VAROITAN! TÄMÄ ON TODELLAKIN ROMAANIVIESTI, SILLÄ EKSYN TAATUSTI JATKUVASTI AIHEESTA JA PURAN NYT IHAN KAIKEN MITÄ MIELEEN TULEE! KIITOS JOS JOKU JAKSAA LUKEA!
ulkonäkö ja ystävien ylistys
11
675
Vastaukset
- tyttö_vain__
Nii et oletko ajatellu näyttää tuota sun kirjoittamaa viestiä sun poikaystävälle?Hän ymmärtäisi sinua paremmin varmasti että miltä susta tuntuu ja sun kaa ei tarveis sille kertoo samaa asiaa uuestaan kun hän voisi lukea sen :)
Sit jos hän sanoo sinua kateelliseksi ni myönnät sen.Olisin minäki mustis jos oma poikaystäväni hengailis muitten kans eikä tukis mua vaikees tilantees. :)
Vaikka en seurustele niin olen seurustellu yhen kans joka vaa hengaili mun kamujen kans ku mulla oli vaikeeta.Arvaa sattuko muhun ku näin ne joskus yhes kaupungilla ja itse olin yksin eikä kukaa halunnu mun kans olla?se sattuu edelleen,vaikka en seukkaa. :)
Tsemppiä sulle ja juttele sun poikaystävän kans asiat kuntoo,Kerro sille kaikki murhees jos se kuuntelee ja viel painota sitä että ne asiat on vaa teiän tiedos,niitä ei levitellä toisille :)- tyttö_vain__
Mitä ulkonäköön tulee,poikaystäväs vois auttaa kohottaa sun itsetuntoa ja lähtee sun kans vaik lenkille :) Mut jos sun poikaystäväs ei siihen pysty ni voi olla et sillä on muuta mieles sun kamujes kans. :) Ite oon 16v. ja painan 70kg eli ois mullaki lenkillä käyntiä.. :) Jos sä todella rakastat sun poikaystävää ni taistele siitä!Mut jos se ei auta ni se on harmin paikka :(
Mut onnee vielä kerran! :)
- oiuyuio
Painohan ei kerro kaikkea.
Ei laihtuminen onnistu jos ei syö mitään.
Moni on laihtunut pelkästään syömällä säännöllisesti perusruokaa.
Liikkuminen on muutenkin hyväksi terveydelle.
Käy vaik uimassa semmoset 500 metrii aluks.
Yks mun kaveri ui sen 2 kilsaa. - iimoupunkkgb
Eli kiitos vastaajille! Oikeasti tuli parempi mieli kun huomasi saaneensa hyvää kommenttia eikä aina vain niitä mollaajia ja haukkujia mitä näilläkin sivuilla pyörii. :)
Eli, en ole ajatellut näyttää, ei käynyt edes mielessä, mutta voisin tehdä sen.. Ehkä. Tai sitten kerron hänelle itselleen. Jos uskallan, koska en oikeasti halua olla mikään mustasukkainen ämmä. Ja kun nämä parhaat ystäväni ovat myös poikaystävälleni jo tärkeitä ystäviä, niin en haluaisi vääntää heitä liioin erilleen siitä.
Ja tuosta poikaystävän kanssa lenkille menosta, hän itsekin ehdotti sitä kerran kun yhdessä murehdittiin painojamme (vaikka hän onkin minua paljon laihempi) mutta vielä ei olla käyty tuumasta toimeen. Ehkä kesällä... Sillä talvella en _voi_ olla ulkona.
Kiitos paljon että vastasit ja kiitos muutenkin! :)- oiuyui
älä viiltele enää.
Jos on jotain niin puhu se julki. - oiuyui
oiuyui kirjoitti:
älä viiltele enää.
Jos on jotain niin puhu se julki.aina voit puhua ammattilaisille tai vanhemmilles.
Puhuminen auttaa oikeasti. - iimoupunkkgb
oiuyui kirjoitti:
aina voit puhua ammattilaisille tai vanhemmilles.
Puhuminen auttaa oikeasti.Ehkä se auttaa, ehkä ei.. Mutta mä en oo hyvä puhumaa asioistani. :s Ahistun aina jos pitää edes ystävilleki puhuu jotai. Tänään ne sai tietää et viiltelen ja ne yritti saada musta irti et miks mut en osannu kertoo. Onneks ne ei sit udellu sen enempää..
Mutta yritän puhua ystäville tai vaikka poikakaverille.. Ammattityypeille en todellanaan aio enkä osaa puhua.. Meni jo hermot terveydenhoitajaan vaikka se kysyi vain ihan peruskysymyksiä tarkastuksessa. o_o - oiuyi
iimoupunkkgb kirjoitti:
Ehkä se auttaa, ehkä ei.. Mutta mä en oo hyvä puhumaa asioistani. :s Ahistun aina jos pitää edes ystävilleki puhuu jotai. Tänään ne sai tietää et viiltelen ja ne yritti saada musta irti et miks mut en osannu kertoo. Onneks ne ei sit udellu sen enempää..
Mutta yritän puhua ystäville tai vaikka poikakaverille.. Ammattityypeille en todellanaan aio enkä osaa puhua.. Meni jo hermot terveydenhoitajaan vaikka se kysyi vain ihan peruskysymyksiä tarkastuksessa. o_oSen just sanon että moni mun kaveri on saanu apua ammattiauttajilta.
Sä olet hyvä kirjottaa.
Ehkä paperilapun antaminen ois helpompaa aluks? :)
Kiire ei ole.
Jos tulee viiltely tunne niin puhu jollekulle mielummin tunteistas.
Paremmat ajat on edessä :) - iimoupunkkgb
oiuyi kirjoitti:
Sen just sanon että moni mun kaveri on saanu apua ammattiauttajilta.
Sä olet hyvä kirjottaa.
Ehkä paperilapun antaminen ois helpompaa aluks? :)
Kiire ei ole.
Jos tulee viiltely tunne niin puhu jollekulle mielummin tunteistas.
Paremmat ajat on edessä :)Äiti sai eilen ihanasti tietää viiltelystä ja pelkäsin jo kauheaa saarnaa, jota ei sitten tullutkaan. Sanoi vain jotain ja käski juuri itsekin puhumaan jollekulle ennemmin kuin viillellä. Ammattityypeille en varmaankaan osaisi puhua mutta kavereille voin yrittää.. Varsinkin kun yksi ystävistäni on aika lailla samassa tilanteessa (on viillellyt ja on kuten minä, eli toisinaan hyvin pirteä mutta useimmiten hyvin masentuneen oloinen). Hänen kanssaan tänään puhuin ja tuli parempi olo. :)
Kiitos kannustuksesta ja neuvoista, ikeasti.
- Fucum1
Kauhee pullukka oot? Mä oon 15v, täytän nyt helmikuussa 16, ja mä painan 56 kg. Oon 172cm. Niin siis mä oon poika/mies. Mun kaveri painaa 96kg ja on jotain 179-181cm pitkä. Tosin se ei niin paljoo haittaa jos on miespuolinen..
Onko sun äitis tunkenut sut täyteen ruokaa lapsena, vai miten oot lihonnut? Aina ollut ylipainoinen? Mä en osaa kertoo mitään laihdutus vinkkejä, koska oon aina ollut ihanan hyvässä kunnossa!:D- iimoupunkkgb
Toi auttokin niin ihanasti, että voi kiitos. 8) Mutta hyvä jos kerran itse oot elämäsi kunnossa~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402144
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078