Hei!
Olen lähdössä perheeni kanssa kuukauden kuluttua Thaimaaseen (omatoimimatka). Olemme 4 pv Phuketissa ja 11 pv Krabilla. Pohdiskelemme tässä, kuinka siirrymme Phuketista Ao Nangiin. Olemme katselleet, että veneellä pääsemme parhaiten, mutta mistä satamasta? ja miten lautat kulkee? Mitä on hyvä huomioida?
Phuketista Ao Nangiin
4
563
Vastaukset
- ret
Ostakaa sieltä jostain matkatoimistosta matka Krabille. Siihen kuuluu kuljetukset ja laivaliput. Helppoa eikä tarvi itse alkaa säätämään turhaan. Ja luultavasti saa paketin halvemmalla kuin erikseen ostamalla. Ja kannattaa kysyä hintaa muutamasta eri matkatoimistosta.
- taksilla kulkien
Luulisin että taksi on helpoin ja nopein tapa. Matkalaukut kulkee kötevästi ovelta ovelle. Hinta-arvio ehkä 3000 bhatia????
Laivat kai kulkevat Phi Phin kautta (voi olla että on jotain suoriakin, mutta en usko). Eli aikaa kuluu enemmän. Lisäksi täytyy kanniskella laukkuja laivaan ja sieltä ulos. Joka tapauksessa taksia tai muuta kuljetusta täytyy käyttää molemmissa päissä siirtyäkseen satamaan/satamasta, eli on monimutkaisempaa. Tietysti oma hauskuutensa laivamatkassakin on? laivatrhan lähtee sieltä Phuketin itäpuolelta eli jos hotellinne on vaikka Karonilla, niin se ei ole ihan "vieressä".
Kaikkein helpointa olisi kai tilata auto Krabin hotellista suoraan hakemaan teidät. Silloin tietäisitte kustannuksetkin etukäteen eikä tarvitsisi alkaa paikan päällä asian kanssa säätämään. - Tytsy
taksilla kulkien kirjoitti:
Luulisin että taksi on helpoin ja nopein tapa. Matkalaukut kulkee kötevästi ovelta ovelle. Hinta-arvio ehkä 3000 bhatia????
Laivat kai kulkevat Phi Phin kautta (voi olla että on jotain suoriakin, mutta en usko). Eli aikaa kuluu enemmän. Lisäksi täytyy kanniskella laukkuja laivaan ja sieltä ulos. Joka tapauksessa taksia tai muuta kuljetusta täytyy käyttää molemmissa päissä siirtyäkseen satamaan/satamasta, eli on monimutkaisempaa. Tietysti oma hauskuutensa laivamatkassakin on? laivatrhan lähtee sieltä Phuketin itäpuolelta eli jos hotellinne on vaikka Karonilla, niin se ei ole ihan "vieressä".
Kaikkein helpointa olisi kai tilata auto Krabin hotellista suoraan hakemaan teidät. Silloin tietäisitte kustannuksetkin etukäteen eikä tarvitsisi alkaa paikan päällä asian kanssa säätämään.Phuketista pääsee suoraan lautalla Krabille Ao Nangiin. Matka kestää kolmisen tuntia. Matkalaukut kasataan isoon läjään laivan perälle ja siitä pois lähtiessä kukin valikoi omansa. Sujuu ihan helposti tuo matka. Olen mennyt yhden kerran Phuket-Krabi välin. Liput voi ostaa etukäteen tai sitten vasta lauttarannasta, josta ne saa halvemmalla.
Jos mukavuus on etusijalla, niin silloin taksi voi olla paras vaihtoehto. Itse matkustimme ilmastoidulla ykkösluokan bussilla Krabi Townista Phukettiin. Matkalaukkujen kanssa se voi olla hieman epämukavaa.
- loma loppu=(
Kaksi viikkoa sitten perheemme (2 aikuista 4v.tyttö)ostimme Krabilta matkatoimistolta paketin mikä sisälsi hotelli kuljetukset molemmissa päissä venekuljetuksen Krabilta Phuketiin(Phuket townin satama).Olimme tyytyväisiä.Lähdimme Krabin hotellilta klo 14.30 ja saavuimme Phuketiin Katalle klo 18.30.Aikuisen paketti 600 bahtia ja tyttö ilmainen.Halpa ja helppo.Taxi olisi muistaakseni maksanut 3000 bahtia.Bussikin oli kalliimpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944