Lukion tokalla

Rock`n Roll

Nämä asiat tapahtuivat kymmenkunta vuotta sitten. Äitini sisko oli saanut jonkin projektin hoitaakseen ja asui meillä syksystä toukokuun loppuun.

Minun sisareni oli muuttanut toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja yläkerrassa oli hänen huoneensa vapaana. Minullakin oli huone yläkerrassa myös.

Äitini oli silloin 45 v ja hänen sisarensa muutamaa vuotta vanhempi. Tätini Anneli oli naimisissa ja heillä oli suunnilleen ikäisiäni lapsia. Minä olin juuri aloittanut lukiossa toisella luokalla.

Meillä oli yläkerrassa iso olohuone jossa oli tv ja muut vekottimet. Olimme myös aikoinaan saaneet suihkun ja vessan yläkertaan mikä oli yläkerrassa asumisen mukava puoli.

Syksy tuli ja tätini muutti meille ja hänellä oli aluksi niin kiireinen työrytmi ettemme paljon nähneetkään. Joskus hän tuli myöhään töistä kun olin jo pehkuissa ja kuulin kerrankin hänen menevän vessaan jossa tietysti hoiti asiansa. Kuului vain kun hän päästi pyttyyn kovalla sihinällä pissansa, ihmettelin toisaalta uteliaisuuttani kuunnellessani jonkun vessakäyntejä. Silloin kuitenkin kiinnostukseni heräsi tätiini lopullisesti.

Ajatukseni vaelteli joka suuntaan kunnes nukahdin. Aamulla herätessäni ja kömpiessäni itse vessaan törmäsin kiireiseen tätiini joka tuli meikkaamasta kylpyhuoneesta pelkissä sukkahousuissaan ja rintsikoissaan.

Sanoimme huomenet ja Anneli valitteli kiirettään. Katselin hänen peräänsä hänen mentyään huoneeseensa ja ajattelin, että tätini oli aika hyvän näköinen pakkaus. Hiekanharmaan vaaleat hiukset olivat lyhyet ja rinnat olivat sopivan pienet, äidilläni oli kylläkin isommat, takamus oli kuin omena pyöreä. Kiinnostukseni tätiäni kohtaan vain lisääntyi ja tajusin yhtälön mahdottomuuden.

Tämäkin päivä taas kului ja tulin koulusta kotiin, tein läksyt kuten kunnon opiskelijan kuuluukin. Kävin juoksemasa pikku lenkin ja menin suihkuun sen jälkeen. Riisuin vaatteeni ja heitin ne yläkerrassa olevaan likapyykkikoriin. Silmiini osui tätini valkoiset alushousut jotka olivat myös siellä. En voinut vastustaa kiusausta ja niinpä otin tätini alushousut käteeni.

Kääntelin niitä hetken kädessäni ja vein ne nenäni alle. Nuuhkaisin ja tuoksu oli kiihottava nuorelle kaverille jolla ei ollut vielä seksikokemuksia lainkaan. Housuissa oli valkoisen harmaata ainetta sisäpuolella ja mielikuvitukseni lähti heti lentoon.

Kuvittelin miten tätiäni oli naitu ja tämä oli kuivunutta spermaa joka oli valunut alushousuihin. Minun kullini oli jäykistynyt haistellessani tätin housuja ja nuuhkaistessani uudelleen pakotus kullissani vain koveni.

Nenääni jäi leijumaan pissanhajua ja jotain muuta tuoksua joka oli vieras haju minulle. Vaistomaisesti kääräisin alushousut kullini ympärille ja aloin runkkaamaan. Kuvittelin miten makaisin tätini kanssa ja fantasioin ajatuksella kunnes tunsin lastini lähtevän lähtevän liikkeelle. Olin kuin horroksessa ja käteni liikutti esinahkaa terskan päällä edestakaisin, tunsin kuinka minulta valui limaa tädin housuille. Hätkähdin kuin valveille ja tajusin housujen olevan täynnä mäihääni, ja niihin katsoessani minulle tuli hävettävä olo. Tahrimani tätini alushousut minun piti ottaa mukaan huoneeseeni koska en voinut laittaa niitä märkinä takaisin pyykkikoriin. Kietaisin pyyhkeen ympärilleni ja vein ne sänkyyni tyynyn alle ja tulin takaisin suihkuun.

