Lämpölaastari lievittää kipua ilman lääkettä
"Tutkimusten mukaan lämpöterapia puree varsinkin alaselän kipuun paremmin kuin kipulääkitys. "
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article211076.ece?s=r&wtm=mediuutiset/-29012009
Nyt kaikki tuntuu toimivan paremmin kuin lääkitys?
Superlaastari?
6
744
Vastaukset
- kipuun...
Miten tämä liittyy palstan aiheeseen?
"Nyt kaikki tuntuu toimivan paremmin kuin lääkitys?"
Miten niin kaikki? Jutun mukaan käytännössä vain lihas- ja nivelkipuun.- se tuokin
Vaihtoehtohoitohan tuo. Ja luontaistuotekin. Lähes.
- ja vaihtoehto
se tuokin kirjoitti:
Vaihtoehtohoitohan tuo. Ja luontaistuotekin. Lähes.
On se vaihtoehto pillerille, mutta kai tuo lääkeyhtiö Novartis lasketaan kuuluvaksi sinne lääketiede puolelle.
- vai onko
ja vaihtoehto kirjoitti:
On se vaihtoehto pillerille, mutta kai tuo lääkeyhtiö Novartis lasketaan kuuluvaksi sinne lääketiede puolelle.
> On se vaihtoehto pillerille, mutta kai tuo lääkeyhtiö Novartis lasketaan kuuluvaksi sinne lääketiede puolelle.
Kukas ne homeopatian "lääkkeet" valmistaa?
Tuossa muuten kommenttia siihen Lancetin homeopatiatutkimukseen:
In August 2005, The Lancet published an editorial entitled 'The End of homeopathy', prompted by a review comparing clinical trials of homeopathy with trials of conventional medicine. The claim that homeopathic medicines are just placebo was based on 6 clinical trials of conventional medicine and 8 studies of homeopathy but did not reveal the identity of these trials. The review was criticised for its opacity as it gave no indication of which trials were analysed and the various assumptions made about the data.
Sufficient detail to enable a reconstruction was eventually published and two recently published scientific papers based on such a reconstruction challenge the Lancet review, showing that:
* Analysis of all high quality trials of homeopathy yields a positive conclusion.
* The 8 larger higher quality trials of homeopathy were all for different conditions; if homeopathy works for some of these but not others the result changes, implying that it is not placebo.
* The comparison with conventional medicine was meaningless.
* Doubts remain about the opaque, unpublished criteria used in the review, including the definition of 'higher quality'.
http://www.bio-medicine.org/medicine-news/Homeopathy-can-Cure-Many-Chronic-Diseases-17238-1/
- asian
ajaa kapsaisiinivoide eli chilivoide. Lämmittää tosissaan. Itseltäni on huomattavasti paremmaksi tullut ikävä tenniskyynärpäävaiva, kun olen laittanut sitä yöksi ja myös hieronut kipeää kohtaa reippaasti.
- tiedossa on
Tenniskyynärpään syyhän on toiminnalliset ongelmat hermostossa niskan ja joskus olkapäänkin seudulla. Se alue pitäisi hoitaa kuntoon niin pääset eroon ongelmasta suit sait ilman voiteita.
Toki sitä oiretta voi yrittää hoitaa, joskus se myös siten helpottaa, joksikin aikaa. Oireilun syyhyn kannattaisi hänen keskittymän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187