Vuan kolome miljoonoo?

!!"#¤%&/()=

No voi ku myö tuas suatiin!

Sielä jo laineet ja pakmannit hyppii ilosta ku suatiin kolome miljoonoo!

Oisha se iso raha polttoo kympin setelilöinä uunissa vuan ei sillä pitkee pätkee tietä sua.

Ja mittee sitä tienpätkälä tekköö, mikä ei mininkään joha? Autot vuan ajaa iliman siltoo Kyrönsalameen, niinkö?

Juokee samppanjoo sielä Äkkiviärässä! Omista pulloistanna!

30

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seinän maalaukseen

      Helsingissä sijaitseva Svenska Teatern sai 30 miljoona euroa seinien maalaukseen.

      Se on vähän eri asia olla tollo savolainen kuin fiini svenskspråkig näissä rahanjakoasioissa.

      Teitä pidetään pelleinä savonlinnalaiset!

      • La Stritta

        Seuraavaksi Oopperajuhlien ohjelmistoon tulee helsinkiläisten a(to)naalisäveltäjien ooppera "La Stritta".

        Partituurin mukaan oopperan nimi on
        "Helsingin keskushallinto se on maakuntien parhaaksi ja silmän tasolla".


    • moottoritietä

      maksaa noin vapaasti arvioiden 6 miljoonaa euroa, joten eiköhän tällä jo saa aikamoisen pätkän ohitustietä.

      • varmaa tietoa

        Tuo on jostakin valmiista suurtuotannon moottoritiestä hatusta heitetty tai laskettu hinta.

        Valmista ohikulkutietä ei Savonlinnassa rakenneta metriäkään 3 miljoonalla. Niinku että 10 metrin pätkissä tehtäisiin?

        Enpä haluaisi olla tuollaisen silpun projektipäällikkönä jos valmista moottoritietä pitäisi rakentaa 3 miljoonalla eikä jatkorahoituksesta mitään tietoa. Pelleilyä.

        Kaikenlaisia sitä täältä Savonlinnasta eduskuntaan äänestetään! 3 miljoonaa? Voi pyhä Olavi!


    • ja pysyy

      Savonlinnahan on liikenteen solmukohta, siis sellainen kun suoraan naruun tehdään haittaava solmu. Tämä on kaupungin brändi ja sellaisena se haluaa pysyäkkin.

      • Huono vitsi on

        Hallitus v****ilee savonlinnalaisille.

        Kolme miljoonaa?

        Olisiko niin, että savonlinnalaiset ovat vitsi siellä Arkadianmäellä?


    • johonkin

      Hallituksessa on kyllästytty tähän mummojen ehdokas batmanniin.
      On arveltu että lepakot lentävät ilman tietäkin.

      • lipakko

        Kuten vanha sln vaikuttaja pingispöytien kunkku sanoi eläissään se on se poika Juoni batman


      • vain hän
        lipakko kirjoitti:

        Kuten vanha sln vaikuttaja pingispöytien kunkku sanoi eläissään se on se poika Juoni batman

        Hän itse on tärkeä, vain hän.


      • mitä tehnyt?

        Mitäpä Savonlinnan Itukassa elvistelevät kehittäjät, maakuntajohtajat, kehitysjohtajat tai kansanedustajat ovat tehneet? Jouni B. on opposition roskiksesta.

        (Heli Järvinenkin vihreiden naisten puheenjohtajana vaan perussuomalaista Halla-Ahoa vastaan harjoittaa Helsingissä vihreiden kunnallispolitiikkaa. Ei taida kiinnostaa nämä äänestäjien asiat maakunnassa?)

        Ja Itukassa kovasti pönötyskuvia b-luokan tekijöistä.

        Kolme miljoonaa on niin naurettava raha JO LUVATTUUN INVESTOINTIIN ettei tosikaan!

        Ajatelkaa nyt. Keskellä Helsinkiä siinä Manskun ja Espan päässä oleva PELKKÄ teatteri saa 30 miljoonaa!!!!

        Savonlinnassa maksetaan virkapalkkaa tosisurkeille "johtajille".


      • elä kehtoo
        mitä tehnyt? kirjoitti:

        Mitäpä Savonlinnan Itukassa elvistelevät kehittäjät, maakuntajohtajat, kehitysjohtajat tai kansanedustajat ovat tehneet? Jouni B. on opposition roskiksesta.

        (Heli Järvinenkin vihreiden naisten puheenjohtajana vaan perussuomalaista Halla-Ahoa vastaan harjoittaa Helsingissä vihreiden kunnallispolitiikkaa. Ei taida kiinnostaa nämä äänestäjien asiat maakunnassa?)

        Ja Itukassa kovasti pönötyskuvia b-luokan tekijöistä.

        Kolme miljoonaa on niin naurettava raha JO LUVATTUUN INVESTOINTIIN ettei tosikaan!

        Ajatelkaa nyt. Keskellä Helsinkiä siinä Manskun ja Espan päässä oleva PELKKÄ teatteri saa 30 miljoonaa!!!!

        Savonlinnassa maksetaan virkapalkkaa tosisurkeille "johtajille".

        Siunko pitäs sitten kaikki assiit piättee?

        Elä kehtoo.


      • Olisin nöyrä
        elä kehtoo kirjoitti:

        Siunko pitäs sitten kaikki assiit piättee?

        Elä kehtoo.

        Jos minä pääsisin päättämään kunnioittaisin veronmaksajia ja olisin nöyrä.


      • käydä niin,

      • että ovat

      • sekkoelemmaan
        että ovat kirjoitti:

        muuten nämäkin saamattomia johtajia?

        kaapunninjohtajien ja Suomen valtijon johtajien ja elevytyspakettijen ja vaakaelevytysten ja Mertalan risteesten kanssa.

        Pysy asijassa!


      • sitä asijata:

    • on miettinnä

      piäsä puhki, miten sitä varmistas sen, että vanahasenakii Mertalaan perille piäsis. Elevytystä kun ...

      • kolomella miljoonalla

        saes? Kaikki tiet vievät Mertalaan?


      • aekasemmin
        kolomella miljoonalla kirjoitti:

        saes? Kaikki tiet vievät Mertalaan?

        riittännä, että Sinikalla piäs...


      • vaakaelvytyksestä:
        aekasemmin kirjoitti:

        riittännä, että Sinikalla piäs...

        http://static.iltalehti.fi/uutiset/vaakaelvytys3001MZ_uu.jpg


        - Silta yli taantuman, pääministeri Matti Vanhanen (kesk) kommentoi elvytysruisketta.

        Katainen myötäili:
        - Kyllä me tästä selvitään, vaikka tiukkaa onkin, valtiovarainministeri Jyrki Katainen.


    • keskustelun päälle

      Katsokaapa vaikka.

      • muistaa varmaan

        vielä tullessaan hyvin taannoisen retorisen kysymyksen:

        "Uskotko enemmän Joulupukkiin vai ohitustiehen?":)

        Ja jos on se sama SavonoRules, muistaa varmaan, mitä kysymykseen tuli vastanneeksi?


      • Plöts!


      • muistaa varmaan kirjoitti:

        vielä tullessaan hyvin taannoisen retorisen kysymyksen:

        "Uskotko enemmän Joulupukkiin vai ohitustiehen?":)

        Ja jos on se sama SavonoRules, muistaa varmaan, mitä kysymykseen tuli vastanneeksi?

        Joku finninaamainen wannabesavorules heinolasta on leikkinyt taas kuninkaan nikillä.


    • Kai Kaihomieli

      Silloin kun Savonlinnan omat kansanedustajat olivat eduskunnassa, olipa joku demari ministerinäkin, ei tullut tierahoja muistaakseni ollenkaan. Kukaan ei edes yrittänyt kuin vappupuheissa.
      Nyt kun omia kansanedustajia ei enää ole, alkaa sentään jotain tapahtua. Miettikääpä sitä!

      • ollunna vielä

      • piäsööpä

      • tosta Mertalan
        piäsööpä kirjoitti:

        se Mattikii nyt polokemaan neljä seoroovoo kuukaatta...?

        http://www.ita-savo.fi/Etusivu/8844275.html

        risteyksistä, hei haloo?

        Mä vasta eilen muutin tänne Savonlinnaan, niin että missä oikeesti on sellanen paikka kun Mertalan risteys ja onko se joku tärkeeki risteysalue?


      • jäi epäselväks
        tosta Mertalan kirjoitti:

        risteyksistä, hei haloo?

        Mä vasta eilen muutin tänne Savonlinnaan, niin että missä oikeesti on sellanen paikka kun Mertalan risteys ja onko se joku tärkeeki risteysalue?

        (epäselvästä kartasta on tosiaan hiukka vaikee paikallistaa Mertalan risteys) niin kato jostain anatomian oppikirjasta.

        Siitä se Mattikin varmaan...


      • Mikkelin A-autoilijat ry.

        Savonlinnassa äänestetään ohi. Täällä on sellainen äänestäjien ohikulkutie.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe