Moi!
Kova matkakuume on vaivannut jo pitemmän aikaa, mutta kavereilla ei ole joko aikaa, rahaa tai halukkuutta lähteä reissuun. Yksinkin tietysti voisin lähtä, mutta on se jotenkin aina kivempi jonkun kanssa :) Ajankohtana olisi toukokuu, ja kohteeksi käy melkein mikä vain, paitsi ei turistirysät enkä välttämättä välittäisi mistään miljoonakaupungeistakaan. Interrailista olen haaveillut jo monta vuotta, joten se olisi yksi vaihtoehto. Matkalla tykkään nähdä paikallista elämää ja kierrellä eri paikoissa, mutta on aurinkoakin kiva ottaa ja uida jos sattuu olemaan lämmintä. Viihteelläkin tietysti voi käydä, mutta en kuitenkaan ole lähdössä ulkomaille pääasiassa ryyppäämään, koska sitä voi harrastaa Suomessakin... Matkakumppaniksi en halua mitään kitisevää hienohelmaa, vaan mieluiten jonkun seikkailunhaluisen rennon tyypin. Jos esim. menisi reilaamaan, niin ite ainakin tykkäisin mennä mielen mukaan sen kummempia suunnittelematta etukäteen.
Ite olen siis 21-vuotias tyttö, ja olen nähnyt tavallisimmat turistirysät ja sen lisäksi olen matkustellut jonkin verran Euroopassa au pairina ollessani. Euroopan ulkopuolella en siis ole vielä käynyt (Tunisiaa lukuun ottamatta), mutta esim. Intia kiinnostaisi. Olen spontaani ja seikkailunhaluinen, ja ainakin omasta mielestäni ihan rento, ja ehkä myös vähän hölmö toisinaan :D
Jos kiinnostaa lähteä reissaamaan, niin ota yhteyttä: [email protected]
Matkakuume
haluaa reissuun
1
594
Vastaukset
- jani heinonen
no minne matkustetaan? olen matkalla kohti eteen päin halvalla... kirjoittele jos kinnostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924