Oi, sua tyttöä

punapäätä,

sikkurasilmää,
kotkansilmää,
mikset sinä jo päätä?

Veisin sut täältä
arjestas juhlaan -
aikaani tuhlaan?
Taas vaihtui loimi
sun yllä.

Lime on kirpeetä,
mehukas silti,
värinä sulle sopis,
silti sua mieluummin
pukukopis
katsoisin pelkässä topis,

kuin liki
klovnin kauluksessa.

Riisu tuo kude jo
harteiltas pois,
alahan tulla
niin kuin jo ois,

mun palvelu nääs ois plus.

Oi tyttöni punakutrinen,
ellet sä pian
vilkkaasti tuu,
jää suukottamatta sun
muikea suu -

ellen sua kaappaa
kesken sun touhun,
ellen, niin ellen...

arvaahan mitä?
Pianko rakastan?

9

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keltainen-toukokuu

.. voisin väittää hyväntuuliseksi runoksi. Ihmisessä on monta puolta, yksi ei sulje toista pois. Vallattomuus, herkkyys, surumielisyys, kyky tuntea empatiaa, kyky nauraa itselleen jne.... kaikki ovat ihmisen eri puolia. Itsensä kun tuntee ja hyväksyy itsenään, helpottaa myös toisen ihmisen hyväksymistä itsenään. Taas herkesin mietteliääksi, no hienosti kirjoitit, kun aatoksia sait irroitettua nupistani.:)

• mahtanut

joskus kirjoittaessani olla pahalla tuulella ja kirjoittanut tosissani pahantuulisia kirjoituksia?:)

Herttinen sentään, mitä olen mennyt tekemään!
        Ehkä huumoriyritykseni ovat liian mustaa huumoria, tai eivät huumoria lainkaan.

On totta, että joistakin nettimaailmassa tapahtuvista asioista en kykene kaivamaan huumoria, en sitten millään. Ellen... kaivaisi aina esiin tiettyjä johonkin mammuttiyritykseen (omasta näkövinkkelistäni katsoen) liittyviä vastuukysymyksiä, saattaisin mennä vähän useamminkin hyväntuulisesta?

Mutta että oppia lirkuttelemaan naiselle? Luulen, että siinä minulla on vielä tekemistä. Paaljon tekemistä, että se tulisi luonnikkaasti, jostakin kumman syystä.

• Keltainen-toukokuu
        mahtanut kirjoitti:

joskus kirjoittaessani olla pahalla tuulella ja kirjoittanut tosissani pahantuulisia kirjoituksia?:)

Herttinen sentään, mitä olen mennyt tekemään!
        Ehkä huumoriyritykseni ovat liian mustaa huumoria, tai eivät huumoria lainkaan.

On totta, että joistakin nettimaailmassa tapahtuvista asioista en kykene kaivamaan huumoria, en sitten millään. Ellen... kaivaisi aina esiin tiettyjä johonkin mammuttiyritykseen (omasta näkövinkkelistäni katsoen) liittyviä vastuukysymyksiä, saattaisin mennä vähän useamminkin hyväntuulisesta?

Mutta että oppia lirkuttelemaan naiselle? Luulen, että siinä minulla on vielä tekemistä. Paaljon tekemistä, että se tulisi luonnikkaasti, jostakin kumman syystä.

.. osaa tuohon vastata, tämän tässä kommentoin, hymyillen vieläpä.

Nettimaailma on toki pullollaan kaikenmoista pahaakin, olet kovin oikeassa siinä. Monasti joutuu ihmettelemään ihmisen pahuutta toiselle ihmiselle, kun ei edes kykene puuttumaa asioihin mitenkään, tulee entistä surullisemmaksi.

Miksi naiselle lirkuttelusta pitäisi tehdä kynnyskysymys? Eikö ihminen itsenään ole hyvä? Toki epäoikeudenmukaisuuksia ei tarvitse hyväksyä toisessa ihmisessä. Vastasinpa näin omasta näkökulmastani, joku toinen voisi ajatella toisin.:)

• punakutri,
        Keltainen-toukokuu kirjoitti:

.. osaa tuohon vastata, tämän tässä kommentoin, hymyillen vieläpä.

Nettimaailma on toki pullollaan kaikenmoista pahaakin, olet kovin oikeassa siinä. Monasti joutuu ihmettelemään ihmisen pahuutta toiselle ihmiselle, kun ei edes kykene puuttumaa asioihin mitenkään, tulee entistä surullisemmaksi.

Miksi naiselle lirkuttelusta pitäisi tehdä kynnyskysymys? Eikö ihminen itsenään ole hyvä? Toki epäoikeudenmukaisuuksia ei tarvitse hyväksyä toisessa ihmisessä. Vastasinpa näin omasta näkökulmastani, joku toinen voisi ajatella toisin.:)

muuten jää suukotta suu...no, onhan sitä kummempiakin tullut kirjoitetuksi.:)

Toisaalta, jos olisin ammattimainen kirjoittaja, niin voisinhan flirttailla kevyen kutsuvasti ja uskottavasti vaikkapa Suomen peruskalliolle.
        Saisinko sen riisumaan lumisen, jäisen vaippansa. (jo menee taas överiksi, kun käyn pohtimaan, mitä sillä olisi vaipoissaan.)

• Keltainen-toukokuu
        punakutri, kirjoitti:

muuten jää suukotta suu...no, onhan sitä kummempiakin tullut kirjoitetuksi.:)

Toisaalta, jos olisin ammattimainen kirjoittaja, niin voisinhan flirttailla kevyen kutsuvasti ja uskottavasti vaikkapa Suomen peruskalliolle.
        Saisinko sen riisumaan lumisen, jäisen vaippansa. (jo menee taas överiksi, kun käyn pohtimaan, mitä sillä olisi vaipoissaan.)

Enpä jaksa uskoa tuota kalliojuttua lainkaan, flirttailla voipi ihan mielin määrin. Jos kohde on oikea, tehoaa hyvin pienempikin flirtti. Enpä kumminkaan sanoisi flirtin kaikkiin tehoavan.

Voinpa kertoa, että omassa ihmissuhteessani ei ollut flirtistä tietoakaan, ja siltikin hänestä tuli se tärkein minulle. Se on lopultakin ihminen itsessään joka ratkaisee, mutta tämä onkin minun näkemykseni asiasta, joku toinen saattaisi olla eri mieltä. Taidan olla liian totinen joissakin asioissa, vaikka jokaisessa meissä on se vallatonkin puoli.:)

• joillakin
        Keltainen-toukokuu kirjoitti:

Enpä jaksa uskoa tuota kalliojuttua lainkaan, flirttailla voipi ihan mielin määrin. Jos kohde on oikea, tehoaa hyvin pienempikin flirtti. Enpä kumminkaan sanoisi flirtin kaikkiin tehoavan.

Voinpa kertoa, että omassa ihmissuhteessani ei ollut flirtistä tietoakaan, ja siltikin hänestä tuli se tärkein minulle. Se on lopultakin ihminen itsessään joka ratkaisee, mutta tämä onkin minun näkemykseni asiasta, joku toinen saattaisi olla eri mieltä. Taidan olla liian totinen joissakin asioissa, vaikka jokaisessa meissä on se vallatonkin puoli.:)

on valta, joku saa olla vallan vallaton.:)

Oi sinä tyttöni punatukka,
        et sinä riisunut mulle,

kaulusta kiristit tiukemmalle,
        poistua sain takavasemmalle,

tulollaan melkoinen laukku,
        sekaisin vatsalaukku,

tirkistää tuskin kun ehdin.

Jostain saat miehen rehdin?

• käy kun ujo
        joillakin kirjoitti:

on valta, joku saa olla vallan vallaton.:)

Oi sinä tyttöni punatukka,
        et sinä riisunut mulle,

kaulusta kiristit tiukemmalle,
        poistua sain takavasemmalle,

tulollaan melkoinen laukku,
        sekaisin vatsalaukku,

tirkistää tuskin kun ehdin.

Jostain saat miehen rehdin?

mies yrittää punapäistä
        sikkurasilmää,

sanat juuttuvat kurkkuun
        ja muuttuvat kummallisiksi,
        niin kuin tässä nyt
        ministerinsalkkua odoteltaisiin.

Ai perhana.

...
        Tulollaan melkoinen paukku,
        sekaisin vastalaukku...

• lime on

sulle hauskasta runosta. Hassu juttu, lime on munkin uus nuttu. Ahaa, mut muuten ei ookkaan tää mulle tuttu, kun päätös on jo vanha juttu. ;)

• toi ois,

että jälkijunani aina vain
        väärillä raiteilla ois?

Ei tiedä se asemasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe