Ooppeliko

Vanha vaihtoon

Iski jälleen kerran ns. autokuume.Löysin mielestäni hyvän pelin itelleni.Opel Vectra 2.0 STW Turbo -04, ajet.119tkm.
Onko kellään kokemuksia kyseisestä (varmaankin on),merkistä ja mallista. Mitä tyyppivikoja, kestääkö turbo? yms.

7

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määki

Mikä ettei,hyvä peli.

• -03

Paljonko on hintaa?

• Nimetön

Hinta on suoralla kaupalla 11500€.

• -03
        Nimetön kirjoitti:

Hinta on suoralla kaupalla 11500€.

ei muuta ku kaupoille, tuntus olevan ihan kohtuuhinta. Mulla pelittänyt 2,2 -03 ohan ok. Takapyörän laakeri on vaihdettu ja nyt pakkaset hoiteli takaiskarin. Ei muuta kun ajoa

• Hinta kohdallaan?
        -03 kirjoitti:

ei muuta ku kaupoille, tuntus olevan ihan kohtuuhinta. Mulla pelittänyt 2,2 -03 ohan ok. Takapyörän laakeri on vaihdettu ja nyt pakkaset hoiteli takaiskarin. Ei muuta kun ajoa

Hintaan sisältyy merkkiliikkeessä suoritettu huolto(öljyt, suod.),ja tankki täyteen menovettä!.

• Viisi mottia?

Olen ajanut ko. pelillä 140.000 ilman isompia häiriöitä.
      Tuossa 120 kohdalla on jotkut etupään vermeet jo vaihtokunnossa. Itse en ole vaihtanut.

Iso auto ja ison auton kujeet (pituutta taakse riittää, eikä u-käännöstä tehdä missä tahansa, mutta siitä huolimatta kulkee komeasti. Erityisesti hiljaisuus on sellaista, mitä ei monesta kalliimmastakaan löydä.
      Hieno peli.
      Ajettuani viime viikolla Inkun, on kuume noussut sen verran että lääkkeitä pitää olla parin kymppitonnin arvosta enemmän.
      Pitää vaan vielä miettiä autokauppiaan tarjousta, joka ei nyt oikein siltä tuntunut, että niillä on kauhea tarve tehdä niitä kauppoja.

Jos jotkut asiat tarkistaisin ns. normaalilistan ulkopuolelta, niin ne etupään väljyydet ja ilmastointilaitteen moottorin:
      Ilmastointlaite pitää hirveää ääntä joskus viileällä ja usein kylmällä ilmalla. Kerran se vaihdettiin takuuseen ja tämä uusikin tekee samaa vaan ei ole hajonnut.
      Samoin noista nivelistä on tälläkin palstalla paljon tekstiä.
      Turbo kestää kyllä.
      Muutama haastattelemani taksimies on ajanut samanlaisella ja vaihtanut samaan.

• tietää

Ei olla hyvä auto ollenkaan, ostaisit Toyotan niin pääsisit vähemmillä korjaamokäynneillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1244
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1030
    Aihe