Mihin verkkoon vaihtaisin

The Rat

Pelailin "pitkään", eli noin vuoden, mutta erittäin harvakseltaan Paffin kautta Bossin verkossa. Kohtalainen käyttöliittymä (mitä nyt suomennosten taso huvittaa, enkä jaksanut englannille yrittää kääntää softaa), mutta viime aikoina on alkanut pätkiminen jurppimaan. Verkossa kun on sisällä sellaiset 15 000 käyttäjää, on aivan sattuman kauppaa, milloin reagointi loppuu totaalisesti. Viimeksikin teki sen, kun kädessä oli QQ ja aika hyvät fiilarit voitosta flopin jälkeen (en sitten tiedä miten olisi käynyt).

Eli uusi pelipaikka olisi hakusessa. Ehdotelkaapa jotakin arvon kanssapelurit... Ja jättäkää suosiolla väliin ne linkit, joiden lopussa on teidän ID:nne. Ei kiinnosta. :)

Kriteerit vielä: minulle tuo on lähinnä ajankulua. En siis hae suurinta paistilaumaa, vaan viihdyttävää ja tasokastakin peliä. En voittamista pistä toki pahakseni, mutta sen verran pienistä summista pelaan, ettei voitto sen pahemmin kuin tappiokaan tunnu oikeastaan missään...

9

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiikaa

      helppo saada tuliais bonus vaikka pelaa pikkutasolla.

      • siirtyä

        Kala-Kallen riimuverkkoon, síllä saa kaloja.


    • ?????

      Palstan vakiokommentoija ja gurumaisten neuvojen antaja The Rat on siis pelannut vain vuoden ja vain vähän, eikä ole voitollinen pelaaja????

      Mutta kai sitä vois vastata kysymykseenkin: Ongamen softasta mä tykkään. Ei oo koskaan pätkinykään ja mun mielestä se on hienoa kun koko session täydellisen käsihistorian havainnollisessa muodossa saa skrollamaan peli-ikkunan viereen, voi lennossa kattella omaa ja muiden peliä edellisissä käsissä. Ja lisäksi session statsit omaan ikkunaansa. Sitten siinä softassa on vielä vanhojen sessioiden historia aika selkeesti omana osanaan. Voihan näitä ominaisuuksia muillakin tietty olla.

      • The Rat

        En minä nyt käsittääkseni ihan gurumaisia neuvoja ole antanut, olenpahan vain kertonut oman mielipiteeni asiasta.

        Mitä pelin voitollisuuteen tulee, en muista sanoneeni, etten varsinaisesti olisi voitollinen pelaaja. Sanoin vain, että summat joilla pelaan, ovat sen verran pieniä, etteivät voitot sen paremmin kuin tappiotkaan tunnu missään...

        Pelottavaa minusta on se, että vuoden satunnaisella pelikokemuksella pääsee tällä palstalla lähes guruksi... Toki tullut seurattua paria alan foorumia silloin tällöin, joten kai sieltäkin on jotain tarttunut. Ainakin joitakin termejä, jos ei muuta (jos osaa sanoa "implarit" on jo gurumpi kuin 90% tämän foorumin vakioasiakkaista). :)


    • Pokeri81

      bonus/rakeback. tulet saamaan joka kuukausi jopa satasia/tuhansia takaisin itsellesi. Lisäksi luotettavat affit auttavat sinua mahdollisissa ongelmatilanteissa ja palvelu on parempaa kun affi voi käyttää kontaktejaan. Jotkut luulevat virheellisesti, että affien kautta kulkee myös rahaa, mutta tämä ei pidä paikkaansa!!

      Minä en voi sille mitään, ellet halua täyttä rahallista hyötyä pelaamisestasi. Mutta muista, että markettien aulastakin löytyy viihdepelaamiseen tarkoitettuja laitteita.
      (ps. kannattaa katsoa profiilistani suosikkilinkkini)

      • Heidän kontaktit :)

        LOL


      • The Rat

        Jos pelaisin ajallisesti yhtä paljon markettien auloissa olevia viihdelaitteita, kuin nyt pokeria, häviäisin ehkä 100 euroa viikossa. Noissa kun ei Suomessa voi edes teoriassa voittaa (muutamissa muissa maissa ja hyvin harvoissa tilanteissa kylläkin).

        Ja onhan se viihdearvo vähän eri kuitenkin.


    • Näin meillä

      Ainakin seuraavissa pelannut lähiaikoina tai joskus rahansiirrot hoidan moneybookersilla:

      - ipoker
      Softa ok on joskus tökkinyt mutta ok toimii pelaaja määrät tainneet aika hyvin kasvaa. Fullipöytiä on hyvin. Sittareita alkaa hyvin. Pelaajat eivät kaikilta osin ole aivan urpoja mutta kyllä niitä tarpeeksi löytyy. Tracker ja hud toimii (tracker 2 mulla). Pöytää välillä hankala löytää johtuen jonossa olijoista.

      - Cake poker
      Hyvä ohjelma tosin myös välillä pätkii ja kalaisaa, Sittareita ei oikein ala kuin pikku tasoilla, Turnauksia alkaa kohtuu aikaan meille, jenkkejä. Trackeriä ei saa tuolla käyttää. Ei Eu saitti ymmärtääkseni. Jos pelaaja määrät kasvaa niiden pitää tehdä ohjelmalle jotain selkeää parannusta.

      - B2b
      Ei oikein fulli pöytiä, Ohjelmisto ok, ei tuo poker ace hudi mutta game time plus ohjelmalla muistaakseni sai statsit näkyviin. Tracker toimii.

      - Full tilt
      Ohjelma hyvä, pelaajia monen tasoisia aika paljon löytyy huonoja, sittareita paljon mutta niissä kohtuu tasoilla kiusallisen hyviä sittari pelaajia. Ei eu. Tracker toimii ja poker ace hud.

      - Bossmedia
      Sama juttu mullakin muutamia turnauksia katkennut kiusallisesti. Tracker ei toimi. Täällä olisi full pöytiä.

      - Ongame
      Trackerin ja Game time plus ohjelman kanssa ei ainakaan vanhalla kannettavalla meinannut riittää millään potku. Mulla on mielikuva että täällä ei oikein ollut fulli pöytiä pelaan mielummin fullia kun shorttaa.

      - Everest
      Ok ja kalaisaa pelasin alussa tuolla pitkään fiksua ja ihan hyvin meni. Ei Eu saitti muuten olisi ihan mukava paikka. Tosin poker ace hud ei toimi. Game time plussalla rahapöydissä statsit näkyviin.

      - Partypoker
      Rakeback iä ei saa lobby on jotenkin sekava. Ohjelmisto on aika raskas sen huomaa varsinkin jos sulla on muita softia ace hud jne päällä.

      -Pasificpoker
      Kalaisaa ja saa rakebackin ei Eu saitti. Tracker ei suoraan tuo joku ihme lisäohjelma pitäisi hommata.

      Eli jos et ole koettanut niin vaikkapa ipokeria testaamaan.

    • Saetkae

      Mutta olen pelaillut (myös pikkurahalla) kaikki löytämäni talot. On aika monentasoista softaa ja pelaajia, mutta on yksi ylitse muiden; Poker Stars.
      Softa on mielestäni paras ja päivitykset pitävät sitä kokoajan kärjessä, vastapelurit ovat tasokkaita myös pikkulimiteissä ja lagipiikit harvassa. Pelejä löytyy joka lähtöön. FullTilt toimii myös hyvin, mutta minä en oikein pidä heidän graffasta.
      Pelaan nyt taas melkein yksinomaan Starssilla ja voin varauksetta suositella sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe