haluaisin komentteja ja kokemuksia koiran omistajilta joilla on ollut husky kerrostalossa.
kaikki turhat postaukset voi jättää pois!!!
Siperianhusky kerrostalossa
8
1588
Vastaukset
- -wazzzaaaaa
Niinno mulla on husky siis kerrostalossa . Jotkut kasvattajat ei myy kerrostaloon, mutta jotkut taas myy .
Niin siis tietysti pienenä haukkui kun yksin jäi mutta nyt ajan myötä se on tottunut etttä jää yksin :)- koira poira
mites paljon ulkoilutat huskyäs? eikös se voi masentua jos se on yksin päivät pitkät?
- HJ77j
koira poira kirjoitti:
mites paljon ulkoilutat huskyäs? eikös se voi masentua jos se on yksin päivät pitkät?
Lihottaa vaan koiran semmoseen reiluun 30 kiloon, niin se ei tee tuhoja, eikä vaadi niin paljoo liikuntaa. Sillain selviäis helpoiten, eli sais laiskistettua koiraa.
- .sdads,
Kyllä husky sopii mun mielestä kerrostaloon jos sen kanssa viettää paljon ulkona aikaa ja on paljon virikkeitä.. ite asun kerrostalossa, aluks se ulvo mutta se loppu sit kun tajus että tuun aina takas jne. :) eli siis mulla on husky 5kk.
- Pystykorvan omistaja
Itselläni on Suomen pystykorva kerrostalossa. Mitään ongelmia ei ole ollut, kun koira ei onneksi pidä kovasti ääntä. Lattiat tietysti ovat isomman koiran kanssa koetuksella. Kyllä koiran kuin koiran voi kerrostaloon ottaa, jos vain omistajalla on pitkä pinna.
- Hiskillämennään
Mulla on ja kerrostalossa sippehuski. Ollut jo pian puolitoistavuotta. Tilapäistä ;), mutta hyvin pärjää. Ja sillä on kaverina sellainen sekarotuinen, jossa on lapinporokoiraa. Eivät pidä mitään ääntä, nukkuvat vain päivät. Ulkoilen niiden kanssa noin 3-4 tuntia per päivä, niin voivat ihan hyvin.
- candyy
Hiskillämennään kirjoitti:
Mulla on ja kerrostalossa sippehuski. Ollut jo pian puolitoistavuotta. Tilapäistä ;), mutta hyvin pärjää. Ja sillä on kaverina sellainen sekarotuinen, jossa on lapinporokoiraa. Eivät pidä mitään ääntä, nukkuvat vain päivät. Ulkoilen niiden kanssa noin 3-4 tuntia per päivä, niin voivat ihan hyvin.
Haukahtaako jos epämääräisiä ääniä kuuluu käytävästä tai vahtiiko jos tuntemattomia vieraita tulee käymään??=)
Z>uteliaisuuttani kysyn..huskyt ihania=) - VAHTIKOIRA!!
candyy kirjoitti:
Haukahtaako jos epämääräisiä ääniä kuuluu käytävästä tai vahtiiko jos tuntemattomia vieraita tulee käymään??=)
Z>uteliaisuuttani kysyn..huskyt ihania=)Vahtikoiraa jos etsii, niin saa valita ihan muiden rotujen joukosta. Huskyn kuuluu olla ihmisrakas ja lapsiystävällinen, niin tutuille kuin vieraillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143789Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283103Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802935Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71971- 2391661
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61450- 751291
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2031255Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi331073