Siperianhusky kerrostalossa

koira poira

haluaisin komentteja ja kokemuksia koiran omistajilta joilla on ollut husky kerrostalossa.

kaikki turhat postaukset voi jättää pois!!!

8

1606

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -wazzzaaaaa

Niinno mulla on husky siis kerrostalossa . Jotkut kasvattajat ei myy kerrostaloon, mutta jotkut taas myy .
      Niin siis tietysti pienenä haukkui kun yksin jäi mutta nyt ajan myötä se on tottunut etttä jää yksin :)

• koira poira

mites paljon ulkoilutat huskyäs? eikös se voi masentua jos se on yksin päivät pitkät?

• HJ77j
        koira poira kirjoitti:

mites paljon ulkoilutat huskyäs? eikös se voi masentua jos se on yksin päivät pitkät?

Lihottaa vaan koiran semmoseen reiluun 30 kiloon, niin se ei tee tuhoja, eikä vaadi niin paljoo liikuntaa. Sillain selviäis helpoiten, eli sais laiskistettua koiraa.

• .sdads,

Kyllä husky sopii mun mielestä kerrostaloon jos sen kanssa viettää paljon ulkona aikaa ja on paljon virikkeitä.. ite asun kerrostalossa, aluks se ulvo mutta se loppu sit kun tajus että tuun aina takas jne. :) eli siis mulla on husky 5kk.

• Pystykorvan omistaja

Itselläni on Suomen pystykorva kerrostalossa. Mitään ongelmia ei ole ollut, kun koira ei onneksi pidä kovasti ääntä. Lattiat tietysti ovat isomman koiran kanssa koetuksella. Kyllä koiran kuin koiran voi kerrostaloon ottaa, jos vain omistajalla on pitkä pinna.

• Hiskillämennään

Mulla on ja kerrostalossa sippehuski. Ollut jo pian puolitoistavuotta. Tilapäistä ;), mutta hyvin pärjää. Ja sillä on kaverina sellainen sekarotuinen, jossa on lapinporokoiraa. Eivät pidä mitään ääntä, nukkuvat vain päivät. Ulkoilen niiden kanssa noin 3-4 tuntia per päivä, niin voivat ihan hyvin.

• candyy
        Hiskillämennään kirjoitti:

Mulla on ja kerrostalossa sippehuski. Ollut jo pian puolitoistavuotta. Tilapäistä ;), mutta hyvin pärjää. Ja sillä on kaverina sellainen sekarotuinen, jossa on lapinporokoiraa. Eivät pidä mitään ääntä, nukkuvat vain päivät. Ulkoilen niiden kanssa noin 3-4 tuntia per päivä, niin voivat ihan hyvin.

Haukahtaako jos epämääräisiä ääniä kuuluu käytävästä tai vahtiiko jos tuntemattomia vieraita tulee käymään??=)

Z>uteliaisuuttani kysyn..huskyt ihania=)

• VAHTIKOIRA!!
        candyy kirjoitti:

Haukahtaako jos epämääräisiä ääniä kuuluu käytävästä tai vahtiiko jos tuntemattomia vieraita tulee käymään??=)

Z>uteliaisuuttani kysyn..huskyt ihania=)

Vahtikoiraa jos etsii, niin saa valita ihan muiden rotujen joukosta. Huskyn kuuluu olla ihmisrakas ja lapsiystävällinen, niin tutuille kuin vieraillekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2131
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1243
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      938
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      722
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe