Piirtelen viivoja
ilmaan
koettelen
rakkauden rajoja
ylitän toisinaan
korkeimman huipun kautta
joskus menen
ali matalimman sillan
välillä kierrän
kehää
eksyneenä
vieraaseen metsään
Puristan sormea
kynän
ympärille
etten itseltäni
hukkuisi
siirtelen
ajatuksen voimalla
vuoria
soudan sekä
huopaan
vastavirtaan
poispäin rakkauden
merestä
kuitenkin
aina kohti
Sinua
Ilmaan piirretty viiva
11
273
Vastaukset
- Odelii*
Voisiko tätä sujuvammin sanoa..
T a i t a v a s t i
kerättyjä
käänteitä
"taudinkuvasta" nimeltä
Rakkaus... :O))
keitoksia
hämmennellen,
Kiitelee sua Odelii - Odelii
Vastaan uudestaan,
koska aiempaan viestiini
on liittynyt jokin "häiriö"
tai väärinymmärrys?
***
"etten itseltäni
hukkuisi"
Sekin on mahdollista,
mutta sydän tietää,
joten
loppujen lopuksi kuitenkin
... aina kohti Sinua
Kiitos, tuulis- Tanssi-tuulispää
Tämä elämä on hassu juttu
on niin paljon rajoja
monenlaisia viivoja
jokainen piirtää omansa
toinen tykkää hiilipiirustuksista
yksi käyttää koko paletin
kaikki öljyvärit
toinen varovasti maalailee
pastellisävyillä
Niin monta totuutta
sisäkkäin
lomittain
ja vierekkäin
Kaikki yhtä totta!
Kiitos sinulle ihanainen
- kerppulintu
Huomaan, että hyviä ne ovatkin. Niissä on ajatusta ja sointuvuutta. Todella tanssit tuulispäänä riviltä riville. melodiasi on kaunis ja rytmikäs.
Kerppuli- Tanssi-tuulispää
Huhupuheilla on hauskat siivet:
Kun kauniisti toisesta puhuu
tai ajattelee
ne enkelin siipiä muistuttaa
kun pahaa tahtoo
ja tarkoittaa
niin mustat siivet
sivaltaa
Kiitos kun minua sillä valkoisella höyhenellä
kevyesti kutittelit =o)
t. Tuulis
...Ja kiitos...
Kun toit tuon luettavakseni ,
rakkauden taistoista ylä -ja alamäestä.
Hoviniiaus tässä kohtaa=)- Tanssi-tuulispää
Puumerkki voi olla
tähti tai sydän
apteekkarin käsialalla
tehty signeeraus
Korukirjailtu ajatus
Polttomerkki on
kuumempi ja tekee
kipeää
niinkuin tatuointi
sitä ei voi kumittaa
vaikka mielipide muuttuu
tai ajatus joskus jumittaa
niin kiitän sanoistasi
lämpimistä muttei liian
kuumista
sanoistasi
tänään =o))
t. Tuulis
Hei - tämähän on hieno runo ja niin
sujuvasti kerrottu,että tavallaan
kaipaus löytää sylin
johon turvautua
onnelliseen yhteiseloon.
Hieno otsikko,johon useasti
kiinnitän huomioni.Upea.
Mennään tuulispäänä
pyhä aamuun
yön kautta levollisin
askelin.- Tanssi-tuulispää
Kaipuun syli
muuttaa muotoaan
se voi olla
kuin tuttu ja turvallinen
nojatuoli
johon käpertyä
kuuntelemaan
sielujen sinfonioita
toisinaan
se on
ahdas ruuvipenkki
joka puristaa
satuttaa
tekee kipeää
parhaimmilaan
kaipuun sylissä
on tilaa ja turvaa
oikeassa suhteessa
läheisyyttä
ja etäisyyttä
Sylin kaipuu
etäisyydessä
ikävään vaipuu
läheisyydessä
ihmeisiin
taipuu...
- Kiitos lämmin Sinulle. Mie riennän pyhän kunniaksi iltavuoroon ja töihin kömmin =o)) Tanssi-tuulispää kirjoitti:
Kaipuun syli
muuttaa muotoaan
se voi olla
kuin tuttu ja turvallinen
nojatuoli
johon käpertyä
kuuntelemaan
sielujen sinfonioita
toisinaan
se on
ahdas ruuvipenkki
joka puristaa
satuttaa
tekee kipeää
parhaimmilaan
kaipuun sylissä
on tilaa ja turvaa
oikeassa suhteessa
läheisyyttä
ja etäisyyttä
Sylin kaipuu
etäisyydessä
ikävään vaipuu
läheisyydessä
ihmeisiin
taipuu...
- Kiitos lämmin Sinulle. Mie riennän pyhän kunniaksi iltavuoroon ja töihin kömmin =o))Tämä sylisi kaipuu saa tuntemaan
sellaista aatosta,jota voi vain
lukea,eikä omilla sanoilla mennä
sitä tärveltämään.
Olkoon siis yhteinen sylimme
...nyt sitten tulee minulle
korvatillikkaa - otan vastaan,
kun itse aiheutan näitä sanoja.
Voi hitsi,miksi sitä minua töihin
täytyy lähteä...kovat on aseet,
kun hän sieltä tulee tänne...
- lindalinda1
tämä runo on todella upea !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634