin etukäteen :)

2

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinttu/jan

      hei.olemme olleet katalla kuukauden -07 ja sieltä tehty retkiä moneen paikkaan..,-08 olimme pelkillä lennoilla BKK ja sieltä > Phuket>Kamala beach,Karon,Coral-island ja ja sieltä taxilla Surathaniin ja junalla Huahiniin ja Cha-amiin ja bussilla takaisin Phukettiin ja Naithon Baylle..mahtava reissu.Kamala beach on ihana nimestään huolimatta..aikuiseen makuun..menee viikko kummasti, Lähdemme taasen 9.2 kuukaudeksi neljän aikuisen porukalla > BKK> KohSamui>Krabin AoNang ja sieltä Kamala beachille ja NaithonBaylle.suosittelen näitä paikkoja jos ei halua "ihan" hirveesti bailata,mutta tykkää kuitenkin nähdä ja kokea mukavia asiota,eikä istua singha olut kädessä koko ajan ! :) Nautinnollisia hetkiä jokaiselle !!!

    • minä ja helgert

      samui on ihan passeli paikka teille,ollaan kierelty pitkin ja poikin maata ja samui on paras.Chaweng beach on paras,muduusoja en oo nähnyt siellä,merivirtoja ei oo räiritsevästi
      .Mutta rannat voi likaantua ennen kuin te meette sinne,nyt on ovat puhtaat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe