Hei!
Olemme kolmekymppinen pariskunta. Minä suomesta vaimoni on venezuelalainen. Meillä on posada pienessä kalastajakylässä nimeltä Saucedo, Sucren osavaltiossa lähellä Carupanoa.
Kysymykseni kuuluu: Jos olisin tarjonnut teille mahdollisuutta tutustua "aitoon venezuelalaiseen meininkiin mantereella" kyseisessä paikassa lomasi aikana. Matkan kesto kaksi päivää kaksi yötä. Sisältäen kuljetukset hotelli-satama-hotelli ja venematkat 1h30min. Porlamar-Saucedo-Porlamar, asuminen posadassa, jossa joka huone ilmastoitu ja oma wc. Kaksi lounasta kaksi illallista ja kaksi aamiaista. Päivä/Ilta ohjelmaa toiveitten mukaan. Lähellä luonnonlähteet, jotka ovat todella näkemisen arvoiset. Fiestaamista paikallisten kanssa, pelaten dominoa sillä aikaa, kun grilliruoka valmistuu. Niin ja tietysti käytössänne oma hiekkaranta, jossa ett taatusti toisia turisteja kohtaa. Voin taata, että koet pienen seikkailun. Esteenä rekelle valitettavasti liikuntarajoitteiset ja pienet lapset. Tätä suosittelisin erityisesti henkilöille, jotka haluavat kokea matkallaan erilaista.
KIITOS! kun jaksoit lukea. Miltä kuullosti?
HUOMIOITAVAAN TÄMÄ OLI KYSELY EN KAUPAA ENKÄ MAINOSTA MITÄÄN.
ISLA DE MARGARITAN/COCHEN
MATKAAJAT
1
1001
Vastaukset
- käynyt
Vuosi sitten käytiin Cochella, ihana kahden viikon loma olikin! Ainut asia mikä hieman harmitti, oli retkivalikoima kyseiseltä saarelta; en pidä lentämisestä, joten retket pienillä koneilla oli ihan kauhistus ajatuksena, ja muita retki-vaihtoehtoja ei sitten oikeastaan ollutkaan =(
Eli minua ainakin olisi tuommoinen vaihtoehto kiinnostanut kovastikin! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531625- 1741356
- 101335
- 761274
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2901238- 171170
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98935Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61928Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347815