vhs-kasetit dvd:lle

Marjaana55

Minulla on omia kuvauksia 12 vhs-kasetillista. Miten ja millaisella "lisälaitteella" tai systeemillä saisin ne siirrettyä dvd:lle? Mihin hintaan joku yritys tekisi tämän siirron minulle? Mihin otan yhteyttä?

5

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Digital

      Jos haluat itse siirtää VHS videot CD:lle taikka DVD:lle voit ostaa esim :

      Pinnacle Dazzle DVD Recorder DVC 101.
      Siirrä vanhat videosi DVD:lle helpommin kuin luulitkaan! Liitä videosi Dazzleen ja Dazzle tietokoneen USB-liitäntään ja polta oma DVD valikoineen.(Pinnaclen oma mainos)

      Pinnacle Dazzle ei ole ainut samantyyppisiä laitteita on muillakin valmistajilla.
      Kannattaa tarkistaa että laitteen mukana tulee myös tarvittava editointi ohjelma.

    • myös jatkossa

      Itselläni on nuo molemmat yllämainitut ja VHS:ltä DVD:lle tai päinvastoin onnistuu kopioiminen DUBBING näppäimellä. Molemmat laitteeni ovat päivittäisessä käytössä kun näillä voi myös tallentaa DVD levyille aivan päivittäisiä TV ohjelmia ja katsella vaikkapa ostettuja DVD levyjä. Samoin CD levyjen kuuntelu onnistuu hyvin..

      • - joskus kun pysyvämpää -

        Usein olen myös pannut näillä talteen kovasti käyttämäni Topfieldin digiboksilta muiden ohjelmien tieltä talteen jonkun ohjelman jota katselemme laajemmalla porukalla DVD-levyiltä...


      • - joskus kun pysyvämpää - kirjoitti:

        Usein olen myös pannut näillä talteen kovasti käyttämäni Topfieldin digiboksilta muiden ohjelmien tieltä talteen jonkun ohjelman jota katselemme laajemmalla porukalla DVD-levyiltä...

        Voinko tilata tarvittavat laitteet netistä, mistä ja mihin hintaan? Onko käyttäminen helppoa? tv. Marjaana


      • JarkkoHKI*
        MarLee013 kirjoitti:

        Voinko tilata tarvittavat laitteet netistä, mistä ja mihin hintaan? Onko käyttäminen helppoa? tv. Marjaana

        Haluaisiko joku joka on jo siirtänyt kaikki vhs aarteensa dvdlle myydä tuon Pinnacle Dazzle DVD Recorder DVC 101 -laitteen? ([email protected])


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe