tyttömäiset vaatteet

tyttömäinen tyttö

Kysyn ihan mielenkiinnosta tällaista että millaisista vaatteista pojat tykkäävät tytöillä?

Itse tykkään tyttömäisistä vaatteista. Minkälaiset tyttömäiset vaatteet poikia viehättää?

rusetteja, sukkiksia, kirkkaita värejä, hameita, röyhelöitä...

Tähän samaan syssyyn kysyn että minkälaiset yöasut tytölle? Mitä mieltä ollette "isoista t-paidoista jotka toimivat yöasuna", tms?

Ja EI KIITOS pervoja vastauksia, ihan silkasta mielenkiinnosta kysyn. Kiitos vastaajille!

15

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mministeri

      "Tyttö ei ole tyttö, jos tytön vaatteita ei sillä oo", niin kuin vanhassa rallissa lauletaan.. Tietynlainen viettelevyys on kaiken a ja o. Tiukat asut, minihameet, pupunkorvat jne. kääntävät taatusti katseita paikassa kuin paikassa. Yöasut ovat turhaa hifistelyä, ilman niitä kyllä pärjää kunhan vain muistaa kääntää patterin potikat kaakkoon!

      • Kapinen

        " Yöasut ovat turhaa hifistelyä, ilman niitä kyllä pärjää kunhan vain muistaa kääntää patterin potikat kaakkoon! "

        Ja taas joutuu lämmittämään patterit punaisena... Kai sitä energiaa voisi joskus säästääkin.


    • hemmo91

      ei kai niillä niin väliä ole. se on just söpöä kun tytöllä on iso t-paita ''yöasuna''

    • cdcd

      Minihameet ja muut tyttömäiset vaatteet. Iso t-paita tai muu lyhyt naisellinen yöpaita yövaatteena OK.

      • 92-..

        Ehe ehe. Todellakinko haluutte jonkun roiskeläppäminihameessa kulkevan heruttaja lissukan? Mun mielestä tyttömäisiin vaatteisiin lukeutuu myös tiukkalahkeiset ja muutenkin tiukat farkut, ja ne oikeesti näyttää tyttöjen päällä hyvältä. Ei mulla tytön vaatetuksella ole paljoa muuta väliä, kunhan eivät ole mitään heruheru -tasoa ja kunhan panostaa itseensä ja pukeutumiseensa jollain tasolla.


      • Makuasia.
        92-.. kirjoitti:

        Ehe ehe. Todellakinko haluutte jonkun roiskeläppäminihameessa kulkevan heruttaja lissukan? Mun mielestä tyttömäisiin vaatteisiin lukeutuu myös tiukkalahkeiset ja muutenkin tiukat farkut, ja ne oikeesti näyttää tyttöjen päällä hyvältä. Ei mulla tytön vaatetuksella ole paljoa muuta väliä, kunhan eivät ole mitään heruheru -tasoa ja kunhan panostaa itseensä ja pukeutumiseensa jollain tasolla.

        "Sano koira kun muniaan nuoli" Mutta kyllä minihameet ja ihonväriset sukkikset kääntää mun pään, olkoonkin sitten heruttelua tai ei. samaten väljä t-paita on ok.


    • tyttömäinen poika

      Mekot jossa on vetoketju selässä on kivoja bikinit,rintsikat,legginsit,tyttöjen juhlakengät mutta omistan vaa noista bikinit enkä osaa meikata APUJA?!

    • Poikamainen tyttö

      Mitäs mieltä POJAT on musta, ku käytän lyösiä, poikamaisia vaatteita? ://

      • Poikamainen tyttö

        Tarkoitin löysin, en lyösin ;)


      • Poikamainen tyttö
        Poikamainen tyttö kirjoitti:

        Tarkoitin löysin, en lyösin ;)

        Miksei tää onnistu. -.- Siis LÖYSIÄ vaatteita...


      • pojat ja tytöt

        Oon poika ja oon sitä mieltä, että tyttö voi käyttää myös poikamaisia vaatteita, kunhan edes joskus pukeutuu tyttömäisesti.


    • Poikamainen tyttö

      Eli pojat tykkää enemmän tyttömäisistä tytöistä? :(

      • ölkjhojhfd

        Todellisuudessa, juu. Tytöille tarkotetut vaatteet saavat mm. tytön muodot esiin.
        Kyllä niitä poikia löytyy, jotka tykkää poikamaisista tytöistä.


      • fldhnfddnv
        ölkjhojhfd kirjoitti:

        Todellisuudessa, juu. Tytöille tarkotetut vaatteet saavat mm. tytön muodot esiin.
        Kyllä niitä poikia löytyy, jotka tykkää poikamaisista tytöistä.

        Mulla on ainakin ongelmia mun leveen lantion kanssa, kun housut/shortsit ei istu, siks oon siirtyny collegeigin. Muutenkin mä oon aika poikamainen, ja mitä väliä miellyttääks poikia, itseesihän varten pitäisi pukeutua.


      • Anonyymi
        fldhnfddnv kirjoitti:

        Mulla on ainakin ongelmia mun leveen lantion kanssa, kun housut/shortsit ei istu, siks oon siirtyny collegeigin. Muutenkin mä oon aika poikamainen, ja mitä väliä miellyttääks poikia, itseesihän varten pitäisi pukeutua.

        Aika kumma kun tytöt sillee pullahtanu,kattokaapa entisajan kuvia niin olipa naiset solakoita,sellasta se nykyelämä tekee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe