Lempikukka

miljoonapulu

Minun lempikukkani on ruusu. Sellainen iso ja tummanpunainen. Mikä on muiden lempikukka?

21

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neilikka

      Se on ehdottomasti
      aivan varmasti
      ...Neilikka...

      Kaunis, samettinen ,
      kerroksittain auvautuva Neilikka

      pidän sen pikkuruisista lehdistäkin...:)

      • miljoonapulu

        Joo samaa mieltä :)


    • Aloha oe

      värililja, lajikkeena Stargazer.

      Värililja korvan taakse, niinihame päälle ja taustalla turkoosinsiniset aallot...Olenkohan asustanut edellisessä elämässä tyynen meren saarilla...

      • miljoonapulu

        Havaijiako tarkoiti? Kiva kuvaelma.


    • mira-ley

      Hei,

      Pidän monenlaisista kukkakaunokaisista. Mutta minulla on ruusua taulussa ja joissain muissa sisustuksissani. Eli pidän ruusuista. Mutta näin taas matkallani kiehtovia eksoottisia kukkia jotka ovat kivoja sisustuksessa jne.

      Kukat aina ilahduttavat. --"Salomo ei ollut loistossaan niin puettu, kuin voi kedon kukat olla"..

      t:mira-ley ;)

      • miljoonapulu

        Kauniisti kirjoitit.


    • vanhapiru.

      Gerbera.

      • miljoonapulu

        Kaunis on.


    • Pihallani kasvaa monen moista kukkaa, liljaa, ruusua, kellokasveja, pionia...
      Kukin on kukkiessaan kaunis.

      Näin pimeään vuoden aikaan ostan kotiin mielelläni värikkäitä tulppaaneita - on kuin nostaisi auringon pöydälle.

      Syksyllä syvän punaiset ruusut valtaavat maljakon.

      *ei minusta ole tuomariksi...*

      • miljoonapulu

        Pihasi on varmasti kaunis kesällä kukkaloistossaan, voin vain kuvitella.


    • Conan Obrien
      • miljoonapulu

        Tuo pieni ja kaunis kukka.


    • sivupersooNaNa

      Kielo ja varsin jos mieheltä joka uhranut energiaa metsässä vaelteluun poimiakseen ne minulle "vautsi"
      Nyt on tulppaanien aika nekin kauniita, taidan ostaa kimpun pöydälle kauppareissulla.
      Kaikki kukat on kauniita viherkasveista puhumattakaan;=)

      • ....Kielo ja sen huumaava tuoksu,sekaan vielä siniset lemmikit....


      • Putkivalo
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

        ....Kielo ja sen huumaava tuoksu,sekaan vielä siniset lemmikit....

        Kukat sai Linnanneidonkin esille :))

        Kieloista mittaan aina kuinka pitkälle kesä on edennyt, ne ovat siskon lemppareita myös ja yritän aina poimia ne hänen synttäreille 18.6. :) Joskus löytyy joskus ei.

        Oma lemppari on freesiat. Tai lasten keräämät vuokot äitienpäiväksi :)


      • miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

        Kukat sai Linnanneidonkin esille :))

        Kieloista mittaan aina kuinka pitkälle kesä on edennyt, ne ovat siskon lemppareita myös ja yritän aina poimia ne hänen synttäreille 18.6. :) Joskus löytyy joskus ei.

        Oma lemppari on freesiat. Tai lasten keräämät vuokot äitienpäiväksi :)

        Joo vuokot on ihania ja niistäkin tietää, että kesä on lähellä :)


      • Putkivalo

    • Narsisti

      ja juoru mitkä ovat palstalaisten lempikukkasia.

    • gg-10

      Turussa kukat mulkukka ja sulkukka suosituimmat. Olen hetken turkulainen. Työpäivän jälkeen kotiin tullessani kysyn: Onx mulkukka soittanu?

    • uk-ko

      jonottaa. Mulla on kuitenkin yksi kasvi, joka kukkiessaan saa erityishuomiota: kevätpiippo.
      Niin vaatimaton, ettei sitä näe, jos ei kasvia tunne ja harva taitaa tuntea. Se ei ole edes kaunis: se vain on. Siksi se ehkä mua koskettaa. Etsin sen joka kevät silmiini, ja löydänkin, koska se on ihan yleinen.

      • Hanna

        Toki tiedän. Lapsena kiipeilin räksien pesillä kevätpiippojen aikaan.
        Rakastan puita ja kukkia, ruusut ovat ihania ja kaikki luonnonkukat, pelto-ohdakekin on kaunis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe