24 tuuman näyttö kuvankäsittelyyn ym.

Urho Puusi

Etsiskelen n. 500 euron hintaluokassa olevaa näyttöä kuvankäsittely- ja CAD-käyttöön. Satunnaisesti tulee leffanpätkä katsottua tai jotain pelattua, mutta pääasiallinen käyttö on netin lisäksi Photoshoppia, taittoa ym. Koon puolesta kaipaisin 24-tuumaista, jolloin valikot ja itse kuva mahtuisivat samaan aikaan esille.

Ongelma onkin se, että erilaisia näyttöjä on niin vietävästi ja hintaerot näyttöjen välillä melkoisia. Usein liikkeet eivät tuotetiedoissa ilmoita paneelityyppiäkään, joten vertailun tekeminen on lähes mahdotonta. Toivoisinkin nyt saavani suosituksia 24-tuumaisista korkeaan resoluutioon ja hyvään väritoistoon kykenevistä ruuduista. Jos sellaisia ei yksinkertaisesti järkihintaan saa, otan vastaan suosituksia myös 22-tuumaisista.

kiitos.

3

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota.
    • HP w2448hc

      ja olen tyytyväinen. Tosin mistään muusta ei ole kokemusta.

    • Benq E2400HD

      TN-paneeli? mutta pitää olla ADHD-diagnoosi että huonommat katselukulmat huomaa. Musta on mustempaa kuin S-ips paneeleissa(mutu-väite)Oikea Full-HD reso (16:9) Ei mustia reunoja TV:ssä. Musta pää ei mene tukkoon, samoin valkoinen ei pala puhki. Ei valovuotoa, tehdasasetuksilla aavistuksen verran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe