Apua! Ongelma Magix movie edit pro 14:ssa

Aleksi

Apua! Olen ihan pulassa!

Kun video on esimerkiksi raidalla 5, ja laitat jonkin kuvatiedoston, esimerkiksi raidalle 7. Kun luot kuvatiedostoon alkufeidauksen, se toimii kyllä. Kun kuvatiedostoon luo loppufeidauksen, feidaus tulee kuvan lisäksi myös videoon! Kokeilkaapa vaikka omalla Magixillanne! Mutta kun haluaisin sen feidauksen vain kuvaan! Video ja kuva ei ole ryhmitetty, joten siitä ei ole kysymys. Olen kokeillut kaikkea maan ja taivaan väliltä, muttei tilanne paremmaksi muutu vaan saan vain asiat enemmän solmuun.

Kiitos jo etukäteen, Sinä, joka osaat edes hieman auttaa!

t. Aleksi

7

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magix Movie makerillä

Ku on tehny oman videon ja aikoo tallentaa AVI-muotoon (export) nii tiedostosta tulee monta gigaa eikä mahu enää kovalevylle!

Neuvoja?
      Kiitos

• ulkoinen kovalevy

AVI vie tilaa, mutta kuvanlaatu säilyy hyvänä.
        Nykyisin ulkoiset kovalevyt on edullisia ja USB-liitännällä helppokäyttöisiä. 1000 gikaisiakin saa vähän yli satesen.

• paljo tilaa vie!
        ulkoinen kovalevy kirjoitti:

AVI vie tilaa, mutta kuvanlaatu säilyy hyvänä.
        Nykyisin ulkoiset kovalevyt on edullisia ja USB-liitännällä helppokäyttöisiä. 1000 gikaisiakin saa vähän yli satesen.

viimeks ku exporttasin 20 min pätkän tilaa meni 30Gigaa...! EI! esim. Virtual dub:ssa on asetus mistä voi vaihtaa avin muodon. onko magix:ssä

• caives

Käytä mieluummin Export as DV-AVI. Ei vie paljoakaan tilaa ja kuvalaatu on hyvä.

• tällein..

kuvan miksaus riippuu siitä onko kuva yläpuolella tai alapuolella videota. Testaile miten vaikuttaa siirtämällä leikkeitä puolin ja toisin.

Exportatessa formaattina dv-avi, pysyy samankokoisena kuin alkuperäinen...

• Magix Movie Edit Pro:ssa

valokuva tulee olla videoraitaa alemmalla raidalla (muuten se jää videoraidan alle piiloon). Eikä se häivytä sen enempää alussa kuin lopussakaan. Näet sen jos teet sen valokuvan hieman pienemmäksi kuin se videoraitasi on, eli toi valokuvan häivytys ei vaikuta videoraitaan mitenkään se vain näyttää siltä, koska sinulla kaksi "valokuvakalvoa" päällekkäin, jolloin ne tietenkin "sotkevat" toisiaan.

Minäkin käyttäisin DV-avia, jolloin se on yhteensopivin erilaisten ohjelmien kesken. Exporttauksen voit suorittaa myös muillakin koodekeilla. Löytyvät Advanced-napin takaa.
        Digivideon sivuilta saanet tarvittaessa tarkempaa tietoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe