Superlaastari?

uusi voittaja

6

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipuun...

Miten tämä liittyy palstan aiheeseen?

"Nyt kaikki tuntuu toimivan paremmin kuin lääkitys?"

Miten niin kaikki? Jutun mukaan käytännössä vain lihas- ja nivelkipuun.

• se tuokin

Vaihtoehtohoitohan tuo. Ja luontaistuotekin. Lähes.

• ja vaihtoehto
        se tuokin kirjoitti:

Vaihtoehtohoitohan tuo. Ja luontaistuotekin. Lähes.

On se vaihtoehto pillerille, mutta kai tuo lääkeyhtiö Novartis lasketaan kuuluvaksi sinne lääketiede puolelle.

• vai onko
        ja vaihtoehto kirjoitti:

On se vaihtoehto pillerille, mutta kai tuo lääkeyhtiö Novartis lasketaan kuuluvaksi sinne lääketiede puolelle.

> On se vaihtoehto pillerille, mutta kai tuo lääkeyhtiö Novartis lasketaan kuuluvaksi sinne lääketiede puolelle.

Kukas ne homeopatian "lääkkeet" valmistaa?

Tuossa muuten kommenttia siihen Lancetin homeopatiatutkimukseen:

In August 2005, The Lancet published an editorial entitled 'The End of homeopathy', prompted by a review comparing clinical trials of homeopathy with trials of conventional medicine. The claim that homeopathic medicines are just placebo was based on 6 clinical trials of conventional medicine and 8 studies of homeopathy but did not reveal the identity of these trials. The review was criticised for its opacity as it gave no indication of which trials were analysed and the various assumptions made about the data.

Sufficient detail to enable a reconstruction was eventually published and two recently published scientific papers based on such a reconstruction challenge the Lancet review, showing that:

* Analysis of all high quality trials of homeopathy yields a positive conclusion.
        * The 8 larger higher quality trials of homeopathy were all for different conditions; if homeopathy works for some of these but not others the result changes, implying that it is not placebo.
        * The comparison with conventional medicine was meaningless.
        * Doubts remain about the opaque, unpublished criteria used in the review, including the definition of 'higher quality'.

http://www.bio-medicine.org/medicine-news/Homeopathy-can-Cure-Many-Chronic-Diseases-17238-1/

• asian

ajaa kapsaisiinivoide eli chilivoide. Lämmittää tosissaan. Itseltäni on huomattavasti paremmaksi tullut ikävä tenniskyynärpäävaiva, kun olen laittanut sitä yöksi ja myös hieronut kipeää kohtaa reippaasti.

• tiedossa on

Tenniskyynärpään syyhän on toiminnalliset ongelmat hermostossa niskan ja joskus olkapäänkin seudulla. Se alue pitäisi hoitaa kuntoon niin pääset eroon ongelmasta suit sait ilman voiteita.

Toki sitä oiretta voi yrittää hoitaa, joskus se myös siten helpottaa, joksikin aikaa. Oireilun syyhyn kannattaisi hänen keskittymän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe