Mitkä olis hyvät klipsimalliset kuulokkeet,ku napit on liian isot,nyt mulla on Creativen EP-380-kuulokkeet,mutta ne eivät oo korvalla tiiviisti,vaan jäävät etureunasta auki!!!
Kunnon kuulokkeita
6
1243
Vastaukset
- suomi59
osta gradon 325 kuulokkeet ja mainittua mallia on vielä muistaaksee parannettu, mulla on vanhemmat gradon 325:t hinta on jotaa 399 euroo.
- Ne on järjettömän kalliit
Älä osta mitään kuulokkeita jotka maksavat 399 euroa. Osta Kossin Porta Pro:t jotka maksavat 39 euroa tai vähemmän. Äänellisesti ne eivät ole ehkä aivan yhtä hyvät kuin Gradot, mutta eivät Gradotkaan äänellisesti ole 10 kertaa paremmat kuin Kossit.
Mitä tulee hinta laatusuhteeseen ylivoimaisesti parhaat kuulokkeet ovat mainitut Koss Porta Pro:t tai sitten Sennheiser PX100. Niitä kalliimmista kuulokkeista maksat tyhjästä. - codelol
Ne on järjettömän kalliit kirjoitti:
Älä osta mitään kuulokkeita jotka maksavat 399 euroa. Osta Kossin Porta Pro:t jotka maksavat 39 euroa tai vähemmän. Äänellisesti ne eivät ole ehkä aivan yhtä hyvät kuin Gradot, mutta eivät Gradotkaan äänellisesti ole 10 kertaa paremmat kuin Kossit.
Mitä tulee hinta laatusuhteeseen ylivoimaisesti parhaat kuulokkeet ovat mainitut Koss Porta Pro:t tai sitten Sennheiser PX100. Niitä kalliimmista kuulokkeista maksat tyhjästä.lol kossit on p-askat kuuluu kaikkii muut äänet päälle ettet saa mitää selvää omasta musastas
- jotain..
hifiluureja sellaiselle joka on tähän asti kuunnellut jollain napeilla??
- niissä on erilaisia vaihtoe...
Itse olen pitänyt noista, ovat järkevän hintaiset ja mukana kolmet eri vaihtotulpat..
http://www.zestacables.com/index.php?id=103- gradot hyvät mutta kalliit.
mene liikkeeseen jossa on gradon kuulokkeita ja pyydä päästä kuuntelee gradon kuulokkeita 160 gradot on myös testi voittajia hinta jotaa 150 sataa vissii,olen sitä mieltä että kuulokkeihin kannattaa santsata.kerran se vain kirpasee,myös 60 gradoja on hifi lehden mukaan kehuttu niistä oli testi.maksaa jotaa 90 euroo tarjouksessa muistaaksee.joko testi oli hifi lehti tai hifi maaelma lehdessä,nykyään hifi maaelma nimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408