Silmälasit netistä tosi halvalla

halpisrillit

Todella edulliset ja hyvät silmälasit voi tilata nettikaupastakin. Olen itse kokeillut jenkkifirma zennioptical.com :ia, josta tilasin kahdet lasit ja hinnaksi tuli yhteensä alle 50 dollaria (sisältäen 9 taalan postikulut). Eli kahdet lasit alle 40 euron!


Ohjeet ovat melko selvät (englanniksi tosin) ja kuten sanottua kehysten ja linssien laatu on ainakin toistaiseksi osoittautunut tosi hyväksi.

Lasit tulivat 3 viikossa kirjattuna kirjeenä, lähetyspaikka näytti olevan Hong Kong, eli Kiinasta ne rillit tuli.

9

2299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläkin..

      Ettei nuo vain ole samoja silmälaseja, joita täällä saa halpakaupasta kolmella eurolla.

      Halpakaupan laseja olen käyttänyt väliaikaisesti mirkelilaseina ja kalareissuilla.
      Sangat noissa kestää yhtähyvin, kuin kalleimmissakin, mutta linssit naarmuuntuu ja kerää pölyä laatulaseja herkemmin.
      Kiinasta tulee nuokin..

      • halpisrillit

        siis ei mitään pelkkiä lukulaseja, vaan täysin minun tarpeisiin tehdyt (likinäköisyys hajataitteisuus) lasit. Linsseihin saa pinnoitteet ja ohennukset jne. ja siitä huolimatta hinta on yli 90 % Suomen "ale-hintoja" halvempi.


      • ghbnj
        halpisrillit kirjoitti:

        siis ei mitään pelkkiä lukulaseja, vaan täysin minun tarpeisiin tehdyt (likinäköisyys hajataitteisuus) lasit. Linsseihin saa pinnoitteet ja ohennukset jne. ja siitä huolimatta hinta on yli 90 % Suomen "ale-hintoja" halvempi.

        Alle 50e vahvuuksilla ja viel hajataittoa mulla! http://www.xn--silmlasikauppa-8hb.fi


    • juippie

      Hong Kong-tuotteet ovat tänäpänä laadukkaita.

      • täältä

      • samasta nettikaupasta
        täältä kirjoitti:

        http://www.favoptic.com/?language=FI

        ...ja oon tosi tyytyväinen.

        Tilasin myös lukulasit favopticista. Odotan jännityksellä, josko toimivat.
        Kadotin yli 300 € lukulasini, melko uudet. Resepti oli tallella, ja nyt köyhänä kokeilin ko. firmaa..
        Saas nähdä, näkeekö...


    • resus

      itse pyysin silmälasiliikkeestä hinta arvion sosiaalitoimistoon vietäväksi ja seuraavana päivänä menin takaisin liikkeeseen ja sanoin että on liikaa tuloja sosku ei maksa niin maksan sen itse ja sain samaan hintaan eli sosiaalitoimisto saa parhaan mahdollisen alennuksen.

    • glasseye
    • Mulle FAVOPTIC makso 50 eur. Reseptillä tilasin. Meilissä kysyin että korjaavatko myös linssiin taittovirheet ym. VASTAUSTA EI TULLUT. Lopputulos on että silmäni eivät ole yhtä rentoutuneet lasien kanssa kuin optikolta hankittujen lasien kanssa..... tuli olo, että kehyksissä on ne muutaman euron linnssit, mitä joka halpahallissakin myydään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe