Hei! Millaisia kokemuksia teillä on valmmennuskurssien itsenäisistä opiskelumateriaaleista? Ovatko tehtävät ja tiivistelmät hyödyllisiä? Onko olemassa muita pääsykokeisiin valmentajia kuin Eximia, Huippuvalmennus ja Valmennuskeskus?
Itse ensisijaisti haen laaja-alaiseen luokanopettajakoulutukseen. Tutustuttuani valmennuskurssien järjestäjiin, olen löytänyt ainoastaan Exmialta itseopiskelumateriaaleja luokanopettajakoulutukseen pyrkiville. Onko muita?
Kokemuksia valmennuskurssien itseopiskelumateriaaleista?
Valmennuskeskus, Eximia, Hu...
1
851
Vastaukset
- Kasv.yo.
...ainakin viime vuonna Eximian yleisen kasvatustieteen (Hki) materiaali oli minusta todella huonoa. Toivon, ettei moni ole siitä maksanut. Vihot olivat todella suppeita ja kokeen tyylin nähden täysin väärällä taktiikalla tehtyjä. Kokeessa kun painotettiin yksityiskohtaista muistamista, niin yleiset tiivistelmät eivät toimi.
Muutenkin löysin vihoista paljon asiavirheitä, juttu vaan loppui kesken eikä kaikkia oleellisia asioita oltu edes käsitelty.
Luokanopettajapuolesta en tiedä, mutta näin ainakin kasvatustieteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971998- 901415
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 49849
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58819- 36812
- 33713