Finnairin lakko, mitä tilalle

Tahtoo lomalle

Matka on varattu Lomamatkoilta Penangiin maaliskuun alussa ja nyt sitten finnairin lentäjien lakko on alkamassa juuri helmi-maaliskuun vaihteessa. Lomamatkat käyttää Finnairin charter lentoja ja riski on nyt melko suuri, ettei Malesiaan pääsekään.

Suomesta näyttää olevan aika mahdotonta päästä Malesiaan käyttämättä finnairin lentoja. Mites on onko muilla samanlaisia huolia? Ton matkan voisi vielä muutaman päivän ajan perua ennenkuin pitää sitä maksaa ja sitten pitäisi jotain keksiä tilalle.

5

1992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutisankkuri

Lakko siirtynyt alkavaksi aikaisintaan 25.2.2009.
      Joten matkoille päästään, mutta paluusta ei ole varmuutta.

• Tahtoo lomalle

Niin, kuten kirjoitin matkalle olisi tarkoitus lähteä 8.3. Helsingistä ja lakko alkamassa juuri tuolloin 25.2. Matkalle pääsy siis on epävarmaa. Mahdollisesta viimehetken peruutuksen aiheuttamasta vtutuksesta eikait makseta kipukorvauksia...

• jep....
        Tahtoo lomalle kirjoitti:

Niin, kuten kirjoitin matkalle olisi tarkoitus lähteä 8.3. Helsingistä ja lakko alkamassa juuri tuolloin 25.2. Matkalle pääsy siis on epävarmaa. Mahdollisesta viimehetken peruutuksen aiheuttamasta vtutuksesta eikait makseta kipukorvauksia...

Mulla lento Bangkokkiin 1.3. Tietääkö kukaan että miten lennot sitten oikein siirtyy jos tuona päivänä ei pääse lähtemään? kyllä vituttaa

• K:Aasi
        jep.... kirjoitti:

Mulla lento Bangkokkiin 1.3. Tietääkö kukaan että miten lennot sitten oikein siirtyy jos tuona päivänä ei pääse lähtemään? kyllä vituttaa

Ei ne mihinkään siirry, vaan ne jätetään lentämättä!

Sitäpaitsi jos lentäjien lakko alkaa, (nyt uhkaa lykätty), vai työnantaja laittaa kaikki koneet maahan, jolloin voi olla tälläisinä aikoina viimeiset lennot ko. kokoonpanolla.

• ""Suomestako??...

*Suomesta näyttää olevan aika mahdotonta päästä Malesiaan käyttämättä finnairin lentoja.*

Suomenko kautta ne kaikki ihmiset pitkin maailmaa Malesiaan lentävätkin?

Tämä oli aivan uusi tieto, että mistään muualta ei pääse.

Eikö ole muita yhtiöitä maailmassa kuin "tuttu ja turvallinen" Finnair

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      109
      4282
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      149
      3673
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      88
      3435
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2829
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      129
      1730
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      37
      1558
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1201
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1184
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1140
    Aihe