WWW.VIHTORI.FI hakukone

On kuollut?

Se oli www.vihtori.fi joka on näköjään jo lopettanut. Milloinkohan tuo ajettiin alas.

Ja millaisella starttirahalla pärjäsivät siihen asti? ;)

Kellään mitään tietoa?

Kuulemma koittivat myydä mainoksia kovasti.

7

1749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VihtoriLehtori

      Mihin katosi? Huhut kertoo, että yrittävät vieläkin myydä mainoksia, vaikkei heillä edes ole hakukonetta enää.

      • omaylläpitäjä

        Viimeksi tänään tarjosivat näkyvyyttä sivuilleni huikeaan hintaan.


      • itsensäoptimoija
        omaylläpitäjä kirjoitti:

        Viimeksi tänään tarjosivat näkyvyyttä sivuilleni huikeaan hintaan.

        kiivaasti myös markkinoitiin näkyvyyttä vihtorilta,kallis olisi paikka auringossa miten lie kuinka sinne kohta
        kukaan mahtuukaa?


    • freu

      Vihtori myy google adwordsia. Ja hirveään ylihintaan. On ihan totta että johdolla ja työntekijöillä on huono moraali. Toiminta perustuu siihen että tietämättömiä yrittäjiä huijataan ostamaan hirveään ylihintaan Google Adwordsia.

      • ex-hakemistolainen

        Asia on juuri noin, mutta nyt kuulemani mukaan yrittäjilläkin on tullut jostain hiukan järkeä lisää, eikä he enää ota näitä järjettömiä, ylihintaisia ja täysin turhia google- palveluja. Ei vihtorilta, eikä keneltäkään muultakaan. Ja se on vihtorien loppu!!!


      • Mökkiyrittäjä
        ex-hakemistolainen kirjoitti:

        Asia on juuri noin, mutta nyt kuulemani mukaan yrittäjilläkin on tullut jostain hiukan järkeä lisää, eikä he enää ota näitä järjettömiä, ylihintaisia ja täysin turhia google- palveluja. Ei vihtorilta, eikä keneltäkään muultakaan. Ja se on vihtorien loppu!!!

        Ei puheet pidä paikkaansa, mitä "Jaakobin pojat" sinulle puhuu, kun tulee tilausvahvistus ja luet
        tarkkkaan mitä huomioitavaa pykälässä sanotaan, niin tulet huomaamaan, että mainoksesi paikka
        voi vaihdella Vihtorista riippumattomasta syystä, sama kun kirjoitat hakusanasi, vaikka oman "liiterisi"
        seinään, jos sen sattuisi joku lukemaan ja kysymään, mitä se tarkoittaa.
        Nämä on vieläkin ärsyttävämpiä, kuin lehtimyyjät, jotka lupaa ensin ilmaislahjoja.
        Toivottavasti eivät enää soita, olen perinpohjin suivaantunut heidän myyntitapaansa.


      • Niko P...
        Mökkiyrittäjä kirjoitti:

        Ei puheet pidä paikkaansa, mitä "Jaakobin pojat" sinulle puhuu, kun tulee tilausvahvistus ja luet
        tarkkkaan mitä huomioitavaa pykälässä sanotaan, niin tulet huomaamaan, että mainoksesi paikka
        voi vaihdella Vihtorista riippumattomasta syystä, sama kun kirjoitat hakusanasi, vaikka oman "liiterisi"
        seinään, jos sen sattuisi joku lukemaan ja kysymään, mitä se tarkoittaa.
        Nämä on vieläkin ärsyttävämpiä, kuin lehtimyyjät, jotka lupaa ensin ilmaislahjoja.
        Toivottavasti eivät enää soita, olen perinpohjin suivaantunut heidän myyntitapaansa.

        Vihtori on siis siirtynyt toimimaan vahvemmin Fonectan brändin alla muuttaessaan nimensä Fonecta hakukonemarkkinoinniksi...Olikohan Vihtorin nimi olla jo niin ryvettynyt ja vihattu että oli pakko vaihtaa nimeä?? Itse lyön heti luurin korvaan kun minulle soittava henkilö sanoo olevansa Vihtorin/Fonectan työntekijä. En ole kokenut kuin huonoa palvelua ja suoraa kusetusta siitä yrityksestä. Teen itse google-mainontani suoraan googlen kautta, kustannukset noin 10% siitä mitä Vihtori/Fonecta minulta velottaisi. Ei enää ikinä tämän yrityksen kanssa yhteistyötä omalla kohdallani, kiitos ja näkemiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe