Haluaisin harrastaa tanssia, mutta..

tanssijatyttönen

Haluaisin harrastaa street dancea, mutta vanhempani ei tietenkään anna, koska ovat lestadiolaisia. Lähimmät paikat jossa voisin harrastaa tanssia on 20-30 kilometrin päässä ja kurssimaksut ovat todella hintavia bussilaskut mukaanlukien. Yritän kotona oppia tanssimaan youtuben opetustanssivideoiden kautta, mutta hieman yksinäistä ja tosipuolista on. Onko kenelläkkään minkäänlaista ideaa tähän mun ongelmaan?

6

827

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggkgkkg

eroa kirkosta

• oiugyui

Se ei ole ratkaisu kaikkeen.
        Ei oikeastaan juuri sen suurempaan.

• oiuyui

Tietysti voisit joskus myöhemmin lähteä harrastamaan tanssia.

En usko itse että tanssiminen on pahasta kunhan siitä ei nyt sentään tule elämän pääasia muut unohtaen :)

Ainahan voit kysyä voisitko aloittaa tanssin.

• heidaahjah

Mullaki on ollut vähän sama onkelma, mutta menin kesätöihin ja keräsin rahaa paljon ja alotin tanssin :P

• Anonyymi

Oot köyhässä perheesä asuisit Helsingissä

• Anonyymi

Ymmärrän, että tilanteesi voi olla haastava. Voisin ehdottaa muutamia mahdollisia ratkaisuja:

1. **Keskustelu vanhempiesi kanssa**: Yritä avoimesti keskustella vanhempiesi kanssa tunteistasi ja siitä, miksi haluat harrastaa street dancea. Voit kertoa heille, kuinka tärkeää se on sinulle.

2. **Etsi vertaistukea**: Onko lähialueellasi muita nuoria, jotka jakavat samankaltaisia kiinnostuksia? Voisitte yhdessä etsiä tapoja toteuttaa harrastusta tai vaikka vuokrata yhdessä tiloja tanssimiseen.

3. **Ryhmäoppiminen verkossa**: Etsi verkosta foorumeita tai yhteisöjä, joissa voit liittyä muiden kanssa tanssimisen oppimiseen. Siellä voi olla ihmisiä, jotka haluavat jakaa kokemuksia ja vinkkejä.

4. **Tanssiryhmät tai tapahtumat lähialueella**: Vaikka lähimmät paikat olisivatkin kaukana, voisitko silti osallistua silloin tällöin johonkin tapahtumaan tai tanssiryhmään? Näin saisit ainakin jonkin verran kokemusta.

5. **Tee esityksiä ystävien kanssa**: Kutsu ystäviäsi mukaan tanssimaan ja järjestä pieniä esityksiä. Näin voitte harjoitella yhdessä ja jakaa tanssin iloa.

6. **Harrasta muita tanssilajeja lähelläsi**: Jos street dance ei ole mahdollista, voisitko kokeilla muita tanssilajeja, joita tarjotaan lähelläsi?

Muista, että vaikka tilanne voi tuntua hankalalta juuri nyt, älä anna periksi. Jatka harjoittelua ja etsi tapoja toteuttaa intohimoasi parhaalla mahdollisella tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5390
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1382
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      104
      921
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      792
    7. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      769
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    Aihe