Probleemini on TV-kaistalta tallennettujen ohjelmien muuttaminen sellaiseen muotoon että 40€:n DVD-soittimenikin lukee niitä DVD-rompulta. Ohjelmat tallentuvat kovalevylle .flv-muodossa.
Sain jo neuvon että Avidemuxin Format-haitarissa oltava AVI. Mutta entä ylemmät haitarit? Video-haitarissa on Copy, kolmea erilaista MPEG-4:ää, VCD:tä, DVD:tä jne., Audiossa taas Copy, MP3, AAC jne...
Olen yrittänyt erilaisia yhdistelmiä (muihin valikoihin en ole koskenut), polttanut DVD:lle ja käyttänyt sitä aina DVD-soittimessa mutta ei futaa. Mikä neuvoksi?
Avidemux -> DVD
7
256
Vastaukset
- saada DVD muoto vai?
Jos tavallinen DVD, niin käytä valikon Auto --> DVD asetuksia.
- ja sit
vielä pitää syntyvä mpg authoroida esim. GUI for dvdauthorilla ennen polttoa.
- TV-kaista
Kiitos vastauksesta. Koetin tuota juuri; Auto -> DVD muuttaa aiemmin mainittuihin valikkoihin seuraavat: DVD(lavc), MP2(twoLAME) ja MPEG-PS(A V). Ohjelma tekee tallennuspaikkaan (eli minulla työpöydälle) useita pienempiä tiedostoja, eräskin on muotoa .stat. Valitsin kuitenkin suurimman, joka koonsa puolesta olisi voinutkin olla OK ja poltin sen mutta ei vain toimi DVD-soittimessa.
Viimeiseen eli format-valikkoon ei voi vaihtaa AVIa koska silloin ohjelma herjaa...
Olisiko vielä neuvoja? - ja sitte
TV-kaista kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Koetin tuota juuri; Auto -> DVD muuttaa aiemmin mainittuihin valikkoihin seuraavat: DVD(lavc), MP2(twoLAME) ja MPEG-PS(A V). Ohjelma tekee tallennuspaikkaan (eli minulla työpöydälle) useita pienempiä tiedostoja, eräskin on muotoa .stat. Valitsin kuitenkin suurimman, joka koonsa puolesta olisi voinutkin olla OK ja poltin sen mutta ei vain toimi DVD-soittimessa.
Viimeiseen eli format-valikkoon ei voi vaihtaa AVIa koska silloin ohjelma herjaa...
Olisiko vielä neuvoja?save-vaiheessa pitää kirjoittaa tiedoston nimen perään itse pääte eli tässä tapauksessa .mpg
- TV-kaista
ja sitte kirjoitti:
save-vaiheessa pitää kirjoittaa tiedoston nimen perään itse pääte eli tässä tapauksessa .mpg
Hurraa!!! Tällä pikku muutoksella futaa, kiitos paljon!
- raus antero
olisit ostanut 45 euron soittimen jolla näkyy xvid/divx:t niin olisit päässyt vähemmällä. Ja jos joskus säät ähellettyä authoroidun dvd:n niin kerro näkyykö muuta kuin pikselipuuroa. Jostain 300 kpbs flv:stä et saa millään katselukelpoista dvd:tä.
- TV-kaista
Ei, kyllä minä jonkun TV-kaistalta tallennetun ohjelman olen TV:n ruudulta jo katsonutkin, siitä on kuitenkin aikaa ja en vain muista kuinka Avidemuxin asetuksien piti olla (toimi ilman authorointia, eikä edes tarvittu mitään toista ohjelmaa).
Vieläkö joku muu, vinkkejä, pyydän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824