pano-bileet

*ilotyttö*

olin kaheksannel luokal ja olin viel aika kokematon...mu kaverin vanhemmat oli ruosis viettämäs jonku rositan synttäreitä, joten me järkättii bileet niillä...bileitten tarkotus oli et kaikki vois panna toisiaan siel ja iha vapaasti...me oltii kutsuttu sinne jotai lukiolaisii poikii, ku ei meijä ikäset oo iha täysin kaikki kehittyneet.

oli se ilta olin valmistautunu tosi huolel lekkaamal mun stringeihin reijän pillun kohalle.

bileet alko aika oudosti ku oltii kaikki ringissä ja suudeltii mä ja yx roope kaaduttii siihe kaikkien eteen ja se riisu meinät molemmat alasti.
roope työnsi kovettuneen kyrpänsä syvälle märkään pilluuni ja heilutti sitä ankarasti. mä voihkin ja olisin muuten huutanu mut se olis nooloo omien kamujen seuras...roope hyväili mun kovettuneita nännejä ja mä vedin kiihkeän suudelman suoraan roopen suulle.sit mä huomasin ovesta sisään juuri astuneen kimin joka vinkkas mulle silmää vinosti ja kaatui sohvalle joittenki tyttöjen viereen, sitten se alkoi suutelee hiukan mua vilkuillen mun bestista annaa.roopen ja mun pano ei tuntunu yhtä kiihottavalt ku kimin ja annan, joten lopetin.myöhemmin ku roope oli nussinu jo ainaki viivii mu lisäks mä ja anna alettii jutella panemisest ja sillee mua alko jotenki itkettää ja anna lohdutti mua hyväillen mun reittä vaivihkaa sit se joten kin automaattisesti tapahtu mä aloin kiihkeästi suutelemaan annaa ja me molemmat riisuttiin vaatteemme anna meni haara asentoon ja tungin päätäni lähemmäs annan märkää pillua. vedin kiihkeän kielarin annan pillun sisällä. anna voihki ja ulvoi ja sen pillu maistu ihanalle oli jotenki nautinnollista nuolla jonkun kuumaa ja märkää pillua.huomasin hetkessä että anna oli varautunut olemaan tyttöjen kanssa kun sy veti laukustaan kaksipuolisen dildon ja tunki toisen pään omaan pilluunsa ja toisen mun pilluun anna kytki dildon päälle ja se tuntui ehkä jopa paremmalta kun jos olisi pojan kaamä suutelin annaa ja vedin dildon ulos sisältäni nuolaisin hiukan annan pillua ja sanoin että haluan ehtiä panna muidenkin kanssa.anna otti sen ihan hyvin ja puki vaatteet päällensä.

kuljin kuin mitään ei olisi tapahtunut olohuoneeseen jossa kimi pani rajusti jotain hutsun näköst annan kaverii...mä istuin sohvalle ja nappasin kalja pullon pöydältä.kimin tahti alkoi selvästikin väsyä kun lopettikin niin nopeasti minun huoneeseen tultuani. kimi tuli minun viereeni ja alkoi suutelemaan kiihkeästi hän tunki kätensä housuihini ja hyväili pillukarvojani hellästi.noostin paitani ja tajusin että tämä olisi illan paras pano. kimi riisui itsensä ja ryömi päälleni kiihottuneena kimin kyrpä oli ainakin kolme kertaa suurempi kuin roopen joka katsoi kateellisena nurkassa. kimi suuteli mua kiihottuneena ja hyväili mun nännejä olin todella kiihottunut ja kierähdin kimin päälle. nuolin kimin ala vatsaa ja otin kyrvän suuhuni suutelin sitä innoissani ja näykin hieman.kimi karjui kuin karhu ja oli se mullaki lähellä...kun kimi näytti olevan ihan finaalissa lopetin ja menin nelin kontin maahan.kimi tuli aivan taakseni ja tunki kyrpänsä syvälle perseeseeni jossa hän aloitti nytkyttämällä hitaasti mutta varmasti edestaas, mutta nopeensi tahtia reilusti.ikimi nytkytti, kuin viimeistä päivää ja tunsin, että kimi haluaisi viimeistellä panon täydellisesti ja päästää spermansa sisälleni.vauhti vain koveni ja kimin kyrpä turposi entisestään...ja...ja...ja kimi päästi kaiken mitä sisällään oli minuun...


jos haluutte kuulla loppubileistä kertokaa!
kommentteja????????

25

19053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dorian

      Tää oli kait vitsinä kirjoitettu mutta kuitenkin...

      Oli kyllä todella HUONO. Olisi kuitenkin kiva jos näissä novelleissa olisi edes jotain todellisuuteen viittaavaa. Tai sitten lukioikäset jätkät ja yläaste muikit on nykyään vallan jotain muuta, kuin 90 -luvulla

    • hutsu :)

      kiihottavaa...

    • Cindy

      kyllä mä pidin siitä!

      olispa meilläkin sellaisia "juhlia" joskus...

      jatka vaan!!!

      Cindy.

    • Sunny=)

      LISSÄÄÄ LISSÄÄÄ!!!

      Tuo oli just hyvä haluun kuulla enemmän... varokin jos et jatka..! Tuo oli liian hyvä. =)

    • ehe

      Muutama vinkki kirjoittamiseen:
      1. Virkkeen loppuun tulee aina yksi piste. Ei kahta tai kolmea.
      2. Virkkeen jälkeen tulee välilöynti, ennen kuin uusi virke alkaa.
      3. Uusi virke aloitetaan isolla alkukirjaimella.

      • *ilotyttö*

        haista kuule mutsisvittu...






















        en välitä virheista ja muuten jatkoa on tulossa ihan lähi mailla kunhan jossain välis ehtis kirjottaa...


      • opettaja
        *ilotyttö* kirjoitti:

        haista kuule mutsisvittu...






















        en välitä virheista ja muuten jatkoa on tulossa ihan lähi mailla kunhan jossain välis ehtis kirjottaa...

        Mutsis vittu kirjoitetaan erikseen, ei yhteen. Muista myös ISO alkukirjain ja vain yksi piste loppuun.


      • MuRu
        *ilotyttö* kirjoitti:

        haista kuule mutsisvittu...






















        en välitä virheista ja muuten jatkoa on tulossa ihan lähi mailla kunhan jossain välis ehtis kirjottaa...

        Heti huomaa, koska kirjoittaja on kakara. Ei siedä lainkaan kritiikkiä.

        Pisteet, pilkut, välit ja isot kirjaimet auttaisivat meitä nauttimaan kirjoituksestasi vieläkin enemmän!


    • Minä

      Lisää! Mä sain ton sadun aikana 4 organismiä!

      • -olis kiva tietää-

        ..mitäköhän oot saanu jos oot saanu 4 organismiä?!


    • Matukka

      ...sitten vähän kirjoitellut itsellesi positiivista palautetta ;-)

    • miiie

      säästä meidät....

      • Laowai

        niin eihän näitä huonolla suomenkielella kirjoittettuja "novelleja" ole pakko lukea!
        taitaapi olla vähemmistöryhmät asialla(kuulin jo valituksia vanhemmilta..."ettei ne meikäläisten lapsetkaa paljo muuta ossoo,kuin nuorel? iällä käyttäätt huumeita ja huorovaat,siit ei mittää hyvvää seuroo)
        Ja sinä joka et kunnioita äitiäs ja issääs,tulet palamaan HELEVETIN TULES!


    • Mie vaan

      eiks kukaan muu huomannu, että ne puki vaatteet päälle joka panon jälkeen O_o Vähä outoo tollasis juhlissa. Joka välissä ne riisu toisensa ja puki päälle! Vituttaa kovasti!

    • Muukalainen

      ei voi muuta sanoa,että täysin pilalla on Suomenkin nuoriso-ja mitä novelliin tulee?suoraan sanoen täyttä ROSKAA...

      • *ilotyttö*

        no ei me nuorisot olla niin piloilla ku luulette ja sexi on ihan samalla aikuisten kun nuorten kin hommaa!oon jo 16 ja oon ihan terve ja hyväs kunnos...!!!!!!!!!!!!!!!
        et nussi mutsiis!!!!!!!!!!!!!!!11


      • .............
        *ilotyttö* kirjoitti:

        no ei me nuorisot olla niin piloilla ku luulette ja sexi on ihan samalla aikuisten kun nuorten kin hommaa!oon jo 16 ja oon ihan terve ja hyväs kunnos...!!!!!!!!!!!!!!!
        et nussi mutsiis!!!!!!!!!!!!!!!11

        miksi ihmeessä jankkaat koko ajan tuosta mutsista??? ensin oli että nuole mutsis pilluu, ja sitte myöhemmin että nussi mutsias.. älä pakota muita tekemään sellasta, jota sä ite teet.. kaikki ei ole samanlaisia kun sinä.. ja pliis, jätä mutsis rauhaan.. pervo..


      • pöpöpupu
        *ilotyttö* kirjoitti:

        no ei me nuorisot olla niin piloilla ku luulette ja sexi on ihan samalla aikuisten kun nuorten kin hommaa!oon jo 16 ja oon ihan terve ja hyväs kunnos...!!!!!!!!!!!!!!!
        et nussi mutsiis!!!!!!!!!!!!!!!11

        jatka heti!


    • sami

      Kirjoita sitten muutaman vuoden päästä näitä kun pääset peruskoulusta, osaat ehkä jo kirjoittaa silloin suomea sujuvasti.

    • Hirvi

      tuommoisia tarinoita saa lukea harva se päivä
      kaikista maailman tissilehdistä,joiden
      tarinat ovat yhtä mielikuvituksellisia kuin tämä
      "proosa"
      Ei hyvä.

    • lukija!!

      Toi oli tosi hyvä, sellanen mikä tapahtuu nopeesti eikä siinä yksityiskohtia selitellä!! JUST BEST!! kirjota lisää!

    • hohhoijjaa....

      Huono!

    • -VENUZZ-

      ...joo! Ensin se on aika KOKEMATON ja sitten seuraavax nussii kuin huora.("...tajusin että tämä olisi illan paras pano"). Ei tosiaankaan realistista. Ja vielä stringeihin reikä...eihän sillä ollu ees päällä niitä kertaakaan. Mieti eka ja kirjota sit.

      SURKEE!!

      PS. Äläkä sä *ilotyttö* revi pelihousujas jos annan sulle vähän palautetta. Itse sitä pyysit.

    • quest

      SURKEE.. ei voi muuta sanoo. missä oot oppinut kirjoittamaan? kirjoitusvirheitä. vaikealukusita tekstiä, kun oli unohdettu pisteitä ja pilkkuja.

    • Henni

      ... toi sun tekele, en oo ennen huonompaa lukenu!!!!!!!!! Ja ennen kun alat selittää lisää valheita (muka kasilla) nii opettele kirjottamaan!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      421
      2934
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2246
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      340
      1911
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1727
    6. 158
      1202
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe