Oulumiittiä pukkaa jälleen

Nonii ja porukan pyynnöstä ois taas miitti tulossa. Tarkotus ois miitata Ravintola Gloriassa 28.2.2009 klo 20.00.
Kaikki kiinnostuneet ja kynnellekykenevät paikalle siis ja jos vaan jaksatta nii laittakaa vaikka ilimotusta jos ootte tulollaa :)

17

2890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostas kyllä mutta saas Nähä et Lähenkö pahimmoileen Korvessa Käymää silloin. ku alkaa Lomat

• ...kuin peräpukama, jos vain olen maassa ja täysissä sielun ruumiin voimissa :)

• Ilmottaudutaanpa sit itekki, että muutki uskaltaa.

• saako lähettää terkkuja?

• Me ainaki harkitaan :P

Kunhan selviää työvuorot ja porukka paremmin niin tietää enemmän.

se, että pääseekö sinne sisään kun ei oo ikää ku toisella :/

• DwnM

Tottamaar ilimaannun paikalle

• elikkäpä nyt sitte tuli semmonen tenkkapoo että kaikki halukkaat ei pääse ikänsä puolesta Gloriaan, eli paikka vaihtuu Amarilloksi ja katotaan sitte mihin siirrytään jatkamaan jos siirrytään :)

• Aika ja päivä pyssyy samana kuitenki :)
        Sama pää kessää talavia

• zannukka kirjoitti:

Aika ja päivä pyssyy samana kuitenki :)
        Sama pää kessää talavia

ainaki soon tilavampi. =D

• Selevä, mieki ilmottauvun, tuun jos ei oo piä kainalosa, PMS, SI-häiriö, oo menny naimisiin, eronnu tai karannu, väsyny, likanen tai jos o liika ilmavaivoja, nii ja löyvän vaatteet, ja saan laitettua tukan tai siis tai no ja hiukset ;), ja jos rahat riittää uuteen rispivärriin ja tukkaki pitäs värjätä ja vähä laihuttaa ja sit vielä jos oon tolopillani.

• voihan *repsjakops* saat lainata multa ripsaria ja vaatteita jokka tosin on sulle telttoja jos se nyt siitä jää kiinni :D nii ja jos tolopat pettää nii mää kannattelen sua pystyssä...
        muitten hommien osalta sulla ei oo mittääkää hättää.

• Todennäkösesti matkassa olenpi :)

• dbltoma

here i come Ouluuuu and my daaarling! =)

• tuun jos nokka näkkyy mut jos ei näy nii..eli kassotaan mikä on fiilis tuona päivänä :)

• Nyt on seki reissu takanapäin.. Näkipähän ainaki kasvoja nimimerkkien takana.. ISO kiitos zannulle kaikesta järkkäämisestä ja toki muillekkin osallistuneille =)

• Kiitoskia junnu itelles ja kaikille muillekkin mukana olleille, me kaikki yhessä tehtiin miitistä mukava ja hauska :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      115
      1986
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      240
      1306
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1228
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      931
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      925
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      49
      868
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      804
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      802
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      236
      772
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      763
    Aihe