tyttömäiset vaatteet

tyttömäinen tyttö

Kysyn ihan mielenkiinnosta tällaista että millaisista vaatteista pojat tykkäävät tytöillä?

Itse tykkään tyttömäisistä vaatteista. Minkälaiset tyttömäiset vaatteet poikia viehättää?

rusetteja, sukkiksia, kirkkaita värejä, hameita, röyhelöitä...

Tähän samaan syssyyn kysyn että minkälaiset yöasut tytölle? Mitä mieltä ollette "isoista t-paidoista jotka toimivat yöasuna", tms?

Ja EI KIITOS pervoja vastauksia, ihan silkasta mielenkiinnosta kysyn. Kiitos vastaajille!

15

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mministeri

      "Tyttö ei ole tyttö, jos tytön vaatteita ei sillä oo", niin kuin vanhassa rallissa lauletaan.. Tietynlainen viettelevyys on kaiken a ja o. Tiukat asut, minihameet, pupunkorvat jne. kääntävät taatusti katseita paikassa kuin paikassa. Yöasut ovat turhaa hifistelyä, ilman niitä kyllä pärjää kunhan vain muistaa kääntää patterin potikat kaakkoon!

      • Kapinen

        " Yöasut ovat turhaa hifistelyä, ilman niitä kyllä pärjää kunhan vain muistaa kääntää patterin potikat kaakkoon! "

        Ja taas joutuu lämmittämään patterit punaisena... Kai sitä energiaa voisi joskus säästääkin.


    • hemmo91

      ei kai niillä niin väliä ole. se on just söpöä kun tytöllä on iso t-paita ''yöasuna''

    • cdcd

      Minihameet ja muut tyttömäiset vaatteet. Iso t-paita tai muu lyhyt naisellinen yöpaita yövaatteena OK.

      • 92-..

        Ehe ehe. Todellakinko haluutte jonkun roiskeläppäminihameessa kulkevan heruttaja lissukan? Mun mielestä tyttömäisiin vaatteisiin lukeutuu myös tiukkalahkeiset ja muutenkin tiukat farkut, ja ne oikeesti näyttää tyttöjen päällä hyvältä. Ei mulla tytön vaatetuksella ole paljoa muuta väliä, kunhan eivät ole mitään heruheru -tasoa ja kunhan panostaa itseensä ja pukeutumiseensa jollain tasolla.


      • Makuasia.
        92-.. kirjoitti:

        Ehe ehe. Todellakinko haluutte jonkun roiskeläppäminihameessa kulkevan heruttaja lissukan? Mun mielestä tyttömäisiin vaatteisiin lukeutuu myös tiukkalahkeiset ja muutenkin tiukat farkut, ja ne oikeesti näyttää tyttöjen päällä hyvältä. Ei mulla tytön vaatetuksella ole paljoa muuta väliä, kunhan eivät ole mitään heruheru -tasoa ja kunhan panostaa itseensä ja pukeutumiseensa jollain tasolla.

        "Sano koira kun muniaan nuoli" Mutta kyllä minihameet ja ihonväriset sukkikset kääntää mun pään, olkoonkin sitten heruttelua tai ei. samaten väljä t-paita on ok.


    • tyttömäinen poika

      Mekot jossa on vetoketju selässä on kivoja bikinit,rintsikat,legginsit,tyttöjen juhlakengät mutta omistan vaa noista bikinit enkä osaa meikata APUJA?!

    • Poikamainen tyttö

      Mitäs mieltä POJAT on musta, ku käytän lyösiä, poikamaisia vaatteita? ://

      • Poikamainen tyttö

        Tarkoitin löysin, en lyösin ;)


      • Poikamainen tyttö
        Poikamainen tyttö kirjoitti:

        Tarkoitin löysin, en lyösin ;)

        Miksei tää onnistu. -.- Siis LÖYSIÄ vaatteita...


      • pojat ja tytöt

        Oon poika ja oon sitä mieltä, että tyttö voi käyttää myös poikamaisia vaatteita, kunhan edes joskus pukeutuu tyttömäisesti.


    • Poikamainen tyttö

      Eli pojat tykkää enemmän tyttömäisistä tytöistä? :(

      • ölkjhojhfd

        Todellisuudessa, juu. Tytöille tarkotetut vaatteet saavat mm. tytön muodot esiin.
        Kyllä niitä poikia löytyy, jotka tykkää poikamaisista tytöistä.


      • fldhnfddnv
        ölkjhojhfd kirjoitti:

        Todellisuudessa, juu. Tytöille tarkotetut vaatteet saavat mm. tytön muodot esiin.
        Kyllä niitä poikia löytyy, jotka tykkää poikamaisista tytöistä.

        Mulla on ainakin ongelmia mun leveen lantion kanssa, kun housut/shortsit ei istu, siks oon siirtyny collegeigin. Muutenkin mä oon aika poikamainen, ja mitä väliä miellyttääks poikia, itseesihän varten pitäisi pukeutua.


      • Anonyymi
        fldhnfddnv kirjoitti:

        Mulla on ainakin ongelmia mun leveen lantion kanssa, kun housut/shortsit ei istu, siks oon siirtyny collegeigin. Muutenkin mä oon aika poikamainen, ja mitä väliä miellyttääks poikia, itseesihän varten pitäisi pukeutua.

        Aika kumma kun tytöt sillee pullahtanu,kattokaapa entisajan kuvia niin olipa naiset solakoita,sellasta se nykyelämä tekee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe