Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lippujen hankinta

uusiuuno.

Siis lippujen myynti alkaa 09 aamulla... puhelimella varmaan on kivasti varattu, netti varmaan tökkii ja pisteissä on kivat jonot aamusta alkaen, great! Mitä tyyliä suositte?
Taidan laittaa kellon 02 soimaan ja painua lippupisteen ovelle jonottamaan...

8

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä

      miten tämä menee kun en ole ikinä tilannut lippuja. Pakko on saada kaikista kalleimmat liput koska olen tosifani.

      Ajattelin laittaa perheenjäseneni menemään lippupalveluun paikanpäälle ja itse kokeilen netin kautta kotona. Pakko onnistua!

    • Lerdex

      Tuonpa minäkin haluaisin tietää, mikä olisi paras tapa. R-kioskeiltakin saa, eli lippupisteitä riittää. Pitää vaan valita joku syrjäisin, piilossa oleva kioski (jossa lopulta onkin suurimmat jonot :)
      Osa niistä aukeaa 7.30, eli siellä ois lämmintä litkiä kahvia ja odotella kello 9:ää.
      Meneeköhän netin linjat heti tukkoon???

      • uiui

        sinne ärrän nurkille kandee mennä jo n. klo 04.30,,,


      • easyman

        nyt yö unianne menettäkö...ei 80 000 lippua
        nyt kuitenkaan varmaan heti mene, vaikka
        mediassa kovasti hehkutellaankin.
        Varmaan suurin osa menee, mutta luulenpa
        ettei samanapäivänä.


      • SAA:
        easyman kirjoitti:

        nyt yö unianne menettäkö...ei 80 000 lippua
        nyt kuitenkaan varmaan heti mene, vaikka
        mediassa kovasti hehkutellaankin.
        Varmaan suurin osa menee, mutta luulenpa
        ettei samanapäivänä.

        Annatte vain tapahtumanumeron 18982


      • tarkkuutta
        SAA: kirjoitti:

        Annatte vain tapahtumanumeron 18982

        Ärrällä on ihan samat koneet ja ohjelmat kuin kotonakin eli jos kotona netti on jumissa niin on ne ärrälläkin!

        Eli siis suoraan Lippupisteeseen eli Stockalle. Samalla kun jonottaa, jonottaa myös puhelimessa.

        Lippupisteen sivut eivät ole vieläkään Brucen osalta kunnossa. Edelleenkin ne näyttää erroria säännöllisesti (liput keikalle jo on mutta olen testimielessä käynyt aina kokeilemassa koska se antaa osviittaa toimiiko Madonnan aikaan lipunmyynti netissä ja tällä menolla ei kannata edes yrittää!)


      • tärr
        tarkkuutta kirjoitti:

        Ärrällä on ihan samat koneet ja ohjelmat kuin kotonakin eli jos kotona netti on jumissa niin on ne ärrälläkin!

        Eli siis suoraan Lippupisteeseen eli Stockalle. Samalla kun jonottaa, jonottaa myös puhelimessa.

        Lippupisteen sivut eivät ole vieläkään Brucen osalta kunnossa. Edelleenkin ne näyttää erroria säännöllisesti (liput keikalle jo on mutta olen testimielessä käynyt aina kokeilemassa koska se antaa osviittaa toimiiko Madonnan aikaan lipunmyynti netissä ja tällä menolla ei kannata edes yrittää!)

        Kyllä äRRä on paras paikka mennä jonottamaan lippuja !!!


      • vääntäytyä
        uiui kirjoitti:

        sinne ärrän nurkille kandee mennä jo n. klo 04.30,,,

        jo tänään Ärrän nurkille. Olen sitten ekana jonossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe