Italiaan?

need to know

Onko kukaan lähössä kesälomalla Italiaan? Millasta siellä on? Uskaltaako 17 wee neitokainen liikkua yksin illalla? Kaikki jätkät gigoloita?

5

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 vuotta Italiassa asunut nain

Italiassa kukoistaa machokulttuuri, kaduilla yksin liikkuvia tyttöjä saa kohdella miten vain. Ja varsinkin pimeällä liikkuvia tyttöjä saa vaikka raiskata. Viranomaisilta on turha yrittää saada apua. Jos olet vaalea tai edes vaaleanruskeahiuksinen, unohda koko maa.

• finlandesa

Järjen käyttö on sallittua maassa kuin maassa. Italia on vanha sivistysvaltio ja gigolomyytti on lomaromanssia kaipaavien skanditypyjen mielikuvituksen tuotetta! Italiassa on blondeja omastakin takaa! Arabimaissa nuoria tyttösiä - ja vanhempiakin ahdistellaan, mutta Italia on toista! Upea maa, paljon nähtävää! Normaali varovaisuus maassa kuin maassa on toki suotavaa - ei vähiten Suomessa!

• Italia è un paese unico...

No ei todellakaan!! Saa vaikka raiskata..siellä kuule puututaan raiskauksiin ym aivan yhtä paljon kun täällä paskassa suomen maassakin!!
        Ja se riippuu kuule ihan itsestä,miten antaa itseään kohdella! Jos annat tuntemattomien alkaa lääppiä (Mitä ne ei kylläkään tee),niin voit syyttää vaan itseäs jos ärsyttää!!
        Ja viranomaiset todellaki puuttuu asiaan!!
        Että jos SINÄ itse pukeudut kuin huora ja käyttäydyt kuin huora,niin älä sitten ihmettele,jos olet muille huora!!

Italiaan kannattaa mennä,lue muita textejä niin huomaat..

• Kokemus sinällään

Kävin itse 17-vuotiaana Italiassa Riminillä. Hienot rannat ja lämmintä vettä & hotellit lähellä rantaa. Huonoina puolina koin miehet, jotka yrittivät joka paikassa tehdä tuttavuutta ja ravintoloissa lääppivät ym. Eli tapakulttuuri oli täysin toisenlainen kuin mitä täällä Suomessa oli tottunut. Jos sinua ei tällainen käytös häiritse, niin menoksi vaan! Varkaita oli kadulla sesonkiaikana paljon, joten kannattaa olla hyvin varovainen kukkaronsa suhteen.

• need to know

Kiitti teille. Mä vähän epäilinki, että miehet on siellä vähän "alotekykysempiä", ku täällä Suomessa. Mä oon ollu kaks kertaa Marokossa, jossa ei voi lähtee vanhemmista metriä kauemmas, ilman, että joku on kiinni, mut siihen tottu ja osas olla sitten suhtautua oikein, kun pääsi alkuhämmennyksestä ja kulttuurishokistaki.
      Oon mä sinne Italiaan nyt menossa, joten toivotaan, että siitä tulee hauska matka.
      Kiitos tosiaan kommenteista ja saa niitä kirjotella lisääki=)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      54
      5967
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5442
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3792
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3735
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      111
      3713
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3166
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2904
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59