Minkä ikäisenä veditte ekat kännit?!

Jaana

Siitäpäs vaan vastailemaan!!1

53

5435

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka

      liian nuorena.

    • Mindy*

      13-vuotiaana...

      • -----

        14..melki 15 eli ysin alus


    • jarkko

      Taisin olla 13-14w ja nyt oon 17! Ei kaduta yhtään, hauskaa oli, paitsi aamulla! ;)

      • oulubeibe

        olin 13. noin pari kuukautta sitten ja oli tosi hauskaa, tietty kiinnijäämisen pelko on aina. se oli siis kasin alussa. mutta mistä te rakkaat alaikäset saatte juomanne?


    • Kukkainen

      No en oo koskaan ollut kännissä.Mutta alotin alkoholin ottamisen pari vuotta sitten eli 14 vuotiaana.

    • ???

      15v eli siis ysin syksyllä...siis kuukaus sitte ja
      hauskaa oli.. todella

    • just me

      Olin tyhmä eli olin just täyttäny 11 Oli liian vanhoi frendei..

    • Just me;D

      Taisin olla 13 :)

    • minä täällä hei

      Olin 12 v . nyt oon 15 ja tuntuu aika kauheelta ajatella että olin niin pieni :D

      • ...

        Oot sä vieläkin liian pieni. Vielä ehtii paljon nauttia alkoholia elämän aikana.


    • V15V

      Virallisia kännejä en oo ottanu koskaan, mutta juonut silloin tällöin 14 vuotiaasta.

    • 13vvv

      13v :DD

    • hullu7

      ekan kerran join 9 vuotiaana ja hetken tauko..ja sitte oikee kännit oli varmaa 7luokalla...en ylpeä:/

    • 18v poika

      18v

    • jou7

      12

    • 4573gff

      Alotin tissuttelee noin 4-vuotiaana, ku frenditki veti tarhas...

      • Rur

        Saanen kysyä, mitä vittua xD
        Tissuttelitte tarhas? Eihän tarhaikäsen pitäs edes tietää mitä alkoholi on :D
        En jotenki pysty uskoo tätä sun tarinaas...


    • 6 + 7 = 11

      13-14

    • u87yyu

      mää join kännit jo 4v (=

    • iLoveMyHerb420

      11v

    • hessuhei hepataa XD

      bissee join vittu koulus ku kuumotti mut sit ei enää olin 7 moro moro ei haittaa oon bissepro XD

    • dxfcgvh

      11

    • ,.,.

      tais olla kasilla, taisin olla 14. Mutta seiskalla join sillai enemmä alkoholia ku aikasemmi ja luulin olevani iha sika kännis, ja esitin et olinki. Se oli aika noloa :D:D ihmettelin siinä sitte, et miks ihmiset ees juo, ku se "känni" fiilis ei oikee tuntunu missää.

    • spurdo spärde sprööö

      15

    • jeeeeee vitun tärkee

      16

    • someonehere17

      15v

    • lifemocker

      minkä ikäisiä ollaan 7 luokalla?

    • fsz<fgdstsrrg

      13

    • Love,hate,love hate

      vedin kännit 9vuotiaana kun luulin et se oli limuu

    • wuhuuuw

      11-12v ja nytte 18vuotias ku on nii kahtoo järkyttyneenä niit ala-asteelaisia jotka saattavat jo juoda.. :/ Itehän en kadu mittään.

    • dfghuygjuyg65rtytfgb

      16v perseet, 15v pieni känni..

    • thebro

      11 vuotiaana ja isoveljen kanssa... Vedettiin sitten 40-50% shotteja että voitte kuvitella minkälainen olo oli ens aamuna! :)

    • sanoinpas

      Miksi te nuoret aloitatte juomisen noin nuorina? Itse olen 19v ja ekan kerran join 18-vuotiaana. Hyvin pärjäsin bileissäkin juomatta ja nyt täysi-ikäisenä voin ottaa silloin kun haluan. Koittakaa oikeasti jaksaa sillä ei alkoholi oikeasti ole niin kiva asia. Varsinkin nykyisin nämä 12-14v ipanat jotka juovat lähes viikottain ovat täysin väärällä polulla mun mielestä.

    • jokuplo

      17vuotiaana

    • 16v

      alkoholia otin siinä kun olin täyttäny 13, perskännit 14 v

    • känniääliö

      14v melkein 15 oli siinä paljon maistelut sun muuta mut ne perskännit oli siinä melekin 15

    • GloydOrangeboar

      Tässä vappuna kun olin 13, enkä ole kovin iloinen ja ei ollut känni tullut tarkoituksella. Join vahingossa pahasti käynyttä simaa...

    • petri 1995

      18v. synttäreillä baaris ekat kännit oksennus baarin oven tuntumassa klo 4 aikaa yöl :D sillo oli kyl mukavaa sitä enne tosiaa en oo ollu kännis sillai kunnolla

    • 8+16

      Ekat oikeat kovemmat kännit (0,5 absolut vodka -pullo) 13-vuotiaana, tällähetkellä oon 14-vuotias ja ylihuomenna taas kossua kittaamaan. I didn't choose the thug life, thug life chose me.

      Ei mutta ekaa kertaa pieni humala tuli juotua neljällä lonkerolla joskus 12-vuotiaana. Nykyään enemmän noita viinaksia.

    • Kleiner Android

      17 -vuotiaana

    • jiklol

      sitte ku kiljut tulee valmiiks

    • päihteet on pahasta

      6 vuotiaana alkoholia 5v tupakka 10 piriä 12 pilveä 13 esso 14 sieniä, lsd, gamma 15 cola 16 polle, subu 17 muotihuumeita mm spice 18 mdpv, daisy 19 lasol 20 bensa 21 hydrauliikka neste 22 putkireiska 23 rotanmyrkky 24 hyttysmyrkky 25 variksen paska IV 26 ES. Olen vieroituksessa ES:stä lopetin kaikki huumeet Ja tulin uskoon.

    • 14v nykyään

      11vuotiaana iso veljen kaa ja siitä eteenpäin aikakin useasti. Vakio hakijoita löytyy nyt jo 5 ja ei kaduta yhtään! Hauskaa on nimittäin ollu! :)

    • nyt jo 18

      15w

    • 13v kalja seppo

      voin myydä teille kaljaa halvalla ja oon 13

    • Kemistiteekkari

      Tuli vissiin 15-vuotiaana otettua ekan kerran vähän enemmän. Nyt tulikin just tuossa toissapäivänä käytyä 20v synttäreiden kunniaks Tallinnassa hakemassa taas lisää juomaa.

      Teekkarin elämä on kosteaa.

    • 14-tyttö

      en ymmärrä sitä että nykypäivänä "on ihanan normaalia" että 12-15 lapset ryyppää.
      hei oikeesti mihin tää maailma on menossa :DDDDDDDDDD
      ymmärrän vielä yhen siiderin kotona jne. mutta överit 11 v .............

    • Joku1111

      Höh.. kännit noin nuorena ite oon 12v ja sitte tän känni jutun lisäks lukee täält suomi24 et 11-14 v harrastaa seksiä :DD

      • jou134

        12 vuotiaan


    • giggi

      Ekat kännit oli ,kun olin 14v kaverin bileissä.Nykyisin olen 16v.

    • maikkima

      16-vuotiaana. Ja olen oikeastaan aika ylpeä, että noinkin myöhään!

    • alle vuos sit

      Vähän ennen kun täytin 16v. Eli 15 vuotiaana! :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe