euro truck simulator

vvg

Toimiikko euro truck simulator xp:llä vai pitääkö olla Vista?Ja voiko euro truck simulaatoria pelata xbox360 ohjimella?

48

7741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vistalla toimii

      mutta uskoisin että toimii myös XP:llä ilman mitään ongelmia koska ei se niin ihmeellinen peli ole että tarvitsisi jotain vistan erikoisuuksia kuten dx10:ä.

      käsittääkseni tuo xbox ohjain pelaa vistalla, mutta xp:stä en tiedä.

      Paras ohjain tuolle rekkapelille on kuitenkin ratti ja polkimet.

      • XPhenkin

        saa niitä ilmaiseksi! (esim. directX 10)

        Löytyykö peliä mistään kaupasta, onko pakko ostaa netistä?


      • abddfsfdsfdsfdsfdsfd
        XPhenkin kirjoitti:

        saa niitä ilmaiseksi! (esim. directX 10)

        Löytyykö peliä mistään kaupasta, onko pakko ostaa netistä?

        Pelin saa verkko kaupasta!!! kannattaa ostaa mulla on itellään toi ja ajan tällä hetkel Scania r620 Dhl :)


      • anttiandyniemi
        abddfsfdsfdsfdsfdsfd kirjoitti:

        Pelin saa verkko kaupasta!!! kannattaa ostaa mulla on itellään toi ja ajan tällä hetkel Scania r620 Dhl :)

        Pelinhän saa ladattua netistä ilmaiseks, MUTTA laittomasti. En ole vastuussa, jos joku lataa pelin laittomasti. Itse ostin kaverilta 1€ ;)


      • Mrmetsolat
        anttiandyniemi kirjoitti:

        Pelinhän saa ladattua netistä ilmaiseks, MUTTA laittomasti. En ole vastuussa, jos joku lataa pelin laittomasti. Itse ostin kaverilta 1€ ;)

        Siinä on niin pieni riski. en usko että yhden pelin lataamisesta jää kiinni lainaan tos edellisestä En ole vastuussa, jos joku lataa pelin laittomasti


      • lollsagyd

        www.etsmodit.fi menkää toho


    • toimii....

      toimii kyllä xp:llä, ainaki itellä

    • tumpelo

      saakohan Euro truck simulaattoripeliin Suomenkieliset ohjeet jostaki

      • taida saada

        mutta kyseessähän on kuitenkin sen verran yksinkertainen peli ettei siihen mitään ihmeellisiä ohjeita tarvitse. Jos on jotain ongelmaa pelin ymmärtämisessä niin pistä kysymys tänne.


      • toimiiko
        taida saada kirjoitti:

        mutta kyseessähän on kuitenkin sen verran yksinkertainen peli ettei siihen mitään ihmeellisiä ohjeita tarvitse. Jos on jotain ongelmaa pelin ymmärtämisessä niin pistä kysymys tänne.

        sattuisiko kukaan tietämään mikä on kun pelissä ruudussa ei näy kun pieniä ,epätarkkoja nelijöitä.onko liian pieni näytön ohjain? vai toimiiko peli edes, hp pavilion a520 ja näyttö hpv72.
        kiitän jo etukätten.


      • jantasu

        jos tiiät koodei ni voiks antaa se sivun ni löydän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • googlea

      • joezu12

      • eipä
        taida saada kirjoitti:

        mutta kyseessähän on kuitenkin sen verran yksinkertainen peli ettei siihen mitään ihmeellisiä ohjeita tarvitse. Jos on jotain ongelmaa pelin ymmärtämisessä niin pistä kysymys tänne.

        ensaa näytöllä näkyy mitää muuta kun mustaa kun yritän pelata


      • kuin diski sisään
        joezu12 kirjoitti:

        tietääkö kukaan miten eurotruck 08 voi asentaa koneelle kun en oikeen osaa >:(

        ja menoksi.

        Vai onko sulla joku netistä revitty versio ja jos on niin missä formaatissa (formaatti on se mikä on sen pelipaketin perässä oleva kirjainyhdistelmä esimerkiksi .ISO)?


      • jorma myyrä
        eipä kirjoitti:

        ensaa näytöllä näkyy mitää muuta kun mustaa kun yritän pelata

        sit sun näyttökortti ei tue sitä peliä


      • myyraaaa
        toimiiko kirjoitti:

        sattuisiko kukaan tietämään mikä on kun pelissä ruudussa ei näy kun pieniä ,epätarkkoja nelijöitä.onko liian pieni näytön ohjain? vai toimiiko peli edes, hp pavilion a520 ja näyttö hpv72.
        kiitän jo etukätten.

        osta uus näyttökortti


      • jusssiiiiii
        kuin diski sisään kirjoitti:

        ja menoksi.

        Vai onko sulla joku netistä revitty versio ja jos on niin missä formaatissa (formaatti on se mikä on sen pelipaketin perässä oleva kirjainyhdistelmä esimerkiksi .ISO)?

        latasin pelin koneelle ja toimii mut nyt haluaisin 1.3 version ladata mutta ei löydä 1.0 version kansiota koneestani.
        kansio on ja peli toimii, miksi päivitysversio ei toimi???
        peli on ostettu CDON.comista ja siinä ei ole rekiströinti koodia mukana???
        olen yrittänyt rekisteröityä mutta eihän se onnistu kun ei ole tota koodia.


      • uuuuulaalaaaaa
        eipä kirjoitti:

        ensaa näytöllä näkyy mitää muuta kun mustaa kun yritän pelata

        jaa. mulla ei toimi ku siitä puuttuu jotai.


      • ui
        uuuuulaalaaaaa kirjoitti:

        jaa. mulla ei toimi ku siitä puuttuu jotai.

        uuuu


      • UYTYREW
        uuuuulaalaaaaa kirjoitti:

        jaa. mulla ei toimi ku siitä puuttuu jotai.

        HEI

        EURO TRUKC EI TOIMI KU SIITÄ PUUTTU JOTAI

        ODOTAN MIELUUSTI ETTÄ VOIN TAAS PELATA...........................................................


    • a

      itsekin kokeil tolla xbox 360 ohjaimella ja se ei toiminut

      • myyrääää

        tietääkö kukaan mistä vois ostaa eurotruck 2009 aitona


      • auttakaa,
        myyrääää kirjoitti:

        tietääkö kukaan mistä vois ostaa eurotruck 2009 aitona

        mulla on euro truck simulator mut miks mun momo ei toimi siinä ?


      • Euro Truck S
        auttakaa, kirjoitti:

        mulla on euro truck simulator mut miks mun momo ei toimi siinä ?

        Toimiiko tohon ETS 1.0 Tai 1.1 versioon ratti...nimittäin mulla ei toimi [Ferrari Gt racing wheel]


      • hehehehh
        Euro Truck S kirjoitti:

        Toimiiko tohon ETS 1.0 Tai 1.1 versioon ratti...nimittäin mulla ei toimi [Ferrari Gt racing wheel]

        pitäs toimia. missä kaupungissa on bcp firma euro truck simulator gold edition pelissä?


      • eurotruck
        auttakaa, kirjoitti:

        mulla on euro truck simulator mut miks mun momo ei toimi siinä ?

        Mulla on kans momo mutta kyllä se jotenkin toimii siinä, välillä on kyllä ollut sen kanssa ongelmia, mutta toimii


      • APU FOR ETS

        KOKEILE TÄTÄ 1 LAITA ASETUKSISSA CONTROLLER SIT SIEL YLHÄÄLT VOIT VALITA MILLÄ OHJAAT KUORMA-AUTOASI SIT SIIN ON NE OHJAUS HOMMAT NIIN PAINAT EKAST EN MUISTA MITÄ SE MEINAS MUT ITE KOKEILIN KAIKKIA HETKEN JA SIT MUUT. SAAT OHJAUKSEN SIIRTÄMALLA ESIM 3 PAINIKETTA , KAASU SÄÄDÖS ÖKSI KYSY LISÄÄ JOS TARVE VAATII


      • paskaaaaaaaaaaaaaaaa
        APU FOR ETS kirjoitti:

        KOKEILE TÄTÄ 1 LAITA ASETUKSISSA CONTROLLER SIT SIEL YLHÄÄLT VOIT VALITA MILLÄ OHJAAT KUORMA-AUTOASI SIT SIIN ON NE OHJAUS HOMMAT NIIN PAINAT EKAST EN MUISTA MITÄ SE MEINAS MUT ITE KOKEILIN KAIKKIA HETKEN JA SIT MUUT. SAAT OHJAUKSEN SIIRTÄMALLA ESIM 3 PAINIKETTA , KAASU SÄÄDÖS ÖKSI KYSY LISÄÄ JOS TARVE VAATII

        sulla on paska viesti


    • ETS APU

      KYLLÄ VOI PELATA XP MUL ON AINAKIN XP JA HYVIN TOIMIII JA VOI OHJATA XBOX360 PC OHJAIMELLA

    • mite euro trukist pääseee ulos

    • Joffe1100

      Mua ihmetyttää tuo Euro Truck Simulator-peli, että mikä siinä pelissä tökkii Win 7:n kans, kun se ei toimi. Kun kaikki muutkin pelit toimii samalla lailla XP, Vista ja 7 ympäristössä

    • samirosenqvist

      tietääkö joku mistä kannattaa hankkia euro truck simulaattori goltin

    • ets ongelma

      Mulla on Logitech WingMan Formula GP ratti&polkimet kun laitan USB-johdon kiinni ni ratti ei pelaa eikä polkimet voiko joku selittää miten saan sen toimimaan?

    • reggamies1997

      Millee saa euro truck simulatorissa vilkut päälle kun tiedän vaan mistä hätävilkut menee päälle.Millee täs ruro truck simulatorissa voi virittää rekkaa??ja minulla on aito versio.millee toi rahakoodi laitetaan päälle kun noi ohjeet epäselviä??

      • samirosenqvist

        ja mistä se kannattaa ostaa halvalla ja saako sen suomen kielelle???????


    • gfghfhfg

      Miten saan mun ratin toimimaan tässä pelissä? Kun meen sinne valikkoon, ja painan siitä että mistä napista haluun ohjata, ja käännän rattia mutta ei tapahdu mitään? Siis mitä vittua?

    • ets2008

      joo mulla sama ongelma. Momo racing wheelil :\ kaikkee oon yrittäny

    • apuaaaa

      toimiiko peli windows 7:skalla????? äkkiiiii tietoo

      • C25N7F72

        Toimii Windows 7:skalla ainakin mulla. On ostettu CD ON comista ja saa Suomen kielelle. Voi rekistöröidä steamissa ohjekirjan pitkällä koodilla joka tietenkin täytyy kirjoittaa täsmälleen oikein. Toimii myös Xbox ohjain.


    • mikä olisi paras ohjain käyttää ETS2 kun minulla on logitech g25 racing wheel enkä oikein tykkää kun en voi vaihtaa H-vaihdekaaviolla. kiitän jos kerrotte

    • APUVA ei toimi

      Kertokaa miten saan Windows XP:ssä Euro Truckin toimimaan kun asennan sen ilman Filezillaa ja Cumulus sääasema ohjelmaa niin peli toimii moittettomasti, mutta sitten kun lataan Cumuluksen ja Filezillan niin peli lakkaa toimimasta.

    • aino kallenautio

      tietokoneella se yleensä toimii kun siinä lukee että pc.

    • rOni-m-fin

      Moi.

      Oon ostamassa tommosta thrustmaster TH8 RS Gearbox H vaihdekaaviota.

      Toimiiko Euro truck simulator kakkoses,jos ei niin mikä toimii?

    • Jokujokaosaa

      Omasta mielestäni Logitech g27-rattiohjain on paras ohjain kun ratti sisältää kaikki 3 poljinta h-vaihdekaavion ja ratin. Ratti on 300e hintaluokassa mutta kestää kovaa käyttöä pitkään. Itsellä peliin lisävarusteena koneelle USB-porttiin sattuva virtalukko ja käsijarru. Sitten ostin jenkkiläisestä sivustolta penkin mikä vastaa rekan penkkiä. Itse tykkään kaverin kanssa pelailla multiplayeria.

      Toiveena olisi kuitenkin että saisi enemmän realistimaiseksi peliä mm kolmen näytön asetelman että saisi sivuikkunat omalle näytöilleen. Vai onko EM jo mahdollinen ja jos on miten se toimii?

      Itse aloin Windows XP aikaa pelaa ja siit sit uuden koneen myötä Windows 8,1 Windows 10 ja aina on toiminut moitteettomasti.

      Pien vinkki. YT-kanavalla (Juho Suoknuuti) on ETS2 pelivideoita ja neuvoja miten mitäkin asetuksia muutetaan ja miten saa ratin ja polkimet toimimaan. Kannattaa tilata ja laittaa viestiä mihin asiaan haluaa apua. Kerron aina. Ja kerron myös raha sekä level koodin periaatteen miten ne saa toimimaan. Kannattaa oikeesti kysyä jos jotakin ei osaa. Neuvon ilomielin.

      P.S melkein 4 vuotta ajanut ja pelannut Euro truck Simulator 2:sta.

    • vainminä

      miten saa käännettyä rekan euro trukc simulator 2???

    • Anonyymi

      Pystyykö käyttämään thrustmasterin rattia eurotruck simulator 2

    • Anonyymi

      miksi en voi ostaa euro trukcia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe