Ilmaan piirretty viiva

Tanssi-tuulispää

Piirtelen viivoja
ilmaan

koettelen
rakkauden rajoja

ylitän toisinaan
korkeimman huipun kautta

joskus menen
ali matalimman sillan

välillä kierrän
kehää
eksyneenä
vieraaseen metsään

Puristan sormea
kynän
ympärille

etten itseltäni
hukkuisi

siirtelen
ajatuksen voimalla
vuoria

soudan sekä
huopaan

vastavirtaan

poispäin rakkauden
merestä

kuitenkin
aina kohti
Sinua

11

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odelii*

      Voisiko tätä sujuvammin sanoa..
      T a i t a v a s t i
      kerättyjä
      käänteitä
      "taudinkuvasta" nimeltä
      Rakkaus... :O))

      keitoksia
      hämmennellen,


      Kiitelee sua Odelii

    • Odelii

      Vastaan uudestaan,
      koska aiempaan viestiini
      on liittynyt jokin "häiriö"
      tai väärinymmärrys?
      ***

      "etten itseltäni
      hukkuisi"
      Sekin on mahdollista,
      mutta sydän tietää,
      joten
      loppujen lopuksi kuitenkin

      ... aina kohti Sinua

      Kiitos, tuulis

      • Tanssi-tuulispää

        Tämä elämä on hassu juttu
        on niin paljon rajoja
        monenlaisia viivoja

        jokainen piirtää omansa
        toinen tykkää hiilipiirustuksista
        yksi käyttää koko paletin
        kaikki öljyvärit

        toinen varovasti maalailee
        pastellisävyillä

        Niin monta totuutta
        sisäkkäin
        lomittain
        ja vierekkäin

        Kaikki yhtä totta!

        Kiitos sinulle ihanainen


    • kerppulintu

      Huomaan, että hyviä ne ovatkin. Niissä on ajatusta ja sointuvuutta. Todella tanssit tuulispäänä riviltä riville. melodiasi on kaunis ja rytmikäs.

      Kerppuli

      • Tanssi-tuulispää

        Huhupuheilla on hauskat siivet:

        Kun kauniisti toisesta puhuu
        tai ajattelee

        ne enkelin siipiä muistuttaa

        kun pahaa tahtoo
        ja tarkoittaa
        niin mustat siivet
        sivaltaa

        Kiitos kun minua sillä valkoisella höyhenellä
        kevyesti kutittelit =o)

        t. Tuulis


    • ...Ja kiitos...
      Kun toit tuon luettavakseni ,
      rakkauden taistoista ylä -ja alamäestä.
      Hoviniiaus tässä kohtaa=)

      • Tanssi-tuulispää

        Puumerkki voi olla
        tähti tai sydän
        apteekkarin käsialalla
        tehty signeeraus

        Korukirjailtu ajatus

        Polttomerkki on
        kuumempi ja tekee
        kipeää

        niinkuin tatuointi
        sitä ei voi kumittaa

        vaikka mielipide muuttuu
        tai ajatus joskus jumittaa

        niin kiitän sanoistasi
        lämpimistä muttei liian
        kuumista
        sanoistasi
        tänään =o))

        t. Tuulis


    • Hei - tämähän on hieno runo ja niin
      sujuvasti kerrottu,että tavallaan
      kaipaus löytää sylin
      johon turvautua
      onnelliseen yhteiseloon.

      Hieno otsikko,johon useasti
      kiinnitän huomioni.Upea.

      Mennään tuulispäänä
      pyhä aamuun
      yön kautta levollisin
      askelin.

      • Tanssi-tuulispää

        Kaipuun syli
        muuttaa muotoaan

        se voi olla
        kuin tuttu ja turvallinen
        nojatuoli

        johon käpertyä
        kuuntelemaan
        sielujen sinfonioita

        toisinaan
        se on
        ahdas ruuvipenkki

        joka puristaa
        satuttaa
        tekee kipeää

        parhaimmilaan
        kaipuun sylissä
        on tilaa ja turvaa

        oikeassa suhteessa
        läheisyyttä
        ja etäisyyttä

        Sylin kaipuu
        etäisyydessä
        ikävään vaipuu

        läheisyydessä
        ihmeisiin
        taipuu...

        - Kiitos lämmin Sinulle. Mie riennän pyhän kunniaksi iltavuoroon ja töihin kömmin =o))


      • Tanssi-tuulispää kirjoitti:

        Kaipuun syli
        muuttaa muotoaan

        se voi olla
        kuin tuttu ja turvallinen
        nojatuoli

        johon käpertyä
        kuuntelemaan
        sielujen sinfonioita

        toisinaan
        se on
        ahdas ruuvipenkki

        joka puristaa
        satuttaa
        tekee kipeää

        parhaimmilaan
        kaipuun sylissä
        on tilaa ja turvaa

        oikeassa suhteessa
        läheisyyttä
        ja etäisyyttä

        Sylin kaipuu
        etäisyydessä
        ikävään vaipuu

        läheisyydessä
        ihmeisiin
        taipuu...

        - Kiitos lämmin Sinulle. Mie riennän pyhän kunniaksi iltavuoroon ja töihin kömmin =o))

        Tämä sylisi kaipuu saa tuntemaan
        sellaista aatosta,jota voi vain
        lukea,eikä omilla sanoilla mennä
        sitä tärveltämään.
        Olkoon siis yhteinen sylimme
        ...nyt sitten tulee minulle
        korvatillikkaa - otan vastaan,
        kun itse aiheutan näitä sanoja.

        Voi hitsi,miksi sitä minua töihin
        täytyy lähteä...kovat on aseet,
        kun hän sieltä tulee tänne...


    • lindalinda1

      tämä runo on todella upea !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe