Onko kenelläkään tietoa, saako vielä jostain tilattua sellaisia lapsen nimellä painettuja nimilappuja, jotka voi silittää tai liimata lapsen vaatteisiin? Joskus aiemmin näin mainoksia, joissa näitä sai tilata, mutta nyt ei enää ole tullut yhtään vastaan.
Muita ideoita nimikointiin? Kanttinauha on poissuljettava, sillä en ala ompelemaan lappuja.
Nimilappu lasten vaatteisiin?
5
1551
Vastaukset
- ...
Itse ainakin tilasin tuolta. http://www.euroteam.fi/html/nimikointinauhat.html
- ap.
Kiitos todella paljon linkistä!
- Marika Heinonen
Hei!
Osoitteessa www.merkitse.fi on avattu uusi merkintä- ja nimikointituotteisiin erikoistunut verkkokauppa. Tällä hetkellä valikoimasta löytyy: kudotut nimikointinauhat, silitettävät nimilaput, käsityömerkit, matkalaukunnauhat omalla nimellä, kudotut logonauhat, lahjanauhat omalla tervehdyksellä, tuotetietomerkit, pesumerkit, tekstiilitussit, Taggit-kiinnitysavut.
Asiakas voi halutessaan pitkälti itse suunnitella haluamansa tuotteen, mutta myös valmiiksi mietittyjä tuotteita löytyy. Valikoima laajenee, tulossa on mm. lisää erilaisia nimikointi- ja merkintätarroja. Postikulut sisältyvät hintoihin, joten pieniäkin tilauksia kannattaa tehdä. Marraskuun loppuun mennessä tehdyt tilaukset ehtivät vielä varmuudella jouluksi. Toimitusajat ovat 2-3 viikkoa, mutta useimmiten tuotteet saa jo viikosta kahteen tilauksen jättämisestä.
Yritys panostaa tuotteissaan turvallisuuteen, laatuun ja eettisyyteen. Palveluketju ja raaka-aineita myöten tuotanto on EU:ssa. Tuotteilla on täysi takuu, ja ne on testattu käytössä. Kaikki nimikointituotteet noudattavat EN 71-3 standardia lelujen turvallisuudesta (ei liukenevia kemikaaleja tms.)
Tervetuloa tutustumaan!
Ystävällisin terveisin,
Marika Heinonen
Merkitse- Tiina-78
tuolla http://www.merkitse.fi/touhu-tenava-kovaan-kulutukseen-c-108_110.html
on TARROJA jotka voi liimata vaikka lasten kuravaatteisiin, ei tarvi ommella eikä silittää kuravaatetta pilalle
Jos nyt joku tähän ketjuun eksyy etsiessään paikka mistä tilata nimikointivälineitä.
Merkitse.fi:stä ei kannata tilata mitään. Monet, todella monet, ovat sinne tilauksen laittaneet, rahat maksaneet ja tuotteet tulevat jos tulevat. Aikaisintaan kuukausien päästä, jos ollenkaan. Älkää laittako rahojanne tuonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799