Kiertomatka ja Eilat

matkalämpöä

Hei te kiertomatkalla olleet, kertoisitteko kokemuksianne ja vinkkejä, kaikenlaisia. Olemme lähdössä reissuun isolla porukalla ja intressit ja odotukset matkan suhteen ovat moninaisia. Joku odottaa kulttuuria, toinen shoppailua. Ostosmahdollisuudet?
Entä Eilatissa olleet, mitä vinkkejä antaisitte siellä lomailuun? Millaiselta Americana-hotelli Eilatissa vaikuttaa?

6

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotelli..

      Sijanti hyvä mutta moisen lastulevyhökkelin
      luokitus saisi olla korkeintaan 2-
      ilmastointi oli mutta eipä juuri pelannut vaan
      kolisi vaan.
      Olisi jo monta vuotta sitten kaivannut remonttia.
      Itsellä ja monella muullakin kylppäri tulvi joka
      kerta kun kävi suihkussa ja vedet huoneen lattialle.

      • loop

        Jaa! onkohan toi edellinen juttu tosi tosta kunnosta. esim. edellisessä ajatuksissa americansista (muutama aika sitten) kerrottiin hotellin olevan ihan ok.. niin ,että sinä joka kyselit älä aina usko näitä juttuja ,mitä täällä kirjoitellaan. Itse olen sitä mieltä ,että kun ko. hotelli on aurinkomatkojen listalla niin ei se kovin huono olla voi. Olen ollut monta kertaa aurinkomatkojen retkillä ja hotellit on olleet ihan ok. Eihän hotelli tietysti oo mikää 10 tähden hotelli, mutta eihän esitteessä niin luvatakaan.. siisti ,ihan ok


      • kotiutunut

        Americana on ihan simppeli, hintansa väärtti. Ei nyt noilla hinnoilla ihan luxusta tietenkään mutta perusjutut ok. Ilmastoinnit kyllä toimii eikä tulviakaan ole ollut kellään. Neljän eri ihmisen kokemukset viime syksyltä.


      • Aurinkomatkojen listalla
        loop kirjoitti:

        Jaa! onkohan toi edellinen juttu tosi tosta kunnosta. esim. edellisessä ajatuksissa americansista (muutama aika sitten) kerrottiin hotellin olevan ihan ok.. niin ,että sinä joka kyselit älä aina usko näitä juttuja ,mitä täällä kirjoitellaan. Itse olen sitä mieltä ,että kun ko. hotelli on aurinkomatkojen listalla niin ei se kovin huono olla voi. Olen ollut monta kertaa aurinkomatkojen retkillä ja hotellit on olleet ihan ok. Eihän hotelli tietysti oo mikää 10 tähden hotelli, mutta eihän esitteessä niin luvatakaan.. siisti ,ihan ok

        Americana ei taida olla Aurinkomatkojen vaan Lomamatkojen listalla.


      • loop
        Aurinkomatkojen listalla kirjoitti:

        Americana ei taida olla Aurinkomatkojen vaan Lomamatkojen listalla.

        sorry,ei muuten ookaan aurinkomtkojen listalla.Muistin väärin.Joka tapauksessa tollaiset ala-arvoiset kirjoitukset on yleensä sellaisten ihmisten kirjoittamia ,joille tuottaa iloa se ,että saavat pilattua toisten matkan "odotustunnelmia".Tai sit sellaiten, jotka ei osaa viihtyy missään. Iloista matkaa sille porukalle joka on lähdössä ko. hotelliin. Itsekin lähdetään Eilatiin ja odotetaan innolla ko. reissuu.Punaisen meren korallit odottaa ihanaa.


    • kotiutunut

      on aina sen näköisiä millaiseski matkanjärjestäjä ne on muokannut. Itse joskus muinoin mukana olleena matkat oli todella antoisia, tiiviitä. Kulttuuria, historiaa ja erilaista ilmastoa ja luontoa riittää yllin kyllin nähtäväksi. Varsinkin maassa ensi kertaa käyvälle kiertomatkat ihan hyviä. Shoppailu aikaa omasta mielestäni kiertomatkoilla on aina aivan liian vähän aikaa :) (no ehkä kuitenkin jotain ehtii hankkia).
      Eilat aivan viehättävä pieni, siisti kaupunki jonne itse aina uudellen ja uudelleen palaan!!!!!!!
      Antoisaa matkaa!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe