Hei!
Olemme kolmekymppinen pariskunta. Minä suomesta vaimoni on venezuelalainen. Meillä on posada pienessä kalastajakylässä nimeltä Saucedo, Sucren osavaltiossa lähellä Carupanoa.
Kysymykseni kuuluu: Jos olisin tarjonnut teille mahdollisuutta tutustua "aitoon venezuelalaiseen meininkiin mantereella" kyseisessä paikassa lomasi aikana. Matkan kesto kaksi päivää kaksi yötä. Sisältäen kuljetukset hotelli-satama-hotelli ja venematkat 1h30min. Porlamar-Saucedo-Porlamar, asuminen posadassa, jossa joka huone ilmastoitu ja oma wc. Kaksi lounasta kaksi illallista ja kaksi aamiaista. Päivä/Ilta ohjelmaa toiveitten mukaan. Lähellä luonnonlähteet, jotka ovat todella näkemisen arvoiset. Fiestaamista paikallisten kanssa, pelaten dominoa sillä aikaa, kun grilliruoka valmistuu. Niin ja tietysti käytössänne oma hiekkaranta, jossa ett taatusti toisia turisteja kohtaa. Voin taata, että koet pienen seikkailun. Esteenä rekelle valitettavasti liikuntarajoitteiset ja pienet lapset. Tätä suosittelisin erityisesti henkilöille, jotka haluavat kokea matkallaan erilaista.
KIITOS! kun jaksoit lukea. Miltä kuullosti?
HUOMIOITAVAAN TÄMÄ OLI KYSELY EN KAUPAA ENKÄ MAINOSTA MITÄÄN.
ISLA DE MARGARITAN/COCHEN
MATKAAJAT
1
1048
Vastaukset 1
- käynyt
Vuosi sitten käytiin Cochella, ihana kahden viikon loma olikin! Ainut asia mikä hieman harmitti, oli retkivalikoima kyseiseltä saarelta; en pidä lentämisestä, joten retket pienillä koneilla oli ihan kauhistus ajatuksena, ja muita retki-vaihtoehtoja ei sitten oikeastaan ollutkaan =(
Eli minua ainakin olisi tuommoinen vaihtoehto kiinnostanut kovastikin! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396