mitäs tänään syötäisiin.
Ehdotuksia, jotain hyvää ravitsevaa ja nälän pois pitävää.
Huomenta
30
872
Vastaukset
Porkkanasosekeittoa, perunarieskaa, vettä.
Jälkiruokana mandariini.- viivi-amaldiina
porkkanasosekeitosta, rieska nam,.
Mutta nämä nälkäiset immeiset ei tyydy ihan noihin.
Oletkos pudottanut painoasi jo paljonkin, tuo ne ylimääräiset minulle. :)
Ei yksi viiskiloa haittaisi ollenkaan lisänä. viivi-amaldiina kirjoitti:
porkkanasosekeitosta, rieska nam,.
Mutta nämä nälkäiset immeiset ei tyydy ihan noihin.
Oletkos pudottanut painoasi jo paljonkin, tuo ne ylimääräiset minulle. :)
Ei yksi viiskiloa haittaisi ollenkaan lisänä.Laitoin eilen tuonne viivatiinan hiilihytraattiketjuun tulosraportin. Kipaise lukemassa.
- ...=////
Tota, äsken söin aamiaseksi eilisiä valkosipuliperunoita ja paistettuja vihanneksia sekä join keskiolutta. Harmitti kun lihat tuli syötyä eilen loppuun.
Illalla on broileria( siis kun kanaa ei saa mistään), ohraa ja jotain vihreetä salaattia.
-Kanan rinta kärtsätään voin ja hunajan seassa paistinpannulla pinnalta. Leikataan sopiva viilto ja laitetaan pippurijuustoa sisään. Uuniin, pikkasen vihanneslientä vuokaan.
-Keitettyä ohraa jossa jotain purkkiananasta, erittäin varovasti suolaa.
-Jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, sipulia ja appelsiinia. Vähän suolaa ja pippuria, muutama tippa öljyä ja pieni loraus viinietikkaa.
-Runsaasti keskiolutta.
Jotain vastaavaa oon tehnyt ennenkin, toi resepti voi muuttua tehdessä, pitää tutkia mitä jääkaapissa on. Tollanen maksaa ravintolassa aika paljon, kotona tehtynä vähemmän kuin tarjouksesta hankitut ruokajuomat.
=DW=- viivi-amaldiina
mennessään, on varmasti hyvää.
Pitikö minun vielä kauppaan lähteä hakeen broileria, tuntuu tosi hyvältä idikseltä.
Olut vain jäis pois mun reseptistä. :)
- HTZA
Muikkuja, voita ja suolaa.
Höyrystettyä Kukkakaalia, Sipulia ja Porkkanaa.
Muikkujen paistamiseen sixpäkki olutta.
On tylsää näpertelyä kun niitä kääntelee.
Olut antaa paistamiseen siivet.
Ja ei sitten ruis- tai muitakaan jauhoja.
Kala kalana.- viivi-amaldiina
hyvää. :)
Lisäisin tuohon vielä perunan ja valkokastikkeen, kuitenki. - HTZA
viivi-amaldiina kirjoitti:
hyvää. :)
Lisäisin tuohon vielä perunan ja valkokastikkeen, kuitenki.vaikka hyvää olisikin.
Kastikkeen jauhot ja Peruna ovat Hiilihydraattipommi.
Voi, eli rasva, ja hiilihydraatti eivät koskaan saa olla yhdessä samalla aterialla.
Muuten on tuloksena, elokuvien tyypillinen mummo tai talon isäntä.
Pehmeätä löysää lihaa ja iso vatsa. - viivi-amaldiina
HTZA kirjoitti:
vaikka hyvää olisikin.
Kastikkeen jauhot ja Peruna ovat Hiilihydraattipommi.
Voi, eli rasva, ja hiilihydraatti eivät koskaan saa olla yhdessä samalla aterialla.
Muuten on tuloksena, elokuvien tyypillinen mummo tai talon isäntä.
Pehmeätä löysää lihaa ja iso vatsa.minulle itelle ei pahaa tee isommatkaan ruokapommit, ei ole huolta löysästä lihasta eikä isosta vatsasta. :)
- HTZA
minulle itelle ei pahaa tee isommatkaan ruokapommit, ei ole huolta löysästä lihasta eikä isosta vatsasta. :)
sinulta puuttu sixpäkki.
- henrii
HTZA kirjoitti:
sinulta puuttu sixpäkki.
sixspäkin jälkeen ne ilman jauhoja paistetut ruikut voi lykätä roskiin, kun vatuli on niin puhistuksissa.
ja vatsat on pullollaan.
Laitoin tuoretta possun ulkofilettä paistopussissa, maustoin vain suolalla ja valkosipulirouheella, ja tein sille kanttarelli kastikkeen, sekä lisäksi rakuunaporkkonoita ja tuoresalaattia. Oli hyvää..- meirikki
Kyljykset on nuijitu ja maustettu, toiset leivitän korppujauhoissa, omani paistan ilman.
perunoita niitä kaipaavalle ja vihanneksia wokkaan lisukkeeksi.
Mäkihypyt nyt "alkuruoaksi" parhaillaan :)))- viivi-amaldiina
itsekkin päädyin kuitenki liharuokaan.
On tulossa Linströminpihviä, muussia, ja salaatti.
Jälkkäriksi, lakkoja kermavaahdon kera ja poijaat kun ei syö marjoja, heille jäätelöä.
Täällä oli aikasemmin enemmän vastauksia, joku on kai poistanut niitä. viivi-amaldiina kirjoitti:
itsekkin päädyin kuitenki liharuokaan.
On tulossa Linströminpihviä, muussia, ja salaatti.
Jälkkäriksi, lakkoja kermavaahdon kera ja poijaat kun ei syö marjoja, heille jäätelöä.
Täällä oli aikasemmin enemmän vastauksia, joku on kai poistanut niitä.ovat hyviä, nami..ja siihen hyvä valkokastike, pittääpä tehä tässä joku päivä.
Jaa, että poistettu vastauksia, joku muutti kai mieltään ruokalistansa suhteen..:)
- ent.tehtaantyttö
uunisiikaa sipulin kera..ja keitetyt perunat. Siihen tuo kevytkermaviilikastike jossa, ruohosipulia ja jonkin verran valkosipulia, hyppysellinen suolaa ja tilkka hunajaa ja vähän sitruunaa...mies meillä tänään kokkaa...vadelmista taas jälkkäri...ehkä rahkaa ja vadelmia..
eilen tuli häränlihapata-paistia syötyä...joten kevyemmin tänään..
t.friidu- viivi-amaldiina
en ole koskaan laittanut,,, siika suolakalana tykkään kovasti kohta parempi kuin lohi.
- HTZA
harmi vaan että annat reseptin.
Tohvelin alla, raukka, on... - ent.tehtaantyttö
HTZA kirjoitti:
harmi vaan että annat reseptin.
Tohvelin alla, raukka, on...sinä et Hatsa ymmärrä. Minun mieheni on eläkkeellä oleva ex-kokki...hän myös nauttii ruoanlaitosta vielä silloin tällöin....minä se tässä tohvelin alla olen. Jos, joku. Mies kun meillä EI koskaan tuolla keittiössä jälkiään siivoa, hänellä kun työelämässä ollessaan oli aina muut jotka tiskasivat ja keittiön kunnossa pitivät. Hän vai ruokalistat ja hankinnat päätti ja myös teki...meillä ei mies rättiin tartu...friidu parka.:) Aina vaan miesten puolesta tiskihommat ja siivoamiset yksin himassa hoitaa...
t.friidu - ent.tehtaantyttö
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
sinä et Hatsa ymmärrä. Minun mieheni on eläkkeellä oleva ex-kokki...hän myös nauttii ruoanlaitosta vielä silloin tällöin....minä se tässä tohvelin alla olen. Jos, joku. Mies kun meillä EI koskaan tuolla keittiössä jälkiään siivoa, hänellä kun työelämässä ollessaan oli aina muut jotka tiskasivat ja keittiön kunnossa pitivät. Hän vai ruokalistat ja hankinnat päätti ja myös teki...meillä ei mies rättiin tartu...friidu parka.:) Aina vaan miesten puolesta tiskihommat ja siivoamiset yksin himassa hoitaa...
t.friidueihän tuota reseptiäni kenekään tarvitse noudattaa..vaan itse voi "säveltää"..
t.friidu - ent.tehtaantyttö
en ole koskaan laittanut,,, siika suolakalana tykkään kovasti kohta parempi kuin lohi.
parempaa on kuin lohi meistäkin..tuota siikaa kun tuolla pakkasessa vielä aikalailla kun on...niin, nyt tulee uunissa laitettua..tuota paistamista kun yritämme välttää...mies kun tuon sydäninfarktin sai..vähän kevyemmin nyt...
Parempaa toki olisi paistettuna siika...
t.friidu - Dieetti 345
Hyvinkö vatsa toimi tuon laksatiivin jälkeen?
- EmboBeimbo
Dieetti 345 kirjoitti:
Hyvinkö vatsa toimi tuon laksatiivin jälkeen?
hyvin pyyhkii!
- zeus582
näin hienolla nimellä ei voi syödä huonosti.onnea
- viivi-amaldiina
paljon.
- henrii
paljon.
silakoita, kun ovat tarjouksessa, alle kaksi euroa kilo
- viivi-amaldiina
henrii kirjoitti:
silakoita, kun ovat tarjouksessa, alle kaksi euroa kilo
jos saa tuoreena, niistä saa monenlaista tarjottavaa.
Parasta on kun fileroi ja paistaa uunissa tomaattipyreen kanssa, hyvää kylmänäkin leivän päällä.
- Eikö?
vaikka niitä munkkejasi.
- RasvaKone
Vaikka munkkia!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286