moi pitemmän aikaa on tuntunu sille että haluisin kokea miltä tuntuu kun toinen mies koskee ja tekee jotain muutakin mut en oo aikasemmin kirjottanu saati sitten etsiny seuraa mut nyt tekis oikeesti mieli kokeilla sitä...oon kihloissa naisen kanssa ja onnellinenkin mut kokemushan sekin ois...ja eihän siitä kellekkään tarviais kertoo...oon varsinais suomessa asuva ihminen..ylipainoinenkin kyllä oon mut jos se ei ois este sille asialle....oon 27v....pelkkä ajatus saa paikat kovettumaan...
..haluisin kokeilla
3
1148
Vastaukset
- nipert
Se on jotain aivan ihanaa kun mies koskee :) itse olen biseksuaali. ekaa kertaa minuu koski yks minuu vanhempi mies kun olin "sinkku" tai siis seurustelin naisen kanssa ja hänelle oli ok tällaiset mies-seikkailut. ihan ensin kun mies silittää sun hiuksia ja hivelee kaulaa tuntuu ihan vitun oudolta, mutta ei ollenkaan pahalta. seksi miehen kanssa ei varsinaisesti ole mitenkään erikoista, ainakaan omalla kohdalla ei ole ollut. siinä se menee niinku naisenkin kanssa, ehkä hieman parempaakin kun mies omistaa saman vehkeen ku siekin ni se tietää millasista asioita se pikku veitikka pitää :) tällä hetkellä seurustelen miehen kanssa. ja se kosketus tuntuu tällä hetkellä mielettömän hyvältä kun se tulee ihmiseltä josta tykkää niin maan helvetisti :D siis tää viesti ei ollu mikää "hei minä täällä autan sua kokemaan sen kosketuksen, ei :D oli tarkotus vaan kertoa että millaselta se tuntuu :)"
- ......m
kyllä sekin ois varmaan kivaa jos sais imee toista ja sit tietenkin päin vastoin...ja kiva ois kahtoo vaikka sopivaa leffaa ja yhdessä ja hoidella omilla käsillään sit kummatkin..mut nää on vaan villejä haaveiluja omista haluistaan...ois kyl kiva toteuttaa jonkun kaa
- nipert
......m kirjoitti:
kyllä sekin ois varmaan kivaa jos sais imee toista ja sit tietenkin päin vastoin...ja kiva ois kahtoo vaikka sopivaa leffaa ja yhdessä ja hoidella omilla käsillään sit kummatkin..mut nää on vaan villejä haaveiluja omista haluistaan...ois kyl kiva toteuttaa jonkun kaa
Hmm niin.. onhan sekin ihan mukavaa juu, mutta voin sanoa että kun siitä toisesta ihmisestä välittää ni se tuntuu kymmenen potenssiin paremmalta :D niin ku naisenkin kanssa. eri asia että onko pelkkää jyystöä vaiko sitten tunteet mukana :) jees, fantasioita saa aina olla, ja pitääkin olla ! lykkyä vaan seuran etsintään, qruiser siihen aika hyvä ja sit chattei on erilaisia esim quntele.fi ja mitähän viellä.. iskuri.net myös mut se vähän hankala ku kaikkii ei voi vastata suoraan viestillä vaa pitää esim mobiililla.. mutta juu, onnea ! (itse en seurustelevana voi enkä halua auttaa :D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784