Lippujen hankinta

uusiuuno.

Siis lippujen myynti alkaa 09 aamulla... puhelimella varmaan on kivasti varattu, netti varmaan tökkii ja pisteissä on kivat jonot aamusta alkaen, great! Mitä tyyliä suositte?
Taidan laittaa kellon 02 soimaan ja painua lippupisteen ovelle jonottamaan...

8

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä

miten tämä menee kun en ole ikinä tilannut lippuja. Pakko on saada kaikista kalleimmat liput koska olen tosifani.

Ajattelin laittaa perheenjäseneni menemään lippupalveluun paikanpäälle ja itse kokeilen netin kautta kotona. Pakko onnistua!

• Lerdex

Tuonpa minäkin haluaisin tietää, mikä olisi paras tapa. R-kioskeiltakin saa, eli lippupisteitä riittää. Pitää vaan valita joku syrjäisin, piilossa oleva kioski (jossa lopulta onkin suurimmat jonot :)
      Osa niistä aukeaa 7.30, eli siellä ois lämmintä litkiä kahvia ja odotella kello 9:ää.
      Meneeköhän netin linjat heti tukkoon???

• uiui

sinne ärrän nurkille kandee mennä jo n. klo 04.30,,,

• easyman

nyt yö unianne menettäkö...ei 80 000 lippua
        nyt kuitenkaan varmaan heti mene, vaikka
        mediassa kovasti hehkutellaankin.
        Varmaan suurin osa menee, mutta luulenpa
        ettei samanapäivänä.

• SAA:
        easyman kirjoitti:

nyt yö unianne menettäkö...ei 80 000 lippua
        nyt kuitenkaan varmaan heti mene, vaikka
        mediassa kovasti hehkutellaankin.
        Varmaan suurin osa menee, mutta luulenpa
        ettei samanapäivänä.

Annatte vain tapahtumanumeron 18982

• tarkkuutta
        SAA: kirjoitti:

Annatte vain tapahtumanumeron 18982

Ärrällä on ihan samat koneet ja ohjelmat kuin kotonakin eli jos kotona netti on jumissa niin on ne ärrälläkin!

Eli siis suoraan Lippupisteeseen eli Stockalle. Samalla kun jonottaa, jonottaa myös puhelimessa.

Lippupisteen sivut eivät ole vieläkään Brucen osalta kunnossa. Edelleenkin ne näyttää erroria säännöllisesti (liput keikalle jo on mutta olen testimielessä käynyt aina kokeilemassa koska se antaa osviittaa toimiiko Madonnan aikaan lipunmyynti netissä ja tällä menolla ei kannata edes yrittää!)

• tärr
        tarkkuutta kirjoitti:

Ärrällä on ihan samat koneet ja ohjelmat kuin kotonakin eli jos kotona netti on jumissa niin on ne ärrälläkin!

Eli siis suoraan Lippupisteeseen eli Stockalle. Samalla kun jonottaa, jonottaa myös puhelimessa.

Lippupisteen sivut eivät ole vieläkään Brucen osalta kunnossa. Edelleenkin ne näyttää erroria säännöllisesti (liput keikalle jo on mutta olen testimielessä käynyt aina kokeilemassa koska se antaa osviittaa toimiiko Madonnan aikaan lipunmyynti netissä ja tällä menolla ei kannata edes yrittää!)

Kyllä äRRä on paras paikka mennä jonottamaan lippuja !!!

• vääntäytyä
        uiui kirjoitti:

sinne ärrän nurkille kandee mennä jo n. klo 04.30,,,

jo tänään Ärrän nurkille. Olen sitten ekana jonossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4246
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3476
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3302
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3209
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3162
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2906
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2780
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      62
      2743
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2549
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe