Kun edes tietäisi...

...

...että mikä se syy on, ettei kukaan pidä minusta... Ehkä voisin muuttaa sitä, jos tietäisin.

6

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kepa.

Kero meille nyt ensin, että millainen sä sitten oikein olet? Luonne, ulkonäkö, psyykkiset ongelmat?

• ...

ihan tavallinen... Ei mitään psyykkisiä ongelmia, tavallisen näköinen, ehkä hieman ihmisarka, mutta kuitenkin puhun ihmisille. Mielestäni olen ihan hauskakin, ainakin saan ihmiset nauramaan... En minä tiedä mikä se tekijä minussa on, ettei minusta pidetä...

• Kepa.
        ... kirjoitti:

ihan tavallinen... Ei mitään psyykkisiä ongelmia, tavallisen näköinen, ehkä hieman ihmisarka, mutta kuitenkin puhun ihmisille. Mielestäni olen ihan hauskakin, ainakin saan ihmiset nauramaan... En minä tiedä mikä se tekijä minussa on, ettei minusta pidetä...

Ehkäpä sä olet törmännyt vaan vääriin ihmisiin? Just sellaisiin jotka eivät sun seurasta oikein perusta.

• Miten niin ei pidä? Eiköhän se ole vain kuvitelmaa. Taidat olla epävarma itsestäsi, taatusti olet ihan hyvä ja mukava, kohenna itsetuntoasi. Voithan kysyä joltakin pitääkö hän sinusta, uskon, että pitää.

• ...

Ihmiset ei vain pidä minusta... Tai ainakaan kukaan ei halua olla kaverini. Viimeksi minulla on ollut joku jota edes etäisesti voisi nimittää kaveriksi vuonna 2001... En halua nolostuttaa ihmisiä tuollaisia kyselemällä, eikä kukaan kuitenkaan kehtaisi vastata, että ei pidä.

• siitä,ettei
        ... kirjoitti:

Ihmiset ei vain pidä minusta... Tai ainakaan kukaan ei halua olla kaverini. Viimeksi minulla on ollut joku jota edes etäisesti voisi nimittää kaveriksi vuonna 2001... En halua nolostuttaa ihmisiä tuollaisia kyselemällä, eikä kukaan kuitenkaan kehtaisi vastata, että ei pidä.

sinusta pidetä? millä mittaat sen? onko se ystävien/tuttavien näkyvä määrä julkisilla paikoilla, vai onko se facebook kaverien määrä? ystävyyden tasot - puhutaanko potaskaa 7 kanssa vai syvällisiä yhden kanssa? älä ainakaan vertaile itseäsi muihin..se tapaa ihmisen luottamuksen itseensä ja omiin kykyihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1772
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      808
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      68
      757
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      138
      455
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      443
    Aihe