Candy trio 503 liesi+astianpesukone

Moro kaikki, oiskohan kukaan tämän palstan lukijoista törmännyt Candy trio 503 merkkiseen liesi, uuni ja astianpesukone yhdistelmään?

Olen hankkimassa tällaista laitetta ja olisin kiinnostunut kuulemaan erinäköisiä mielipiteitä.

Alle laitoin linkin itse laitteesta jos jotakuta kiinnostaa.

Kiitoksia

https://kuvat.pisa.fi/taulu/100386.jpg

28

15996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laamama

      Tuollainen on ollut käytössä mökilämme useita vuosia. Ei ongelmia. Meidän liesi on normaaleilla keittolevyillä

    • timtam

      minullakin oli vuosia sitten tämmoinen yhdistelmä. tiskaa, paistaa ja leipoo samaan aikaa. toimi kuin kello.

    • leipoo ja tiskaa

      Oli ensin vanhanmallinen mutta vaihdoin uuteen ja ei voi kuin suositella! Tehokas liesi, hyvä uuni, jos hieman pienempi riittää, ja hyvä astianpesukone! En oo hetkeäkään katunut!

    • Trin70

      Moikka

      Ostitko ko.laitteen ja mitä olet tykännyt? Itse ajattelin kans hommata tällaisen. Onko tietoa mistä saa parhaimmalla hinnalla? Tällä hetkellä Konebox.fi:llä hinta on 997 € enkä ole löytänyt sen huokeammalla.

      • en oo vielä ehtinyt ostaa, remonttiviikkoja takana 7 vaikka keittiö on komeron kokoinen... On toi koneboxi kait se halvin, vaikka sitä on tarjolla esim. markantalossakin.

        Hauskin juttu mun mielestä on se että kumpikaan koneboxi tai itella ei tiedä kuka hoitaa asennuksen, mikä olisi ollut henkilökohtaisesti mulle tärkeä tieto...


      • Nimetön
        Ralli80 kirjoitti:

        en oo vielä ehtinyt ostaa, remonttiviikkoja takana 7 vaikka keittiö on komeron kokoinen... On toi koneboxi kait se halvin, vaikka sitä on tarjolla esim. markantalossakin.

        Hauskin juttu mun mielestä on se että kumpikaan koneboxi tai itella ei tiedä kuka hoitaa asennuksen, mikä olisi ollut henkilökohtaisesti mulle tärkeä tieto...

        Moikka

        okei. Remonttirumbaa ollut itsellänikin, joten lykkyä pyttyyn! Mä nyt ostin sen ja pitäis saada laite tänään. Isä meinaa sen asentaa. Kerron kommentteja, kun oon saanut laitteen käyttöön. Ostin lopulta Koneboxista.


      • remontti edessä
        Nimetön kirjoitti:

        Moikka

        okei. Remonttirumbaa ollut itsellänikin, joten lykkyä pyttyyn! Mä nyt ostin sen ja pitäis saada laite tänään. Isä meinaa sen asentaa. Kerron kommentteja, kun oon saanut laitteen käyttöön. Ostin lopulta Koneboxista.

        Moi ! Onko trio toiminut hyvin ? Mitä hyviä ja huonoja puolia on tullut ilmi ? Miten kaikkien osien yhtaikainen käyttö sujuu ? Pitääkö kovaa melua ? Oliko helppo asentaa ? Kiitos vastauksista :)


      • Aina jotain rempattavaa
        remontti edessä kirjoitti:

        Moi ! Onko trio toiminut hyvin ? Mitä hyviä ja huonoja puolia on tullut ilmi ? Miten kaikkien osien yhtaikainen käyttö sujuu ? Pitääkö kovaa melua ? Oliko helppo asentaa ? Kiitos vastauksista :)

        Tuli tilattua e-kodinkone.fi Levyt ovat nopeat ja hyvät, Uuni on pieneksi uuniksi todella hyvä. Astian pesukone tuli heti testattua ja pesi myös moitteitta likaisemmankin satsin. Astian pusukonetta ja uunia ei voi käyttää saman aikaisesti. Pesukonetta ja levyjä voi. Ei pidä normaalia apk konetta suurempaa meteliä. Omassa keittiössä liesi oli kaukana vesi pisteestä ja viemäristä joten jouduin jatkamaan tulo ja poisto vesi letkut. Ja oma homma oli vesi liittimien kanssa, koska keittiössä majailee jo cylindan pyykinpesu konekkin. (wc:hen ei mahdu). Trion 503 säätö nappulat tuovat vain mieleen 70 luvun kaasu hellan :) :) Verrattuna vuoden vanhaan rosenlew:in lieteen keraamisella tasolla. Antaisin pisteet 9 rosenlew ja 7- uudelle candy:lle. Mutta pieneen keittiöön ja tilaan tuo on mitä mainioin keksintö. En ole katunut hetkeäkään.


      • g
        Ralli80 kirjoitti:

        en oo vielä ehtinyt ostaa, remonttiviikkoja takana 7 vaikka keittiö on komeron kokoinen... On toi koneboxi kait se halvin, vaikka sitä on tarjolla esim. markantalossakin.

        Hauskin juttu mun mielestä on se että kumpikaan koneboxi tai itella ei tiedä kuka hoitaa asennuksen, mikä olisi ollut henkilökohtaisesti mulle tärkeä tieto...

        Siis asennus ei poikkea normaalin lieden/astianpesukoneen asennuksest mitenkään. Perusputkimies ja sähkömies voivat homman hoitaa. On kai joku laittanut putket itsekin, sähköihin pitäisi olla sähkömies, koska ei toimi pistokkeella vaan pitää kytkeä.


    • No niin nyt oon minäkin vihdoinkin päässyt leikkimään kyseenomaisella laitteella.
      Ja Huonolla menestyksellä, 3 kuukauden koekäytöllä perjantaina tulee takuukorjaaja
      korjamaan uunia josta varmaankin hajosi termostaatti...

      Mutta onhan Trio näppärä peli. Pesukoneeseen olen erittäin tyytyväinen ja kyllä se
      uunikin toimi jonkin aikaa ihan lämpimästi.

      Muistaakseni kyseisessä laitteessa on 2 vuoden takuu että eihän se mulle maksa
      muutakun vaivaa.

      • oiuy

        milllaseen sulakkaeeseen liitetään eli paljonko vaatii vähintää sulakkeelta


      • oiuy kirjoitti:

        milllaseen sulakkaeeseen liitetään eli paljonko vaatii vähintää sulakkeelta

        Ite asun vanhassa kerrostalossa jossa on yksvaihe sähkö niimpä
        tauluun laitoin 25 sulakkeen ja vedin keittiöön 3x6 MMJ:n piuhan ja
        edelleenkään ei sitten voi käyttää esim astianpesu ja pesukonetta samaanaikaan
        koska muuten loppuu virta tai sulakkeet paukkuu....


      • kk

        Mulla on nyt ollut tuo trio keraamisella liedellä n. puoli vuotta käytössä. Seuraavanlaisia kokemuksia on laitteesta:

        Liesi: Varsi nopea ja tasalaatuinen, ei juuri valittamista paitsi naarmuuntuu suht helposti. Ei siis tulisi mieleenkään laskea esim. uunin peltiä liedelle.

        Uuni: Jos käyttää uunissa käyttää kiertoilmaa ja korkeinta lämpötilaa, niin uuni "laukeaa" aina kesken paistamisen. Toisin sanottuna, lakkaa toimimasta, valot menee pois, lämpö menee pois eikä sitä saa uudestaan heti päälle. Tässä on varmaan kyse siitä että uuni lämpenee tuolla liikaa, joten jokin turvatermostaatti ottaa sen pois päältä ja antaa käynnistää uunin uudellleen vasta kun uuni on kylmennyt tunnin tai pari. Vähän ärsyttävää välillä kun unohtaa tämän pikku "ominaisuuden" ja paistokset menevät pilalle kun uuni lakkaa toimimasta. Muuten paistaa ihan ok, eikä eroa isompiin uuniin juuri ole paistotehoilta.

        Astianpesukone: Tehoiltaan ei ihan ole parasta luokkaa, mutta kun huuhtelee astioista pahimmat mössöt pois juoksevalla vedellä ennen koneeseen laittoa niin jälki on ihan ok. Jos koneen avaa kesken ohjelman (esim. jäähdyttely on vielä kesken), niin kone ei osaa itse tajuta että ohjelma on loppu. Tällöin jos tyhjentää koneen, täyttää sen uusilla tiskeillä ja yrittää käynnistää, niin kone vain piippaa ja vilkuttelee valoja. Tällöin on vain pakko laittaa kone päälle ja luukku kiinni että pääsee tekemään vanhan ohjelman loppuun ennenkuin se antaa aloitaa uuden.

        Luulin alussa jo monta kertaa koneen menneen rikki näiden edellä mainittujen "ominaisuuksien" takia, mutta kun olen nämä oppinut ja muistan, niin käytössä ei ole muit ongelmia ollut. Koska vaihtoehtona on elämä ilman astianpesukonetta, niin siihen nähden olen ollut hankintaani varsin tyytyväinen. Ja tyylikkään näköinenkin tuo on, kun minulla on se rosteriversio.


      • Lxa
        kk kirjoitti:

        Mulla on nyt ollut tuo trio keraamisella liedellä n. puoli vuotta käytössä. Seuraavanlaisia kokemuksia on laitteesta:

        Liesi: Varsi nopea ja tasalaatuinen, ei juuri valittamista paitsi naarmuuntuu suht helposti. Ei siis tulisi mieleenkään laskea esim. uunin peltiä liedelle.

        Uuni: Jos käyttää uunissa käyttää kiertoilmaa ja korkeinta lämpötilaa, niin uuni "laukeaa" aina kesken paistamisen. Toisin sanottuna, lakkaa toimimasta, valot menee pois, lämpö menee pois eikä sitä saa uudestaan heti päälle. Tässä on varmaan kyse siitä että uuni lämpenee tuolla liikaa, joten jokin turvatermostaatti ottaa sen pois päältä ja antaa käynnistää uunin uudellleen vasta kun uuni on kylmennyt tunnin tai pari. Vähän ärsyttävää välillä kun unohtaa tämän pikku "ominaisuuden" ja paistokset menevät pilalle kun uuni lakkaa toimimasta. Muuten paistaa ihan ok, eikä eroa isompiin uuniin juuri ole paistotehoilta.

        Astianpesukone: Tehoiltaan ei ihan ole parasta luokkaa, mutta kun huuhtelee astioista pahimmat mössöt pois juoksevalla vedellä ennen koneeseen laittoa niin jälki on ihan ok. Jos koneen avaa kesken ohjelman (esim. jäähdyttely on vielä kesken), niin kone ei osaa itse tajuta että ohjelma on loppu. Tällöin jos tyhjentää koneen, täyttää sen uusilla tiskeillä ja yrittää käynnistää, niin kone vain piippaa ja vilkuttelee valoja. Tällöin on vain pakko laittaa kone päälle ja luukku kiinni että pääsee tekemään vanhan ohjelman loppuun ennenkuin se antaa aloitaa uuden.

        Luulin alussa jo monta kertaa koneen menneen rikki näiden edellä mainittujen "ominaisuuksien" takia, mutta kun olen nämä oppinut ja muistan, niin käytössä ei ole muit ongelmia ollut. Koska vaihtoehtona on elämä ilman astianpesukonetta, niin siihen nähden olen ollut hankintaani varsin tyytyväinen. Ja tyylikkään näköinenkin tuo on, kun minulla on se rosteriversio.

        Käyttöohjeessa lukee selvästi ettei kiertoilman kanssa saa asettaa uunia kuumimmalle. Muuten se ylikuumentuessaan lakkaa toimimasta. Ja astianpesukonetta ei ole tarkoitettu avattavaksi ennen ohjelman päättymisestä kertovaa äänimerkkiä.


    • Hellamiliisi

      En ole löytänyt Candy Triolle jalkoja, että sen saisi samaan tasoon tiskipöydän kanssa.

      • laadidaa

        Moro!
        Onko joku selvittänyt saako candy trioa nostettu 90cm:iin vai pitääkö pyytää uudet kaapistotkin matalampana?


      • Samaa pohdiskeleva

        Näin on, itsellänikin tällä hetkellä uuni 5cm työtasoa alempana. Kysyin mahdollista korotuspalaa Candy Hooverin asiakaspalvelusta ja tässä saamani vastaus:

        "Trio:n vakiokorkeus 85 cm ja suomalainen kalustemitotus on 90 cm.
        Alle voi rakentaa ns. valesokkelin, jolla sen saa nostettua 90 cm.

        Ystävällisin terveisin,
        Candy Hoover Oy
        Myynti"

        Eli seuraavan kerran kun tulee käytyä rautakaupassa pitää varmaan ostaa 5cm korkuinen vedenkestävä "täytepala" ja asentaa se uunin alle. Muuten kyllä hyvä peli. :)


      • Sama vielä
        Samaa pohdiskeleva kirjoitti:

        Näin on, itsellänikin tällä hetkellä uuni 5cm työtasoa alempana. Kysyin mahdollista korotuspalaa Candy Hooverin asiakaspalvelusta ja tässä saamani vastaus:

        "Trio:n vakiokorkeus 85 cm ja suomalainen kalustemitotus on 90 cm.
        Alle voi rakentaa ns. valesokkelin, jolla sen saa nostettua 90 cm.

        Ystävällisin terveisin,
        Candy Hoover Oy
        Myynti"

        Eli seuraavan kerran kun tulee käytyä rautakaupassa pitää varmaan ostaa 5cm korkuinen vedenkestävä "täytepala" ja asentaa se uunin alle. Muuten kyllä hyvä peli. :)

        Niin ja tosiaan jos saat keittiön kaapistot tilattua 5cm matalampana niin miksei. Eipähän tarvitsisi nähdä vaivaa korotuksen kanssa.


    • kr

      On kokemusta.
      Ostin Trion n. kolme vuotta sitten. Apk:n ohituskytkin kärähti mutta meni takuuseen. Apk ja uuni /liesi ei voi olla päällä yhtaikaa. Nyt särkyi uunin Ulommainen lasiluukku tuhanne p päreiksi, en tiedä miksi. Alan hankkia uutta.
      Kaikesta huolimatta olen ollut tyytyväinen.

    • Korkeus

      MIkä korkeus on tiskarissa?

      • Vertaaja.fi

        Onpa kallista.
        Kannattaa verrata hintoja!


      • tampereella 4

        1300 € sain tarjouksen tästä koneesta ja 5 cm lisäsokkeli samaan hintaan.


    • No sehän näyttää jo kodinkoneelta tuo uusi Candy...

      Semmosta kysyisin muilta omistajilta että mites toi astioiden kuivuus pesun jälkeen? Eli onko kuivia, ku mulla ne on ihan märkiä ku ohjelma loppuu vaikka kuivaus jakso on melkeen pidempi kuin itse pesuaika...

    • harkitsen trio ostoa

      minä tykkää leipoa ja nimen omaan uuninpitää pystyä kuumenemaan 250 asteeseen käykö se CANDY tiolla

    • Meillä mökillä on ollut käytössä vuodesta 1988 alkaen. Nyt pari levyä mykkänä, mutta muuten pelittää edelleen. Meinaan vaihtaa samanlaiseen...

    • Anonyymi

      ylläpito tosi ahkerana näiden vähintään kymmenen vuotta vanhojen viestketjujen nostossa!

    • Anonyymi

      Hyvä kone meillä mökillä ollut monta vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe