Siperianhusky kerrostalossa

koira poira

haluaisin komentteja ja kokemuksia koiran omistajilta joilla on ollut husky kerrostalossa.

kaikki turhat postaukset voi jättää pois!!!

8

1594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -wazzzaaaaa

Niinno mulla on husky siis kerrostalossa . Jotkut kasvattajat ei myy kerrostaloon, mutta jotkut taas myy .
      Niin siis tietysti pienenä haukkui kun yksin jäi mutta nyt ajan myötä se on tottunut etttä jää yksin :)

• koira poira

mites paljon ulkoilutat huskyäs? eikös se voi masentua jos se on yksin päivät pitkät?

• HJ77j
        koira poira kirjoitti:

mites paljon ulkoilutat huskyäs? eikös se voi masentua jos se on yksin päivät pitkät?

Lihottaa vaan koiran semmoseen reiluun 30 kiloon, niin se ei tee tuhoja, eikä vaadi niin paljoo liikuntaa. Sillain selviäis helpoiten, eli sais laiskistettua koiraa.

• .sdads,

Kyllä husky sopii mun mielestä kerrostaloon jos sen kanssa viettää paljon ulkona aikaa ja on paljon virikkeitä.. ite asun kerrostalossa, aluks se ulvo mutta se loppu sit kun tajus että tuun aina takas jne. :) eli siis mulla on husky 5kk.

• Pystykorvan omistaja

Itselläni on Suomen pystykorva kerrostalossa. Mitään ongelmia ei ole ollut, kun koira ei onneksi pidä kovasti ääntä. Lattiat tietysti ovat isomman koiran kanssa koetuksella. Kyllä koiran kuin koiran voi kerrostaloon ottaa, jos vain omistajalla on pitkä pinna.

• Hiskillämennään

Mulla on ja kerrostalossa sippehuski. Ollut jo pian puolitoistavuotta. Tilapäistä ;), mutta hyvin pärjää. Ja sillä on kaverina sellainen sekarotuinen, jossa on lapinporokoiraa. Eivät pidä mitään ääntä, nukkuvat vain päivät. Ulkoilen niiden kanssa noin 3-4 tuntia per päivä, niin voivat ihan hyvin.

• candyy
        Hiskillämennään kirjoitti:

Mulla on ja kerrostalossa sippehuski. Ollut jo pian puolitoistavuotta. Tilapäistä ;), mutta hyvin pärjää. Ja sillä on kaverina sellainen sekarotuinen, jossa on lapinporokoiraa. Eivät pidä mitään ääntä, nukkuvat vain päivät. Ulkoilen niiden kanssa noin 3-4 tuntia per päivä, niin voivat ihan hyvin.

Haukahtaako jos epämääräisiä ääniä kuuluu käytävästä tai vahtiiko jos tuntemattomia vieraita tulee käymään??=)

Z>uteliaisuuttani kysyn..huskyt ihania=)

• VAHTIKOIRA!!
        candyy kirjoitti:

Haukahtaako jos epämääräisiä ääniä kuuluu käytävästä tai vahtiiko jos tuntemattomia vieraita tulee käymään??=)

Z>uteliaisuuttani kysyn..huskyt ihania=)

Vahtikoiraa jos etsii, niin saa valita ihan muiden rotujen joukosta. Huskyn kuuluu olla ihmisrakas ja lapsiystävällinen, niin tutuille kuin vieraillekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1028
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      829
    7. 85
      821
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      20
      769
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      719
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe