eli kestääkö se kosteutta, mökki on talvella kylmillään. Tarkoitus olisi ostaa sinne Ikea keittiö, runko Faktum ja ovet ovat levyä. Ei siis ole massiivipuuta. Ja onko massiivipuukeittiö edes hyvä kesämökille?
Käykö Ikea keittiö kesämökille
11
5469
Vastaukset
- Myyjältä
Sanoisin, etää kyllä hyvinkin kestää, mutta kysele myyjältä.
- Yhden talven
Rakensin mökin 2007 saareen. Mökki on kylmillään ja hyvin on talvehtinut IKEAn keittiö ja muutkin kaapit.
- mokkeilija
Itsekin mietin aikanaan Ikean keittiötä mökille, mutta kun pyysin maakunnan pieneltä keittiönikkarilta tarjouksen ei tarvinnut asiaa kahdesti miettiä. Mielestäni sain moninverroin Ikean keittiötä tyylikkäämmän valmiiksi kootun keittiön jonkin verran halvemmalla, toki on myönnettävä että on se Ikeakin parantanut mallistoaan vuosien aikana melkoisesti.
- rakentanut
ne maakunnat on meille kaukana
- keittiötä mökllle
Mielestäni Ikean rungot ovat liian pehmeää lastulevyä, jotta ne kestäisivät kosteutta. Minulle tuli mieleen, että Ikea käyttää lastulevyä, joka on puristettu 18 mm vahvuiseksi, kun taas muilla se on puristettu 16 mm vahvuuteen, eli on tiiviimpää.
Mökillä varmuudella kestää vain umpipuu.- umpiluu
minulla kun on sellainen tieto, että umpipuu ei kalusteissa niinkään kestä talvikylmässä mökillä, vaan liitokset elävät ja ratkeilevat ja että levyrakenteinen on paras mökille siitä syystä.
- Keittiö kunniaan.
Minulla on ollut vuosia keittiökaapit ja muita kalusteita mökillä lastulevystä joka on talvet kylmillään. Erittäin hyvin on kestänyt. Ehkä ongelma on massiivipuiset ovet jotka korkeintaan kärsivät liitoksistaan.
- Näkkäri
Mulla on ollut Factum (jos en ihan väärin muista)jo viisi vuotta ja mökki on talvella kylmillään ei mitään ongelmaa ole ollut. Tärkeintä on että sulla on hyvä ilman vaihto möksällä, että kosteus pääsee poistumaan hyvin.
- harmistunut
Meillä toisena talvena irtosi pinnoite. Eli pilalle meni ikealainen.
- skcjjsdpc
Kunnon tuuletus eli räppänä ja pelti auki niin OK.
- ihme_neuvo
Vuotaako katto vai mistä tulee se kosteus, jota yritetään tuulettaa ulos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263