Minulla on omia kuvauksia 12 vhs-kasetillista. Miten ja millaisella "lisälaitteella" tai systeemillä saisin ne siirrettyä dvd:lle? Mihin hintaan joku yritys tekisi tämän siirron minulle? Mihin otan yhteyttä?
vhs-kasetit dvd:lle
5
1244
Vastaukset
- Digital
Jos haluat itse siirtää VHS videot CD:lle taikka DVD:lle voit ostaa esim :
Pinnacle Dazzle DVD Recorder DVC 101.
Siirrä vanhat videosi DVD:lle helpommin kuin luulitkaan! Liitä videosi Dazzleen ja Dazzle tietokoneen USB-liitäntään ja polta oma DVD valikoineen.(Pinnaclen oma mainos)
Pinnacle Dazzle ei ole ainut samantyyppisiä laitteita on muillakin valmistajilla.
Kannattaa tarkistaa että laitteen mukana tulee myös tarvittava editointi ohjelma. - myös jatkossa
Itselläni on nuo molemmat yllämainitut ja VHS:ltä DVD:lle tai päinvastoin onnistuu kopioiminen DUBBING näppäimellä. Molemmat laitteeni ovat päivittäisessä käytössä kun näillä voi myös tallentaa DVD levyille aivan päivittäisiä TV ohjelmia ja katsella vaikkapa ostettuja DVD levyjä. Samoin CD levyjen kuuntelu onnistuu hyvin..
- - joskus kun pysyvämpää -
Usein olen myös pannut näillä talteen kovasti käyttämäni Topfieldin digiboksilta muiden ohjelmien tieltä talteen jonkun ohjelman jota katselemme laajemmalla porukalla DVD-levyiltä...
- joskus kun pysyvämpää - kirjoitti:
Usein olen myös pannut näillä talteen kovasti käyttämäni Topfieldin digiboksilta muiden ohjelmien tieltä talteen jonkun ohjelman jota katselemme laajemmalla porukalla DVD-levyiltä...
Voinko tilata tarvittavat laitteet netistä, mistä ja mihin hintaan? Onko käyttäminen helppoa? tv. Marjaana
- JarkkoHKI*
MarLee013 kirjoitti:
Voinko tilata tarvittavat laitteet netistä, mistä ja mihin hintaan? Onko käyttäminen helppoa? tv. Marjaana
Haluaisiko joku joka on jo siirtänyt kaikki vhs aarteensa dvdlle myydä tuon Pinnacle Dazzle DVD Recorder DVC 101 -laitteen? ([email protected])
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876