Illalla täti tuli taas myöhään töistä ja olin vielä hereillä. Kuuntelin hänen liikkumistaan maaten sängyssäni ja katsellen tätini tahriintuneita alkkareita. Mielestäni ne olivat seksikkään näköiset, oikean kokoiset alushousut kokoa 40-42. Nuuhkaisin niitä ja käärin ne kullini ympärille aikomuksenani taas runkata lasti niille. Säpsähdin koputukseen ovelleni ja nostin päätäni tyynyltä..."hei Mika, näin valoa ja ajattelin tulla kysymään jotta voisitko tulla vaihtamaan kannettavan tulostimeen väripatruunan´.., se vähän takkuaa.., kun mun pitää tulostaa vielä yksi pöytäkirja", tätini kyseli seisten oven raossa. "-Joo, kyllä mä tuun ei siinä mitään", vastasin pelästyneenä. Onneksi olin säikähtänyt ja kullini oli myös säikähtänyt ja oli normaalissa olotilassa. Piilotin tädin alkkarit peiton alle ja nousin ylös.

Menin Annelin huoneeseen ja aloin vaihtaman väripatruunaa..,silmäilin tätiäni salaa samalla, hänellä oli taaskin vain sukkahousut ja valkoinen paita yllään..kiihottava näky minulle.

"-No niin tuus kattoon mä näytän sullekin miten se tapahtuu", sanoin tädilleni ja pyysin häntä istumaan tuoliin. Itse asetuin tätini selän taakse ja aloin näyttämään. Tätini istui edessäni ja minä kurkottelin selän takaa näyttäen miten toimenpide tehdään. "Jaa, noinko helppoa se onkin", täti sanoi. "-Joo", minä vastasin ja käteni kuin pakotettuna kosketti tätini hiuksia.

Pörrötin niitä ja käskin pitää asian muistissa.

Minulla oli alkanut seisomaan ja oli pakko häipyä omaan huoneeseeni. Täti kiitti ja sanoimme hyvät yöt. Minulla ei mennyt kauan, kun olin laukesin tädin alushousuihin sängyssäni. Seuraava päivä oli perjantai ja vanhempani olivat lähdössä jo aamulla kohti Lappia jonne he aina itsenäisyyspäivän aikana menivät, sekin olisi alkuviikolla. Minä olisin yksin kotona viikonlopun ja äiti oli tuputtanut kaikki kaapit ruokaa täyteen. Tulin koulusta jo puoliltapäivin ja vanhempani pakkasivat autoaan valmiiksi. "-Mika, Anneli soitti juuri, että joutuu olemaan viikonlopun jossain työasioissa täällä joten hän laittaa teille ruuat." Kuulin hänen puhuvan, että oli hyvä kun Anneli jäi kotimieheksi Mikalle.

Kävin tekemässä läksyt äkkiä ja vanhempani lähtivät matkaan heittäen minut samalla kaupungille. Kävin ostamassa itselleni uudet farkut ja kävin joissakin kaupoissa.

Tulin kotiin viiden aikoihin ja tätini oli myös jo paikalla. Hän oli keittiössä suunnittelemassa ruuan laittoa. "-Hyvä, kun tulit Mika, missä teillä on perunajauhot"?, hän kysyi.

"-Katso tuolta yläkaapista viisasin", tätini otti tuolin jolle nousi seisomaan. Minä seisoin vieressä ja katsoin kun hän nousi tuolille ja näin miten hänen reitensä vilahti hameen alta ja suutani alkoi kuivata ja housuissani kovettumaan.

"-Missä täällä"?, tätini kysyi kun ei nähnyt, .."no onko ne sitte siinä viereisessä kaapissa" sanoin. "..laita jalkas siihen pöydälle kyllä se kestää niin ei tarvituolia siirtää", annoin neuvoja.

Täti nousi toisen jalan varassa työtasolle ja minä menin hänen vierelleen. Laitoin käteni hänen pakaralleen ja olin työntävinäni siitä, mutta samalla katsoin tädin jalkoväliin.

Ohuet sukkahousut peittivät jotenkuten alushousut jotka olivat sinehtävät..näky oli kiihottava..liikutin kättäni reittä kohti joka oli pehmeä ja kimmoisa..vein naamani aivan kiinni tädin pakaraan..yritin haistella mitä tuoksuja tulee..

"-Täältä löytyi", täti keskeytti minun touhuni. Otin tätiä kädestä kiinni hänen laskeutuessaan alas työtasolta. "-Keitetään jotain kiisseliä vai pidätkö siitä?", tätini kysyi... "-joo tottakai" vastasin..

Täti vilkaisi minua virne suupielessään.. Hän kääntyi ja alkoi sekoitella astioissa jotakin aineita.. Katsoin tätiäni takaapäin ja minun kiihkoni vain yltyi ja lähdin kävelemään tätiäni kohti.

Olin hänen selkänsä takana ja laitoin käteni hänen lanteilleen..."Mika, mitä sinä nyt..",,en puhunut mitään vaan painauduin kiinni tätiini.."hetkinen, mitä sinä oikein aoit"... "-Minä pystyn vain ajattelemaan sinua", sanoin ja laitoin käteni takaapäin tätini rinnoille.

"-Ei Mika, ei älähän nyt..ei.." tätini vastusteli minua. Tädin rinnat tuntuivat pehmeiltä koskettaa ja puseron ja rintaliivien läpi tunsin miten nännit kovettuivat..

Laskin käteni rinnoilta hameelle ja aloin nostaa helmaa ylöspäin ja sitten käteni jo koskettivatkin tätini sukkahousujen yläosaa ja vatsaa.. "-Mika ei näin voida tehdä, älä luojan tähden..älä..minähän olen sinun tätisi..

"-Siksi minä haluankin, en ole ollut vielä koskaan tytön kanssa..sinä olet niin hyvän näköinen" vastasin tädilleni.., ja..ja jos... olin sanomaisillani jos sinä opettaisit minua... "-Mutta se on väärin.." samalla minä painoin pääni tädin kaulalle ja yritin suudella hänen poskea ja kaulaa.. Tunsin yritykseni kömpelöksi, mutta minulla oli pakonomainen tarve tehdä jotain, enkä enää kyllä perääntyisikään.

"-Ei näin Mika..", tätini sanoi oudon hiljaa.. "Mennään yläkertaan sanoin, sinun huoneeseen.." Lähdimme kävelemään keittiöstä, sammutimme valot, ulko-ovi lukkoon ja tädin huoneeseen.

Seisoimme tätini sängyn vieressä ja aloitin avaamaan tätini paidan nappeja, paita putosi lattialle, täti avasi hameen napit ja vetoketjun ja se putosi paidan viereen..minä pudotin omat vaatteeni samaan kasaan. Emme puhuneet sanaakaan ja minä ihailin tädin vartaloa samalla, kun se paljastui vaatteiden alta. Täti laittoi kätensä selkänsä taakse ja avasi rintsikoittensa hakasen ja pudotti myös liivit lattialle. Rinnat olivat minun silmissäni komeat..kuin päärynät..vähän alaspäin roikkuvat..kosketin toista rintaa varovasti. Rinta oli pehmeä pinnasta mutta kuitenkin kiinteän tuntuinen, nänni oli kova nappula keskellä tummaa aluetta.

"-Ota se suuhusi ja ime" ..ahh..pure sitä ..aih..noin..sinulla on hyvät otteetkokemattomaksi pojaksi.. Tuntui oudon kiihottavalta imeä ja purra tätinsä rintaa, se tuntui sormissakin upealta. Lopetin rinnan imemisen ja laskeuduin polvilleni ja otin kiinni tädin lanteista.. Painoin kasvoni sukkahousuille ja imin tädin tuoksua nenääni..samalla aloin vetämään sukka-ja alushousuja alaspäin.

Sain housut pois ja näin tosi tuuhean ja mustan karvoituksen tätini pillun ympärillä. Yritin kiihkeästi kosketella kielelläni tädin pillua, mutta hän veti minut ylös.."otetaan rauhallisesti..ei hätäillä"..ja hän veti sängystä päiväpeiton pois ja meni makuulle vuoteelle.

"-Nyt tule..nyt voit nuolla kielelläsi täti sanoi" ja nosti jalkansa ylös pitäen käsiään polvitaipeen takaa kiinni. Tädin reidet olivat kiihottavan näköiset, hänen pillunsa suorastaan pullistui ulospäin mustien karvojen seasta, luultavasti ne olivat sitten häpyhuulet joitten keskellä oli kiiltävä ja punertava keskiö joka oli kostean näköinen..

Menin polvilleni tädin jalkojen väliin painaen kasvoni kiinni tuohon märkään ja kosteudesta kiiltelevään haluni kohteeseen. Oli sanoin kuvaamattoman upea tunne tuntea voimakas haju nenässäni. Työnsin kieleni ja maistoin kosteutta, suuhun jäi hapan maku, mutta se kiihotti minua lisää. Painoin sormeni reikään jonka tiesin olevan keskellä tätä kaikkea ihanuutta..sormi painui pehmeästi lämpimään ja liukkaaseen kohteeseen.

"-Tässä on herkkä ja nautinnollinen kohta" täti osoitti sormellaan vakonsa yläosassa olevaa pientä pullistumaa joka turposi kun täti kosketteli sitä hetken aikaa.

Otin paisuneen kohdan suuhuni ja imin ja nuolin sitä ja kuulin miten tätini alkoi huohottaa.. jatkoin kiivaasti ja tätini ulvahteli ja nosteli

lantiotaan suutani kohti. Tunsin karvojen painuvan suuhuni ja syljen ja tädistä valuvan kosteuden sekamelska täytti suuni kokonaan. "-Aahh, ei luoja.., tämä on ihanaa..jatka..ei-ei, tämä on väärin..ei,ei..uuhhh..ja tunsin tädin kädet niskassani kun hän painoi minua lujemmin itseään vasten..tädin reidet kietoutuivat pääni ympärille ja olin puristuksessa ja tunsin miten hän nyki ja hytkyi ja ulvahteli, kunnes liike loppui ja hänen reisiensä puristus hellitti..

Tajusin hänen saaneen orgasmin ja olin ylpeä kun olin ekaa kertaa naisen kanssa ja olin antanut hänelle heti orgasmin.

Minulla seisoi edelleen ja asetuin tätini päälle ja makasin jo hänen päällään, mutta kullini ei osunut hänen pilluunsa ja niin täti otti kullistani kiinni ja ohjasi sen sisälleen.. Tunsin kostean lämmön ja puristuksen kullissani ja olin onneni kukkuloilla, alotin naimaliikkeet kiihkeästi. "-Älä kiirehdi, ole aivan rauhassa ja nauti tunteesta, kun olet nyt sisälläni", tätini sanoi.. Painuin tätiini kiinni ja hamusin rintaa suuhuni yrittäen samalla liikutella itseäni edestakaisin. Kullini pää oli miltei tunnoton sillä niin kovaa minulla seisoi.. Täti levitti jalkansa ja sitten kietoi ne pakaroitteni ympärille..se tuntui mukavalta ja etenkin, kun hän osasi myötäillä työntöjeni tahdissa alavartaloaan.

Otin tädin hiuksista ja poskista kiinni ja vein huuleni hänen huulilleen jotka olivat muuttuneet tummiksi ja paksuiksi..suutelin tätiäni jota olin joillekin tytöillekin jo tehnyt..etsin tädin kielen suuhuni ja imaisin sen kitalakeani vasten..tunsin miten sylki valui suustani tädin kaulalle ja poskille..

Irrotin suuni tädin suusta ja katsoin tädin kasvoja samalla kun työntelin häntä.. Minulta pääsi tahdottomia äännähdyksiä maatessani tätiäni. Täti oli kiihkeän näköinen.."-pystytkö vielä pidättelemään laukeamistasi hetken, minä saan taas kohta orgasmin" tätini sanoi.."-en kauaa, kohta multakin tulee" sopersin.

"-Älä liiku minä vain liikun" täti kuiskasi kiihkeästi laittaen samalla kätensä meidän väliimme ja tunsin miten hänen sormensa koskettivat kulliani, mutta sitten hänen sormensa alkoivat liikkumaan vaon yläosassa tiuhaan tahtiin.

"-Nyt minä aahh.." ja tunsin miten tädin käsi katosi välistämme ja hän painoi minua itseään vasten ja tunsin tädin suun kaulassani ja muutaman terävän imaisun..ja tajusin tädin purreen minua kaulaan orgasminsa aikana..

Täti rauhoittui ja minä makasin hänen päällään liikkumatta..täti avasi silmänsä ja silmät olivat utuiset ja kostean näköiset, huulet olivat turvoksissa, niissä näkyi meidän voimakas kielisuudelma..vai mikä se himokas imu oli ollutkin jota olin yrittänyt.

Aloin työntelemään hitaasti, syvään pohjalle asti ja sitten ylös,,en uskaltanut kysyä mitään tädin ehkäisystä ettei tarvitsisi keskeyttää tätä ihanuutta.. Täti makasi jalat levällään ja minä olin kiinni hänessä, takamukseni vain nousi ja laski hitaasti.

Laitoin kädet tädin pään taakse ja purin rintoja kuin ne olisivat olleet kumileluja ja täti vaikersi allani.. Painoin poskeni hänen poskeaan vasten ja aloin suudella tätini kaulaa..samalla hetkellä tunsin miten siemensyöksyni oli lähdössä liikkeelle..."-täti nyt minä tulen", sopersin hyvä ettei itkunsekaisella äänellä, sillä niin hyvä tunne minulla oli. P ainoin hampaani tädin kaulalle ja aloin imeä ja purra..kuulin kuin sumun läpi tädin valituksen käsittelyssäni ja minulta alkoi virrata nestettä tätini sisään.. Minulta pääsi itkunsekainen nyyhkytys laskiessani spermaani tädin sisuksiin, en ollut voinut edes uneksia siitä miten ihana tunne tämä oli. Taas tätini näytti osaamisensa ja liikutti lantiotaan ja lypsi minut tyhjäksi.. Olin miltei tajuton maatessani tätini päällä..en tajunnut mitään hetkeen aikaan ajan kulumisesta. Nyt olin tehnyt sen mitä olin kaivannut jo kauan, pääsin eroon poikuudestani ja miten upealla tavalla.

Kierähdin tädin päältä pois ja katsoimme toisiamme lukulampun valossa..painoin pääni tätini rinnalle ja kosketin kädelläni hänen rintojaan ja vatsaansa..

"- Eh.. niin.. tuota onko sulla miten tuo ehkäisy, kun en ajatellutkaan mitään vaan?.." kysyin..."sshh, älä huolehdi" täti sanoi ja painoi sormensa minun huulilleni vaientaen minut. "-Minä pidän sinusta tosi paljon, olet mulle tosi tärkeä" sanoin tädilleni..."haluan sinua muulloinkin, ainakin niin kauan kuin asut meillä" jatkoin.

Tädin siniset silmät hehkuivat utuisina ja hänen ylähuulessaan ja otsassaan näkyi pieniä hikipisaroita, huulet olivat raollaan ja hänkin hengitti vielä kiihkeästi. "-Katsotaan sitten, mutta meillä jäi äsken ruuanlaitto kesken", hän vastasi. Katsoin jälkiä tätini kaulassa ja rinnoissa..olin tyytyväinen. Makasin tädin kainalossa vielä hetken, kunnes nousimme ylös. Näin tädin kiihottavan vartalon ja reisien juuressa oli kosteutta joka oli valunut hänen sisältään. Pyyhin sitä housuihin jotka olivat tädin. Suutelin ja halasin tätiäni ja tunsin hänen kätensä painuvan kylkiäni vasten.

Meidän yhteiset hetkemme jatkuivat kevääseen saakka.

9

34847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ROMMAANI...

      PARAS NOVELLI MITÄ OON LUKENUT.... OLISKO VIELÄ LISÄÄ JOTAIN OMAAN PERHEESEEN LIITTYVÄÄ....

    • pomppe

      olit aika rohkea kertoessasi tuota ja kun uskalluit vieläpä tätisi kanssa:)katkuuko sitä vielä?

    • Blues & Jazz

      Hyvin kirkoitettu! Eteni mukavasti ja oli kokonaisuuten paras juttu pitkiin aikoihin!

    • upi

      Oon takuuvarmasti lukenu tään jutun joskus puoli vuotta takaperin...

    • Tarkkailija

      hiton apina, kirjoita itse omat juttusi!
      Tiedän mistä olet tämän tänne siirtänyt.
      Olisi edes fiksua ilmoittaa, ettet ole itse kirjoittanut, kun et siihen kykene!!!

    • abi

      itse olen saanut vain omalta kädeltä, samalla kun olen nuollut tietokoneeni näyttöä panokuvia katsellessa, pitäähän sitä opiskelustakin joskus irtaantua!

    • Herkkäpippeli

      Aivan uskomattoman hyvä oot kirjoittelemaan

    • samanlainen.toinen

      Sama tarina löytyy osoitteesta seksimaa.com/tarinat/4800.html ja julkaistu 5 kuukautta ennen aloitusta.

      • Hyväjuttusinänsä

        Silta voi olla sama kirjoittaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe